středa 30. prosince 2020

Veselé vánoce, šťastný nový rok a updatované FAQ

Všechno nejlepší k vánocům, novému roku atd. Tady je jeden vánoční japonský záběr, který pravděpodobně ve filmu nebude, neboť je z Ósaky:

A tady jsou updatované "často kladené otázky o projektu", doplněné o odpovědi na některé další potenciální otázky.

1 098 komentářů:

  1. Rešerše Fukovy lenosti a neschopnosti:

    https://1url.cz/UMbtF

    Mimochodem: Fuka to dál zkouší a OPĚT ZNOVU si na tento dokument, publikovaný na platformě Google Docs, stěžoval společnosti Google a žádal jeho odstranění. Bez problémů jsem to obhájil a nic odstraněno samozřejmě nebylo. Jo jo, máš to marný, Fuko a můžeš si za to sám.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tyjo a jak se to vlastně dělá? To se napíše Taťáně Le Moigne, aby to smazala, nebo komu tam Fuka píše?
      Nicméně bojovník za svobodu slova se prostě pozná, né že né...

      Smazat
    2. MOŽNÁ Fňuka doufá, že se Googlu zavděčí a přece jen ho přijmou. Jenže to by se nejdřív musel naučit programovat, že...

      Smazat
    3. Podvodník František Fuka vybral od důvěřivců téměř 200 000 Kč, za což slíbil dodat cestopisný film. Uběhlo 6 let, věřitelé neviděli ani peníze ani film, už se o tomto pojebu psalo i na aktualne.cz, a jediné co Fuka okradeným vzkázal je "Kdo se chcete dozvědět, kdy to bude, máte smůlu" a "Kdo chce ještě čekat, ten se třeba dočká"

      Smazat
    4. Dufam ze to Fuka nahlasoval ako copyright infringement, lebo sa tam detailne rozobera ako byt lenivy kokot a na to ma patent iba on.

      Smazat
  2. Fuko, už fakt běž do prdele. Kecy, kecy, kecy, vymlouvání se, ani slovo o práci na filmu.

    OdpovědětSmazat
  3. Dekujeme, Franto a my vsichni tady rovnez prejeme cele rodince prijemne proziti svatku a vse nejlepsi do noveho roku!

    OdpovědětSmazat
  4. Františku, nefňukej, my opravdu nemůžeme za to, že se ti nehlásí žádné ženy do trojky.

    https://www.amateri.com/cs/lide/2133668/MaxRenn

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Já jsem žena, Františkovi jsem se do trojky přihlásila, a bylo to fajn. Tak nelži a nezáviď.

      Smazat
    2. Nelžu a nezávidím.

      Smazat
    3. Zavidim nebo lzu.

      Smazat
    4. Tu Fukovu trojku bych teda nechtěl vidět!

      Smazat
    5. Alespoň nám MaxRenn profil potvrdil již dlouho předpokládanou skutečnost - že z 23 years age difference mezi manželi Fukaovými je (alespoň krátkodobě) 24 years age difference. Gratulujeme!

      Smazat
    6. Co smrdelo viac, pochcane matrace alebo Fukov penis?

      Smazat
  5. Vyfuku, ten tvuj pafilm bude stat za hovno, i kdyz na nem budes "pracovat" (at uz ta "prace" vypada jakkoliv) dalsich ctyricet let (pravdepodobne by ta "prace" probihala uz z rakve, ale stale nezmenenym tempem). To homevideo melo byt venku nejpozdeji treti rok.

    My zavrsujeme jiz sesty rok od natoceni "hlavniho materialu", jak ty to oznacujes na svem Fakju.

    Apropo hlavni material je co, zabery se Zuzkou? Zabery s ucinkujicim Pupenem budou "vedlejsi material"?

    Kazdy film by mohl fungovat lepe, i Kmotr nebo Pulp Fiction. Ale kdyby mel Tarantino nebo Coppola autisticky OCD blok, ze to nevyda, dokud to nebude fungovat naprosto bezchybne, tak bychom asi vubec nemeli filmove medium.

    Radej vrat prachy, omluv se a uz to zabal. Tve dotazy na trivialni veci na redditu a nasledne diskuze zde jsou tak zabavne, ze uz to tvuj pafilm tezko nekdy prekona.

    OdpovědětSmazat
  6. D2) Po tak dlouhé době jsi povinen film dokončit!

    Pokud se bavíme v čistě právní rovině (bez ohledu na morálnost / nemorálnost), tak nejsem povinen dokončit nic. Mohl bych dokonce teoreticky vyhlásit "máte smůlu, film nebude" a nikomu nic nevracet. Sponzoři sponzorovali mou snahu dokončit film a o podvod by šlo pouze pokud by se prokázalo, že jsem se nikdy nesnažil film dokončit. Ale pokud se na to díváte jinak, prosím, žalujte mě a uvidíte.

    OdpovědětSmazat
  7. Jéé, to je další hezkej záběr, na co je to točený? Nokia 6300 s čočkou trochu umatlanou od Hariba?

    OdpovědětSmazat
  8. A nebo Vejfuku vydej verzi se jmenem Fukafutokyu: Uspechana Teplak Edition 2015 (yes, 6 years age difference).

    A pak klidne dalsich 30 let az do hrobu muzes ladit material a na pohrbu promitat Fukafutokyu: Director and Kinař's Edition.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Like, kolego!

      Smazat
    2. ne, to by pak nebylo prekvapeni, leda by DC byl UPLNE jiny film..a dva filmy ten material asi neutahne, to si priznejme

      Smazat
  9. Fuka píše: "Sponzoři sponzorovali mou snahu dokončit film..."

    Nic takového se v podmínkách Startovače, min. v tom znění, které bylo v platnosti během kampaně FUKAFUTOKYU, ale neuvádí. Backeři dali peníze, aby dostali slíbené odměny, tedy minimalne link na stazeni filmu a soundtracku. A to backeri ani za temer 6 let nedostali.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Takze znovu, protoze vidim, ze sem prispivaji zejmena ponekud natvrdli jedinci, kteri se v pravu vyznaji asi jako..proste nekdo nebo neco, co se v pravu vubec nevyzna, jestli mi rozumite.

      Frantisek Fuka ma naprostou PRAVDU; NENI POVINEN film dokoncovat, dodavat, vydavat, strihat a vubec s nim cokoli delat. Proc? Spatna otazka. Spravne polozena otazka by mela znit: PROC BY MEL DOKONCOVAT/DODAVAT apod. nejaky film? Na zaklade ceho? A v tom je ten problem.

      Povinnost neco konat (pripadne se konani zdrzet) vyplyva bud ze zakona nebo z nejakeho soukromopravniho ujednani. Napriklad z nejake obchodni smlouvy. Verejnopravni smluovy, ktere stanovuji povinnosti, jsou jasne stanovene zakonem (nesmite druheho zabit, musite odvadet nektere dane, nesmite na verejnosti chodit nazi atd...). Tyto normy musi splnovat spoustu nalezitosti. Soukromopravni smlouvy resp. normy (dispozitivni) jsou naopak zcela v rezii zucastnenych (samozrejme nesmeji byt v rozporu se zakony resp. jinymi predpisy, jinak jsou absolutne neplatne). A prave ZDE lezi zakopany pes. Z te smlouvy na startovaci NEVYPLYVA, ze Frantisek Fuka je povinen neco dodat nebo udelat. Proc? Protoze tam neni uvedena zadna sankce, zadny casovy limit, zadne objektivni kriterium plneni povinneho vuci veritelum. Proto dusledkem teto smlouvy neni povinnost Frantiska Fuky film dodavat! Je to stejne, jako byste s kamaradem podepsali smlouvu/dohodu, ze zitra pujdete na vylet. No kdyz se na to vybodnete a nikam nepujdete, tak budete za lhare a neduveryhodnou osobu, ale nikdo Vas nemuze nasilim vytahnout z bytu a donutit jit na vylet. Rozumite?
      Jo takhle, kdyby tam v te smlouve byl dodatek, ze v pripade, ze se k vyletu nedostavite, zavazujete se k nahrade marne vynalozenych nakladu nebo proste urcite zvolene castky, treba 10.000,- Kč jako smluvni pokuty druhe strane, tak to by byla jina. V takovem pripade uz by bylo mozne se o takovou catsku soudit a realne i vyhrat!

      Ale i tak, nikdo nemuze druheho nutit k nejakemu plneni mimo zcela specificke situace spojene zejmena s trestnim zakonikem a souvisejicimi zakony o ozbrojenych a bezpecnostnich slozkach (donucovaci prostredky). Ale i to se vztahuje jen na uzky okruh jednani souvisejicim zejmena s fyzickym zneschopnenim osob. Rozhodne Vas policista/soud/vezeni nemuze postavit ke stolu a nutit Vas strihat film/psat knihu. Ale muze Vam ulozit sankci, ktera prave vyplyva bud ze zakona (prestupky, trestni zakonik) anebo z uzavrene smlouvy.

      Takze shrnuto, Frantisek Fuka skutecne NEMUSI film dodat, je to ciste na jeho dobre vuli, pili a uvazeni, zda mu nedodani filmu stoji za snizenou spolecenskou reputaci. Ale je to ciste jeho rozhodnuti a nikdo do nej prostrednictvim soudni moci nemuze zasahovat.



      Smazat
    2. Anonymní 30. prosince 2020 12:33

      Opět píšeš nesmysly a nemáš pravdu, že Fuka se ničeho protiprávního nedopustil.

      Vidím to na trestný čin podvodu, protože pod záminkou tvorby filmu využil získaných necelých 200 000 Kč jako bezúročnou půjčku. Ale těch necelých 200 000 Kč mu nikdo jako bezúročnou půjčku nedal.

      Smazat
    3. Jé, rádobyprávník!

      Hele, já absolutně nechápu, co máš furt s tou sankcí ve smlouvě. Když si od někoho vezmu peníze a smluvně se zavážu, že mu za ně dodám nějaké zboží, a pak se na něj vyseru a peníze si nechám, tak to je prostě podvod, tj. trestný čin. Bez ohledu na to, jestli je ve smlouvě sankce, nebo ne, protože sankcí je (ne)podmíněný trest odnětí svobody (a náhrada škody), a to podle zákona, nikoliv smlouvy. Samozřejmě, František nabídl vrácení peněz, takže samotné nedokončení filmu podvodem téměř jistě není. Na druhou stranu, František tvrdí, že na filmu pracuje, čímž sponzory od žádosti o vrácení peněz odrazuje. Pokud toto jeho tvrzení není pravdivé a František na tvorbu sere, tak sponzory vlastně obelhává za účelem svého finančního prospěchu (oddálení vrácení peněz, dokud neztratí veškerou hodnotu), tudíž - znovu podvod! Samozřejmě, prokázat Františkovi, že na film sere se nejspíš nedá, takže ani zde nehrozí, že by byl nějak potrestán. Je možné, že by po něm soud chtěl, ať ukáže, jak na filmu během posledních let pracoval, ale kdyby to odmítl s odkazem na to, že nechce zveřejňovat svoji "uměleckou vizi", tak by mu to nejspíš prošlo, protože důkazní břemeno není na jeho straně. To Fuka ví, a proto v FAQ machruje, až ho lidi žalují.

      Takže, v něčem pravdu máš (Fukovi žádný trest reálně nehrozí - alespoň pokud nestáhne nabídku na vrácení peněz), v něčem nemáš (Fuka film dokončit musí a pokud na něm nepracuje, tak se trestného činu dopouští - že mu to nejde prokázat, je druhá věc) a něco je zcela absurdní (tvoje obsese tím, že by Fuku měla policie násilím donutit dokončit film - o tom tady mluvíš akorát ty, protože to je samozřejmě naprostá blbost). Suma sumárum, jsi dement a běž vyhulit Fukův mocný pyj. Čau.

      Smazat
    4. Anonymní 30. prosince 2020 12:43

      Ano, vy to vidíte, ale bohužel naprosto chybně. Nemáte právní vzdělání ani moc vědomí. Nevadí, umíte zase jiné věci. Já jsem právník, proto mi, prosím, věřte. Chápu, že lidé občas CHTĚJÍ být v právu, mají pocit, že jejich postavení jim zajišťuje kromě morálně subjektivní výhody i tu právně objektivní. A občas ne-li často tomu tak opravdu je! Ale toto není ten případ:( Vaše interpretace je zcela chybná. František Fuka se nemohl dopustit podvodu, neboť jeho skutek nenaplňuje subjektivní stránku trestného činu podvodu, konkrétně jeho obligatorní znak, tedy úmyslné zavinění. O podvod tedy za těchto okolností v žádném případě jít nemůže. Policejní orgán by to okamžitě smetl ze stolu, během jednoho dvou odpolední.

      eAdvokat

      Smazat
    5. Anonymní30. prosince 2020 13:39

      Motáte veřejnoprávní a soukromoprávní instituty dohromady, takto právo nefunguje. Nejsem schopen zde redukovat semestrální kurz Teorie práva do několika málo příspěvků. Resp. jsem se o to již několikrát pokoušel, avšak očividně jsem zcela selhal. Uzavřeme to tedy tím, že jsem právník a rozumím právu (navíc toto opravdu NEJSOU složité a diskutabilní právní oříšky, jsou to zcela zjevné, ilustrativní příklady, které pochopíte tak po měsíci, maximálně dvou studia na právnické fakultě), zato neumím učit. Musím to tedy přijmout a nemá smysl se o to pokoušet dál a bojovat s větrnými mlýny. Vy zase na oplátku, prosím, věřte mně, a nepokoušejte se neustále reinterpretovat právní výklad svými zcela pochybnými konstrukcemi, které motají páté přes deváté. Veřte mi, prosím, že František Fuka je NEVINNÝ!

      eAdvokat

      Smazat
    6. Anonymní 30. prosince 2020 13:44

      Z toho co píšeš je vidět, že právu rozumíš asi jako koza petrželi.

      Úmyslné zavinění Fuky tam samozřejmě je! Tím úmyslným zaviněním je lidově řečeno to, že Fuka "na film totálně sere", ačkoliv nikdy neoznámil, že by na filmu pracovat přestal. Možná to tak dokonce bylo i od začátku a Fuka nikdy neměl v úmyslu jakýkoliv film dokončit nebo na něm dokonce pracovat (kromě dovolené v Tokiu...).

      Můžeme se tedy nadále bavit maximálně o tom, jak moc by bylo složité a obtížné to úmyslné zavinění Fukovi dokázat. Jistě, jednoduché by to nebylo. Ale pokud by to sepsal opravdu schopný advokát, tak věř, že policie by to rozhodně ze stolu během jednoho dvou odpolední nesmetla.

      Smazat
    7. 1) Každý kdo na webu startovac.cz založil svůj projekt, se smluvně zavázal k obchodním podmínkám, platným v den založení projektu.

      2) Tady jsou podmínky, které platily když František Fuka založil svůj projekt (vyfocené 16.3.2015, platné od 27.8.2014). K těmto obchodním podmínkám je Fuka smluvně zavázán.

      3) V těchto podmínkách je uvedena sankce: (článek 6, bod 10): "v případě porušení závazku je zakladatel projektu povinen zaslat backerům odměnu dle této smlouvy."

      4) To znamená, že zakladatel projektu je v každém případě povinen dodat odměny, ať už projekt dopadne jakkoliv.

      5) František Fuka je tedy povinen všem backerům, kteří dosud nezažádali o vrácení peněz, poskytnout tyto jejich odměny:
      - download filmu v HD kvalitě
      - download soundtracku v MP3 a FLAC
      Pro část backerů je pak povinen uspořádat premiéru filmu FUKAFUTOKYU a na tuto premiéru je pozvat

      Smazat
    8. Fuka dnes napsal:
      "Sponzoři sponzorovali mou snahu dokončit film..."
      To je ovšem obyčejná lež, v rozporu s podmínkami Startovače platnými během kampaně FUKAFUTOKYU.

      V době kampaně FUKAFUTOKYU na startovac.cz bylo v podmínkách Startovače mj. uvedeno:
      Předmětem smlouvy je též závazek zakladatele projektu poskytnout Přispěvateli odměnu za příspěvek formou, která bude součástí projektu a která bude spolu s projektem uveřejněna na Portálu Startovac.cz.

      Odměnami byly v případě kampaně FUKAFUTOKYU minimálně "Download filmu v HD kvalitě, soundtracku v MP3 a FLAC a pravděpodobně i nějakých bonusů (nepoužité záběry atd.).

      Takže, pokud přistoupíme na Fukovu pomýlenou terminologii backeři=sponzoři, tak skutečností, vyplývající z tehdy platných podmínek Startovače je, že sponzoři poslali své peníze, aby za ně dostali uvedené odměny. "Download filmu v HD kvalitě, soundtracku v MP3 a FLAC" nedostal nikdo z nich.

      Smazat
    9. ad bod 3) Ne, toto není sankce. Sankce musí počítat s nesplněním závazku a jeho finanční kompenzací. Adekvátní (motivující) sankcí by bylo něco ve smyslu: "Přispěvovateli bude Provozovatelem vyplacena smluvní pokuta ve výši dvojnásobku Přispěvatelem do Projektu celkem vložené částky a to do 30 dní od chvíle, kdy Projekt s přihlédnutím k vnějším i vnitřním okolnostem pozbyde potenciálu být úspěšně dokončen či jinak realizován, a to buď marným uplynutím lhůty stanovené pro realizaci Projektu nebo jinými skutečnostmi, které vyjdou v průběhu realizace najevo a které zcela zjevně brání budoucímu úspěšnému dokončení projektu (zásah vyšší moci, odstoupení Zakladatele od Projektu, porušení Podmínek Zakladatelem apod...). Tato smluvní pokuta bude Provozovatelem Přispěvateli vyplacena též v případě porušení některé z dalších povinností či závazků Zakladatele vůči Provozovateli či Přispěvateli (toto bych vztáhl například na případy, kdy se Zakladatel rozhodne vydat program/hru na jiné než dohodnuté platformě - viz kauza Shenmue III vs Steam)"

      Tohle jsem jen tak od pasu nastřelil, takže to není dokonalé, ještě bych tam napsal možná ještě nějakou sankci za velké odchýlení se od původně slíbeného cíle projektu - kvůli zajištění určité kvality, ale rozumíte, jakým směrem se ubírám... Ale jak vidíte, není to žádná legrace. Každopádně ta sankce by tam prostě být měla, u z toho motivujícího hlediska. Ale není. Důsledky vidíte sami.

      Ty podmínky, jak jsou napsané, jsou tedy pro "backery" extrémně nevýhodné a vůbec nic jim negarantují, je to jako by dali peníze náhodnému kolemjdoucímu, to je princip tohoto komunitního, kickstarterového podnikání. Soud by maximálně posuzoval, zda podmínky nejsou zcela zjevně nevýhodné nebo v rozporu s dobrými mravy, což podle mě nejsou. Nevýhodné není automaticky v rozporu s dobrými mravy.

      eAdvokat

      Smazat
    10. eAdvokat

      Být tebou, tak už se dál neztrapňuji a nic dalšího sem nepíšu.

      Smazat
    11. Hele, ono je to všechno mnohem jednodušší, než se tady snaží naznačit pan pseudoadvokát a další. Fuka se chová jako vychcaný prase, směje se lidem otevřeně do obličeje, čoli zaslouží pár přes hubu. Hotovo. Právo neprávo, tady jde o obyčejnou lidskou slušnost. Pojem, kterej tomu hovadu ovšem nic neříká. Takovýhle šmejdy fakt řezat potěhem.

      Smazat
    12. eAdvokáte, já soukromoprávní a veřejnoprávní instituce dohromady nemotám, to děláš ty, když tvrdíš, že za podvod může být člověk potrestán pouze sankcí obsaženou ve smlouvě. To je samozřejmě naprostá blbost. Stejně jako tvoje ignorování faktu, že lidé Fukovi neposlali peníze na tvorbu filmu, oni si od něj zakoupili odměny, které Fuka nikdy nedodal. Kdyby nenabídnul vrácení peněz, byl by to podvod jako vyšitý.

      Smazat
    13. Vážený pane Bahníku z eadvokacie.cz (myslím si že jste to vy). V podmínkách platných pro Fuku je uvedeno v článku 11: "Veškeré právní vztahy vzniklé na základě užívání Portálu Startovac.cz se řídí právními předpisy České republiky". To zaprvé.

      Zadruhé. Backeři na Startovači svou platbou nefinancují tvorbu projektů. Startovač je ve skutečnosti virtuální tržiště. Zakladatel projektu je zde prodávajícím (ve smyslu § 2 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele). Prodává zboží (zde nazvané "odměny") a backeři toto zboží kupují. Výnos z prodeje zboží ("odměn") by pak měl teoreticky sloužit k tvorbě projektu, ale to není pro věc podstatné.

      Backeři si tudíž od Františka Fuky koupili zboží. Fuka jim nějaké dodal (např. magnetky), ale jiné ne (např. download filmu FUKAFUTOKYU, soundtrack, ad.). Fuka je nyní ve stejné pozici jako podvodný eshop, kam zákazníci poslali peníze za zboží a nedostali ho.

      V obchodních podmínkách eshopů nenajdete vyjmenované sankce za případné podvodné jednání těch eshopů. Proč? Protože když vám eshop nedodá zaplacené zboží, vztahují se na něj právní předpisy ČR (viz výše!) a vy se podvodnému jednání eshopu můžete právně bránit. Vaše bláboly o chybějící sankci ve smlouvě jsou proto zcela zcestné.

      Smazat
    14. Dobry vecer, bohuzel, stale nemate pravdu. Prispevatele si ve skutecnosti vubec nic nekoupili, krome tech zakladnich odmen (odznaky, ale i ty vlastne vyzadovali cinnost), ktere Frantisek dodal, a to proto, ze smlouva uzavrena na Startovaci neni ve smyslu obcanskeho zakoniku kupni smlouvou! Za kupni smlouvu se nepovazuje smlouva, jejiz plneni spociva ve vykonu cinnosti (viz §2086NOZ). Opakuji, ze zadnym institutem neni mozne nekoho prinutit k nejakemu plneni, lze pouze stanovit sankci. Tudiz backeri "podepsali" bezobsazny car "papiru" a opravdu nemaji vubec na nic narok. Verte tomu, ze to tak je. Frantisku Fukovi z zadneho predpisu nevyplyva povinnost pracovat nebo dodavat nejaky film.

      eAdvokat

      Smazat
    15. eAdvokat

      Opakuješ stále ty stejné nesmysly. Nemáš pravdu. Nic víc k tomu není třeba dodávat.

      Smazat
    16. Pane "advokáte", teď už je zcela jasné, že se za advokáta pouze vydáváte. Plácáte tady úplné nesmysly. Plnění smlouvy mezi backerem a Fukou na Startovači rozhodně nespočívá ve výkonu činnosti. Kde jste něco takového vůbec vzal? Backeři nefinancují činnost, backeři kupují zboží (tzv. "odměny") prodávané zakladatelem projektu!

      Musím vás znovu odkázat na předmětné podmínky, konkrétně na ustanovení článku 2:
      "uživatelé Portálu Startovač mohou prezentovaný projekt podpořit zakoupením odměny, popřípadě přispět bez požadavku protislužby ze strany Zakladatele projektu"

      Můžete vysvětlit, jak jste přišel na to, že podle vás plnění spočívá ve výkonu činnosti?

      Smazat
    17. A když už chcete argumentovat § 2086 občanského zákoníku, tak si ho aspoň přečtěte celý. Protože hned odstavec 1 tohoto paragrafu stanoví, že: "Smlouva o dodání věci, která má být teprve vyrobena, se posoudí jako kupní smlouva".
      Tolik k vašemu amatérskému blábolu o tom, že "i ty odznaky vyžadovali činnost".

      Smazat
    18. eAdvokáte, přestaň tady machrovat a radši jdi pomoct těmto lidem, kteří podle tvého výkladu práva neudělali nic nelegálního a hrozí jim až 8 let vězení. Až je z toho vysekáš, pak se můžeme bavit o tom, že na tvých myšlenkových konstrukcích může něco být.

      Smazat
    19. Vy ovsem zcela zjevne nemate vubec zadne pravni vzdelani, protoze jinak byste musel vedet, ze veta "uživatelé Portálu Startovač mohou prezentovaný projekt podpořit zakoupením odměny, popřípadě přispět bez požadavku protislužby ze strany Zakladatele projektu" nenese v zadnem pripade povinne znaky smlouvy nebo jineho pravniho aktu cili jednani, ktery stanovuje stranam nejaka prava ci povinnosti (a takove jednani musi byt zcela urcite a presne definovane, coz tato obecna formulace jiste nesplnuje, jak uvidite na prvni tedy lepe receno druhy pohled, kdyz si to prectete znovu). To vyplyva az ze samotnych Podminek, kde jiz jsou uvedena jednotliva prava a povinnosti zucastnenych stran a tam o nakupu jednak neni zadna zminka a za druhe i kdyby tam bylo zmineno neco jako nakup odmen, tak od teto normy obcanskeho zakoniku NENI mozne se odchylit. Je stanovena zcela kogentne; toliko cinnost nelze jakymkoli zpusobem "koupit".
      A co se tyce poznamky o prvnim odstavci, ten se na vyrobu filmu samozrejme nevztahuje, vyrobou v prvnim odstavci je myslena treba vyroba kozene brasny, nebo provedeni nejake konkretni opravy ci vymeny fyzicke veci, prectete si komentar k obcanskemu zakoniku:) V tom pripade se samozrejme podepisuje kupni smlouva, ale to neni pripad "vyroby" filmu. Coz je vyjadreno prave druhym odstavcem.

      Kdyz producent uzavira smlouvu s reziserem, take prece nepodepisuji kupni smlouvu na film, nybrz nejcasteji dohodu o provedeni prace, a tam je potreba velice presne definovat pozadovany vystup a podobne nalezitosti. Znovu opakuji, prosim, nesnazte se argumentovat o pravnich otazkach, kdyz zjevne pravni vzdelani nemate. Jiste umite jine veci. Pravo je na jednu stranu logicke, ale lide se casto nechaji strhnout nejakou chybnou myslenkou ci uvahou a pak je zcela opusti smysl pro racionalni natoz pravni argumentaci, snazi se vylozit nevylozitelne a jsou zcela ztraceni. Vidim to pred soudy kazdou chvili...smutne

      eAdvokat

      Smazat
    20. Na eadvokatovi sa mi paci, ze tymto diletanstvom nikto okrem Fuku nemoze byt uvedeny v omyl, ze sa jedna o cloveka znaleho prava.

      Smazat
    21. Činnost samozřejmě koupit nelze, ale o tom tady fakt mluvíš - a vždycky jsi mluvil - akorát ty. Já už fakt nevim, jak ti to napsat, aby ti to došlo.

      BACKEŘI FUKOVI NEZAPLATILI ZA TO, ABY NA FILMU PRACOVAL, ALE ABY JIM HO DODAL.

      TVOJE PSYCHEDELICKÝ VÝPLODY O NÁKUPU ČINNOSTI JSOU ÚPLNĚ MIMO.

      LIDI SI KOUPILI VIDEOSOUBOR S FILMEM A AUDIOSOUBOR SE SOUNDTRACKEM - NE ČINNOST.

      JE TO UŽ KURVA JASNÝ, NEBO NA MĚ ZASE ZAREAGUJEŠ STĚNOU TEXTU NA TÉMA "ČINNOST NELZE KOUPIT"?

      Smazat
    22. Ale ten film neexistuje, musi se vytvorit. Soud tedy nemuze vydat nejaky exekucni mandat k vydani filmu. Proto se na ten film vztahuje ta cinnost. Bez ni film nebude.

      eAdvokat

      Smazat
    23. eAdvokat

      Jsi troll, zadny pravnik nebo advokat. Proste radobypravnik. Snazis se machrovat temi stale stejnymi plky. Ale kdyz te to bavi...

      Jak uz psali kolegove, tak backeri si od Fuky defacto koupili povitacove soubory s filmem a soundtrackem Fukafutokyu. Jiste, ani jedno neexistuje. To je ovsem problem Fuky, ne backeru.

      Smazat
    24. jestli tohle napsal fakt pravnik, tak by mel vratit diplom, pokud je to nedejboze dokonce advokat - pochybuju - tak se sam udat na komoru.
      RIP radobypravnik a s nim radobypravo.

      Smazat
  10. Tak jsem myslel, že se ve Fukovi hnulo svědomí a po skoro čtyřech letech se znovu vyjádřil k tvorbě filmu, ale jedinej update spočívá v aktualizaci počtu sponzorů s vrácenými penězi a už klasickém vyřizování si účtů s lidmi, co ho pokládají za zloděje / podvodníka / zmrda, tentokrát ve formě fiktivního rozhovoru s takovým člověkem a odpověďmi ve stylu: "Všechno je legální, nic dokončovat nemusím, ale hodlám, hodlám, hodlám," takže vlastně doslovný přepis jedné diskuze s Fukou a rádobyprávníkem na tomto blogu na podzim 2017, na jejíž existenci Alzheimertišek nejspíš už stihl zapomenout. No, na druhou stranu takhle můžeme pořád využívat argument, že Fuka o své práci na filmu nijak nekomunikuje, což by nám nějakou zmínkou o tvorbě zkazil. Takže jak řekl klasik: Nic nekončí, jedeme dál.

    OdpovědětSmazat
  11. Jo, a Vánoce se píšou s velkým V, ty hovne.

    OdpovědětSmazat
  12. Autor reserse o veresove se ohrazuje proti fukovi https://mobile.twitter.com/medvedislouha/status/1343614169933881348

    OdpovědětSmazat
  13. Fuka uvádí, že k prosinci 2020 požádalo o vrácení peněz 8 sponzorů. Když pomineme, že někteří sponzoři poslali Fukovi peníze mimo Startovač, vychází nám, že Fuka je stále povinen dodat zaplacené odměny 432 backerům ze Startovače

    OdpovědětSmazat
  14. Nestihl jsem si stáhnou to domácí péčko s Verešovou a všechny odkazy jsou mrtvé :-(

    Kurva, kdybych nejel na hory a jako správný teplák seděl u blogspotu, tak jsem o jeden klip bohatší.

    Pomůžete mi?

    OdpovědětSmazat
  15. Tak eAdvokat tady opet vsecky rozdrtil. Je to advokat na svem miste. Souhlasim, ze je Fuka nevinny a klidne to dosvedcim. Ani mouse by neublizil, natoz aby podvadel.

    OdpovědětSmazat
  16. To FAQ aktualizovala Veresova? Posobi to rovnako inteligentne ako jej ziadost o vypatranie povodu "fake" porna.

    OdpovědětSmazat
  17. Františku, z hovna svíčkovou neuvaříš, i kdybys na to měl neomezeně času. Mysli na to.

    OdpovědětSmazat
  18. Prej "sponzori sponzorovali mou snahu dokoncit film"... Zitra si pujde Fuka koupit konzervu prazske sunky a az ji otevre, bude prazdna. A vyrobce mu rekne: co mas za problem, vole, vsak sis koupil pouze moji snahu zakonzervovat sunku. Tak di do prdele.

    OdpovědětSmazat
  19. Ano Fuka, cim viac budes slubovat velmi netradicny nedokument, tym vacsia sracka z tej tvojej amaterciny bude.

    OdpovědětSmazat
  20. Zbytocne si to rozpisoval, stacilo takto:
    Q: Preco film este nieje hotovy, ked male deti strihaju polo dokumenty minimalne v HD kvalite priebezne ako cestuju, pripadne v rade dni az tyzdnov?
    A: Pretoze som lenivy kokot


    Q: Aj mega lenivy kokot s troskou vizie pre svoj projekt by to poskladal tak do troch rokov, co nam tajis?
    A: Doniesol som domov uplne sracky v otrasnej kvalite a neviem co s tym.

    Q: Planoval si to od zaciatku ako podvod?
    A: Chcel som to ojebat v co najkratsom case ale s tymi srackami co som natocil sa to fakt neda. Okrem toho som uplne neschopny, nemal som ziaden plan myslel som si ze sa to urobi same.

    Q: Nevadi ti teda ze zo seba robis uplneho kokota za almuznu (tych 150K rozlozenych na 6+ rokov ako "odmena" nestoji za rec)?
    A: Medzi mnou a mojou manzelkou ktoru sukam je 23 rokov rozdiel.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ano, přesně, to je v kostce František Fuka.

      Smazat
    2. Je to přesně tak.

      Smazat
    3. Jj, je to tak. Hluboký a podvědomý strach ze selhání je hrozná svině. Znovu a znovu se zájmem sleduju, co někteří lidé dokáží za mentální i jiné ekvilibristiky, než aby museli říct: hele, posral jsem to. Ta neskutečná Fukova rigidita a popírání reality je na jednu stranu smutná, na druhou docela fascinující. Jasně, je to prostě nad jeho síly to dovést do konce. Navíc to, co natočil, musí být opravdu nepoužitelné. A on to ví. Jinak by to už několikrát nepřetáčel. On sám vidí, jaká je to hrozná sračka. Proto tady na blogu jsou jenom statické obrázky a nic jiného. Akorát teď přišel s novou (a trochu naivní) ojebávkou, že vlastně backer není zákazník, ale sponzor.

      Smazat
    4. Navic ty staticke obrazky jsou osahove, kompozicne i technicky naprosto priserne, takze ten material musi byt opravdu strasny. Navic Fuka ukazuje, ze nema zadny cit. Nedokazu si predstavit, ze by z tech v zasade nahodnych videi nesly vybrat lepsi zabery.

      Smazat
    5. Je to inak statisticky vobec mozne? Z tolkych roznych nesuvisiach scen a vacsina je pritom nezaostrena a dodrbana, ako ciganske hracky.

      Smazat
    6. Fuka především nemá žádný smysl pro humor. Za posledních 6 let neudělal ani jeden podařený vtip. Vtipný je výhradně neúmyslně. Nic zábavného by nebyl schopen vytvořit, ani kdyby materiál natočil ten profesionální kameraman.

      Smazat
    7. Určitě, to je další věc, kvalita těch samotných náhodných záběrů. Pokud je to, co sem Fuka dal, skutečně to nejlepší a nejreprezentativnější (opak by úplně nedával smysl, všichni se chceme prezentovat v tom lepším světle), tak asi úplně nemám dostatečnou fantazii na to, abych si dokázal představit, jak hrozně musí vypadat ten zbytek :-(.

      Smazat
    8. Je to mozne tak, ze Fuka vie hovno o foteni, uplne hovno o natacani filmu a holy kokot o technike ktoru pouziva. Myslel si ze ked na skusku natocil kratke video na stative tak zvladne cokolvek. Vo dne, v noci, z ruky, v pohybe ... uz ked vyberal hlavnu kameru tak mu par ludi radilo aby si zobral nieco ine. Lenze pan kinar mal autisticke poziadavky bez toho aby aspon trochu tusil ake su vobec jeho moznosti a hlavne co vobec je prakticke. Zobral si kopu picovin (hlavne malych aby usetril vahu LOL), miesto toho aby zobral, napriklad, jeden fakt kvalitny full frame s objektivom 24-70 a k tomu gopro na b-roll footage. No a potom by s tym musel tak mesiac intenzivne fotit a natacat aby sa s tym naucil robit.

      Smazat
  21. Pokud se bavíme v čistě právní rovině (bez ohledu na morálnost / nemorálnost), tak nejsem povinen dokončit nic.

    Nechápu, jak na tento nesmysl Fuka přišel. Asi mu to poradil ten rádoby (e)právník. Fuka samozřejmě je POVINEN film dokončit. A nejen film, ale i jeho soundtrack. -> Na základě podmínek Startovače platných v době projektu Fukafutokyu je Fuka POVINEN dodat backerům odměny a těmi jsou download filmu a soundtracku. K tomu je Fuka smluvně zavázán.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Fuka možná není povinen nic dokončit, ale rozhodně je povinen na základě smluvního vztahu, který se řídí právními předpisy České republiky, povinen dodat zboží zakoupené backery (např. download filmu FUKAFUTOKYU, soundtrack k filmu FUKAFUTOKYU). Viz výše!

      Smazat
    2. Ano, ale ten film a soundtrack musí být dokončené. Protože aby je Fuka mohle backerům dodat, tak je musí dokončit, že...

      Jinak s postem "Anonymní 30. prosince 2020 20:26" naprostý souhlas.

      Smazat
    3. Samozřejmě je naprosto logické že to musí mít nejdřív hotové. Ale z čistě formalistického hlediska je pravda, že Fuka není povinen nic dokončovat. On je "pouze" povinen dodat kupujícím zaplacené odměny. V podstatě jsou to jakoby dvě různé věci, a to si ten podvodník neuvědomuje.

      Smazat
  22. Nejlepší by bylo, kdyby fakt VŠICHNI backeři zažádali o vrácení peněz. Pak by se Franta snažil (nebo minimálně hodlal snažit) zmatlat ten dokument dál a zmizela by ta pachuť finanční zpronevěry a jako bonus by ho sralo, že došlo ke zbytečnému utrácení.
    Problém je ale v tom, že po tolika letech už na to asi velká část přispěvatelů zapomněla, někteří už možná jsou i po smrti.

    OdpovědětSmazat
  23. Anonymní30. prosince 2020 23:37

    To je samozrejme ucebnicovy trestny cin podvodu, jedine na cem se obhajoba muze tocit je, ze to zbozi dodat chteli, ale zabranila jim v tom nejaka vyssi moc.

    OdpovědětSmazat
  24. Fuko. Vždyť je přece úplně jedno jestli jsi podle práva nevinen. Existuje ještě vyšší právo. Morální. Neztratit tvář. Kdysi dokonce byla doba kdy se žádné smlouvy ani nepodepisovaly. A žádný příživnický pijavice jako právníci nebyly potřeba. Lidi si takzvaně plácli. Podali ruku. Je úplně jedno jestli někomu vrátíš peníze nebo ne. Jde o to že jestli si tě nějaký podcasteri budou ještě zvát abys předváděl své ego jak jsi významná a mimořádně schopná osobnost tak jsou úplně mimo. Jestli si tě stále nějaké Rádio zve jako odborníka přes filmy tak si asi svých posluchačů moc neváží. Vždyť tys dokázal úplný hovno. Ale přitom o svém filmu pořád píšeš jako by to měla být nějaká přelomová událost. Ty máš obrovský problém že žiješ v totálním bludu. Jsi přesvědčen o své výjimečnosti a věkem se to jen zhoršuje. Něco jako to zombie náš prezident co pronáší svá moudra. Kdysi jsem tě měl docela rád. Byl jsi taková zábavná figurka. Ještě s Baldýnským. Ale ta doba je dávno pryč. Protože ty jsi prostě jen do sebe zahleděnej mega egomaniak. A úplně nejvíc děsivý že takovej člověk imponuje nějaké yes 23yrs difference učitelce co má vzdělávat naše děti a učit je hodnotám.

    OdpovědětSmazat
  25. Jeste to nejdulezitejsi na konec, nez ulehnu ke spanku. I kdyby Frantisek Fuka podepsal kupni smlouvu a nedodal plneni, tak stejne by ho nikdo nemohl donutit film dokoncit. Soud by mu maximalne naridil vydat bezduvodne obohaceni, tedy ty prispevky a tim by cela vec skoncila. Frantisek Duka zkratka NENI POVINEN FILM dodat. Tecka, tim to hasne. Opravdu to tak je.

    eAdvokat

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Najdolezitejsia vec je ze Fuka natocil sracky lebo je neschopny a nemoze dodat nic za co by sa mu ludia nesmiali.

      Smazat
    2. Pořád nechápete, že z právního hlediska není podstatou věci dokončení nebo dodání filmu. Podstatou věci je, že František Fuka prodal zákazníkům (nikoliv "sponzorům") zboží a nedodal jim ho. Toto zboží se na Startovači nazývá souhrnným názvem "odměny".

      Kdyby Fuka prodal backerům odměny, které by nebyly závislé na dokončení filmu, a tyto odměny by dodal, tak by po něm nikdy nikdo nemohl požadovat dokončení filmu.

      Jenže Fuka prodal backerům odměny, které jsou závislé na dokončení filmu. Jedná se o movité věci: videosoubor s filmem FUKAFUTOKYU, audisoubor se soundtrackem k filmu FUKAFUTOKYU, vstupenka na premiéru filmu FUKAFUTOKYU, atd.

      Z toho důvodu je pravda, že Fuka není povinen dokončit film, protože to ani nebylo předmětem transakce mezi Fukou a backery. Předmětem té transakce byl nákup výše uvedených věcí, a ty je Fuka povinen dodat.

      Fuka se může samozřejmě pokusit dodat zaplacené zboží i bez dokončení filmu FUKAFUTOKYU...

      Smazat
    3. TLDR: Fuka natocil sracky a ludia sa mu smeju.

      Smazat
  26. Film je už nějakou dobu v podobě, že by mohl dejme tomu po pár týdnech práce mít premiéru, neboť by zcela jistě objektivně splňoval kritéria pro "celovečerní dokumentární film".
    Pokud se ptáte, jaká část filmu je ve zcela, totálně, definitivní podobě (obraz, zvuk, hudba), pak opověď zní: Jenom pár minut.
    Fuka by úplně s klidem mohl být příštím ministrem kovidu až vyhodí Blatníka. Jejich evergreen co už rok posloucháme." Příštích 14 dnů rozhodnou. Velikonoce rozhodnou. To snad opisují od Fuky. Film objektivně splňuje kritéria celovečerního filmu. Ano mám hotových pár minut. Po 6 letech. To je rozhodně zcela jistě objektivní. Stejně jako že Fuka je mentál co si nevidí do huby. Nebo on tyhle slova fakt myslí vážně? To se jako vysmívá těm co mu dali peníze? Že jim několik let tvrdí že v podstatě je to hotové jen dolaďuje detaily? Ty vole já myslel že tudle Wild Wild easy podvody skončily v 90tkach. Ale je vidět že formování Fukovi psychiky probíhalo zhruba v té době. Prostě zmrdům něco naslibuju a pak se jim celá desetiletí ještě budu chechtat do xichtu.

    OdpovědětSmazat
  27. Hele, Franta je něco jako bojovník za spravedlnost, na Silvestra k němu letos přijel nejlepší kámoš eAdvokát a navíc v době kdy ještě ani neexistoval startovač, on už dávno mlátil mladé chlapce prodávající podezřelé polské voňavky a ještě u toho pisklavým hláskem odvážně vyzýval kolemjdoucí, ať zavolají policii. Tak si sami spočítejte, jakou proti němu máte šanci.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Já pořád nechápu kdo je tady podvodník. Když tu nějaký děcko nabízí na první pohled imitaci nějakého výrobku. Třeba parfému. Za desetinu ceny originálu. I tak si ji můžeš očichat. Druhá věc že to třeba vydrží vonět jen desetinu času co originál. Fuka prodává virtuálně navoněný hovno jakože nic a ještě má tu drzost hrát si na morálně nadřazenějšího někoho. Fuka je prostě asi tak 10 horší než jakýkoli prodavač fejkovych adidasek na tržnici. Vždyť od něj máš aspoň něco. Od Fuky jen urážky a nadávky. Kdo si počká.

      Smazat
  28. Ja bych teda nechtel, aby me teda osoba, vystupujici zde jako eAdvokat, kdekoliv hajila. I kdybych se stal obeti vrazdy, tak kdyby me hajil tenhle "eAdvokat", tak bych sel nakonec do vezeni misto vraha ja. Prestoze bych byl mrtvy.

    OdpovědětSmazat
  29. Radopravniku a trolle v jedne osobe:

    Placas nesmysly stale dokola. Neumim si predstavit, ze bys vyhral nejaky soud. O tvem pravnim vzdelani a povedomi a vedomi pochybuji.

    Fuka je ve stejne situaci jako eshop, ktery nedodal zbozi. Tecka.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Dobre rano, nema zrejme smysl se dal dohadovat. Vy neco tvrdite, ja to vyvratim a Vy to tvrdite dal. Startovac neni v zadnem pripade eshop, uz proto ze prispevatele neuzaviraji kupni smlouvy a nemaji tudiz jak vymahat predmet plneni, protoze toto NEEXISTUJE. Pokud Vam nekdo proda neexistujici vec, ma problem. Pokud si nekdo necha zaplatit dopredu neexistujici plneni, ktere spociva v nejake kreativni cinnosti, o cemz Prispevatel vedel, je to v podstate jen problem toho Prispevatele, jeho svobodna volba. Maximalne by prijemce penez musel vydat bezduvodne obohaceni, ale i to by se muselo dokazovat! Vy stale absurdne trvate na tom, ze Frantisek Fuka MUSI dodat film. Nemusi. Tak to proste je, smirte se s tim.

      Ad.
      "Jak uz psali kolegove, tak backeri si od Fuky defacto koupili pocitacove soubory s filmem a soundtrackem Fukafutokyu. Jiste, ani jedno neexistuje. To je ovsem problem Fuky, ne backeru."

      Toto muze napsat jedine osoba, ktera se absolutne neorientuje v pravu. Zadne soubory si nikdo neobjednal, predmetem imaginarni kupni smlouvy nejsou zadne pocitacove soubory, protoze z popisu Projektu nevyplyva konkretni a jasne urcene plneni. Je prece rozdil pred tim kdy uzavirate smlouvu, ze si kupujete film "Babovresky" na DVD a mezi tim kdy nekomu prispivate na hypoteticky, neurceny film, ktery na zaklade prispevku teprve ma vzniknout. Je to takova ochrana autora Projektu, aby ho pak nekolik chytraku nemohlo zalovat, ze se jen trosku odchylil od zadani a oni tedy maji pravo na vraceni prispevku. Kdyz Vam naopak nekdo proda Babovresky uriznute o dve minuty, nejsou to Babovresky coby predmet kupni ceny a mate pravo na vraceni penez.

      Ale samozrejme to nikde garantovane neni! Takze ma zadny film narok nevznika, opravdu jste jem dotovali neci snahu pracovat na filmu. Hypoteticnost je dana i tim, ze ve chvili prispeni Vy ani nevite, zda vubec bude Projekt realizovan, takze z logiky veci si nic nekupujete. Neni to zadna kupni smlouva o smlouve budouci. Nese to vsechny znaky dobrovolneho prispevku.

      Ale ano, myslim, ze by v pripade soudniho sporu o vydani prispevku soud pravdepodobne rozhodl o povinnosti prijemce vydat bezduvodne obohaceni, a to proto ze ve vetsine Projektu neni explicitne vyjadrena dolozka o tom, ze prispevky budou ucelne vynalozeny ma praci, ktera probehne tak jako tak a neni mozne garantovat, ze Projekt bude nakonec realizovan. To by totiz sotva kdo prispel. Kdyby autor projektu prokazal, ze do Projektu vlozil praci a prokazal ucelne vynalozene naklady, bylo by to podstatne slozitejsi a zrejme by k bezduvodnemu obohaceni nedoslo. Je to individualni... Ale vzhledem k tomu, ze Frantisek Fuka sam NABIDL vraceni prispevku, je tato otazka bezpredmetna.

      Bylo by zabavne Vas sledovat u soudu, zajdete tam nekdy a uvidite, jak to chodi a jaky formalismus tam vetsinou hraje roli.

      A propos ve Vasich prispevcich je strasna spousta jinych nesmyslu, jako napriklad motani zakona o ochrane spotrebitele do smluv uzavrenych mezi fyzickymi osobami, nikoli podnikateli, ale opravdu neni v mych casovych moznostech vyvracet vsechno, protoze jinak bych nedelal nic jineho. Opravdu doporucuji si procist ucebnici nebo nejlepe komentare k NOZ, nejlepe v knihovne, az budou otevrene, a tam vsechno najdete.

      eAdvokat

      Smazat
    2. "Vy neco tvrdite, ja to vyvratim a Vy to tvrdite dal."

      Nic jsi nevyvrátil. Pouze se chlubíš údajným právnickým vzděláním a údajnou právnickou praxí. Argumenty žádné nedodáváš. Jen plácáš. Nedovedu si představit soud, u kterého bys cokoliv vyhrál.

      Smazat
  30. Citace z podmínek použití Startovače, které byly platné v době kampaně FUKAFUTOKYU:

    Uživatel - Jakýkoli návštěvník, který si prohlíží Portál Startovac.cz

    ZP - Zakladatel Projektu - Uživatel, který na Portálu Startovac.cz založí svůj projekt a nabízí tím pro ostatní uživatele vstup do smluvního vztahu.

    "...uživatelé Portálu Startovač mohou prezentovaný projekt podpořit zakoupením odměny..."

    Odměna – Protislužba Zakladatele projektu, kterou je povinen v případě úspěchu Projektu poskytnout Přispěvateli. Je specifikována v projektu.

    Minimální rozsah odměny v projektu FUKAFUTOKYU:

    Download filmu v HD kvalitě, soundtracku v MP3 a FLAC a pravděpodobně i nějakých bonusů (nepoužité záběry atd.).

    OdpovědětSmazat
  31. Citace z podmínek použití Startovače, které byly platné v době kampaně FUKAFUTOKYU:

    "Uživatel - Jakýkoli návštěvník, který si prohlíží Portál Startovac.cz"

    "ZP - Zakladatel Projektu - Uživatel, který na Portálu Startovac.cz založí svůj projekt a nabízí tím pro ostatní uživatele vstup do smluvního vztahu."

    "...uživatelé Portálu Startovač mohou prezentovaný projekt podpořit zakoupením odměny..."

    "Odměna – Protislužba Zakladatele projektu, kterou je povinen v případě úspěchu Projektu poskytnout Přispěvateli. Je specifikována v projektu."

    Minimální rozsah odměny v projektu FUKAFUTOKYU:

    "Download filmu v HD kvalitě, soundtracku v MP3 a FLAC a pravděpodobně i nějakých bonusů (nepoužité záběry atd.)."

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Takže dle tehdy platných podmínek použití Startovače je Fuka POVINEN dodat odměnu, kterou si od něj lidé KOUPILI a kterou je v tomto případně film a soundtrack. To tvrdí tehdy platné podmínky použití Startovače.

      Smazat
    2. O žádný sponzoring, jak nyní tvrdí Fuka, nejde. Žádné pojmy typu sponzor, sponzorování apod. tehdy platné podmínky použití Startovače neuváděli.

      Smazat
    3. Ale tady prave chybi ta sankce! Tyto podminky NEJSOU VYNUTITELNE. Jste opet na zacatku (vizte muj priklad s vyletem). Prispevatel nema zadny zakonny mandat, jak pozadovat nebo dokonce vymoci sve plneni. Tato norma je v podstatě prazdna, protoze sice deklaruje nejakou povinnost, ale absolutne se nevyjadruje k tomu, jak ji dosahnout, kdy, za jakych podminek a predevsim neobsahuje sankci nesplneni. Tak se vratte na zacatek k memu prvnimu prispevku.

      Frantisek Fuka nenmusi zadny film dokoncovat nebo dodavat. Jednoduse proto, ze neni moznost, jak ho k tomu pravni cestou donutit, lze toliko apelovat na jeho svedomi. Rozumite tomu uz konecne? Nebo si radeji doplnte pravni vzdelani, pak to snad konecne pochopite.

      eAdvokat

      Smazat
    4. Anonymní31. prosince 2020 9:21

      S ohledem na velice nevyhodne podminky vuci Prispevatelum a neurcite definovany Projekt se de facto skutecne o "sponzoring" jedna. I sponzoring jako takovy vsak vetsinou byva smluvne osetreny podstatne lepe a dukladneji nez projekty Startovace. Frantisek Fuka obdrzel penize a v podstate nemusi zadny film nikdy vypracovat. Mozna to zni nemoralne, ale pravne by to bylo zcela v poradku.

      eAdvokat

      Smazat
    5. aAdvokat: Netoč se pořád na těch sankcích, to nic neznamená. Už ti to tu několikrát bylo vyvráceno. Jen se ztrapňuješ. Jsem si téměř jistý, že žádné právnické vzdělání nemáš a jsi obyčejný troll.

      Smazat
    6. eAdvokat: Defacto se o sponzoring ani náhodou nejedná. Samozřejmě, můžeš to tu napsat třeba tisíckrát, ale ani potom se o sponzoring nebude jednat.

      Smazat
    7. Naopak, sankce jsou ve smluvnich zavazkovych vztazich naprosto klicove, protoze prave tim konstituuji povinnost jedne strany vuci druhe. Jinak jde jen o prazdne floskule.

      Toto je opravdu jednoduchy pripad. Zamyslete se, jak byste postupovali a formulovali zalobu? To je totiz klicove.

      "Frantisek Fuka slibil, zavazal se, je povinen dodat film, protoze to rikaji podminky Startovace. Ale nedodal ho. A ja tedy pozaduji..." A ted co? O cem by soud mel rozhodovat? Protoze v rozhodnuti o zalobe soud vychazi z tohoto petitu.

      Napiste, jak byste zformuloval petit, jinak nema vubec smysl se o cemkoli dal bavit, je to uz jen ztrata casu.

      A ano, ja nic vyvracet zatim nemusim, veskere dukazni bremeno resp. samotna zaloba je zatim hypoteticky pouze na Vasi strane.

      eAdvokat

      Smazat
    8. Pokud by se Fuka dostal k soudu a vzal to ruky opravdu schopný a kvalitní advokát (což osoba, vystupující tady jako "eAdvokat" rozhodně není), byl by výrok soudu zhruba následující:

      Fuka je povinen do data XXXXX dodat VŠEM backerům buď

      zakoupený film a soundtrack
      nebo

      jim vrátit jejich finanční příspěvěk XXXXX navýšený o XXXXX procent.

      Smazat
    9. eAdvokat: Prázdné floskule tu píšeš pouze ty. Ty prosím nevyvracej nic, protože to neumíš, jak tu neustále předvádíš.

      Smazat
    10. Naprosty nesmysl...proc zrovna do toho nejakeho data? Jak by se stanovilo datum, kdyz neni definovane ve smlouve? Navyseni prispevku je sankce, neni definovana. Zakoupeny film? A ten film je co? Neni nijak blize definovan, ani nemuze byt, je produktem budouci tvurci cinnosti a nemuze tudiz byt predmetem kupni smlouvy.

      Vraceni prispevku je, jak jsem jiz nekolikrat rikal, jediny mozny vystup ve smyslu vraceni bezduvodneho obohaceni, ale ani to neni automaticke, kdyby Frantisek Fuka prokazal, ze prispevky opravdu ucelne vynalozil na zpracovani filmu, coz bylo jedine definovane plneni, ktere se zavazku vyplyva.

      eAdvokat

      Smazat
    11. eAdvokat:

      Psal jsem "...vzal to ruky opravdu schopný a kvalitní advokát (což osoba, vystupující tady jako "eAdvokat" rozhodně není)". To je má odpověď.

      Smazat
    12. Pretoze tak funguju sudne verdikty, stanovia datum s ohladom na skutocnosti. No a skutocnost je dokonca taka, ze Fuka moze mat film hotovy v rade tyzdnov, precitaj si FAQ.
      Ako som uz pisal vyssie, paci sa mi ze pri tvojom diletantstve ta okrem Fuku nikto nemoze pokladat za cloveka znaleho prava.

      Smazat
    13. Anonymní 31. prosince 2020 10:23
      Nebav se s ním, ten tu bude pořád dokola plácat ty své nesmysly. Samozřejmě datum a % těch úroků by se dalo snadno a odůvodněně určit. Ale osobě "eAdvokat" to opravdu nemá cenu vysvětlovat. Ten bude hájit Fuku do roztrhání těla. Ale když ho to baví...

      Smazat
    14. Stejne si to pise Fnuka sam lebo je to rovnako ubohe ako cely film. Iba sa snazi vyfnukat z prace a mysli si aky je chytry.

      Smazat
  32. Kolko myslite zabrala Faquovi tato aktualizacia? Tipujem ze medzi hranim hier, hranim doskoviek a valanim si gul na gauci je toto jedina "praca" na filme za rok 2020.
    Aj to stihol iba ledva ledva, koli zasadnej necakanej situacii s Veresovej pornom. Bolo velmi obtiazne honit a pri tom hladat analyzu ktoru by mohol ukradnut.

    OdpovědětSmazat
  33. Fuko, mas zhruba dve moznosti:

    a) vratit prachy vsem, zahlasit neco jako "do zivota mi zasahly neocekavane udalosti jako napr. rozchod s kytovcem a snatek s hnusnou pornoucitelkou" a mit pokoj a zmensit o par % celkovou povest srace a podvodnika (v mravnim, nikoli formalne-pravnim vyznamu slova);

    b) hnipat se v ty sracce, u ktery bylo duvodny podezreni, se bude filmem velmi nahovno, zatimco ted uz je to lozeny, bejt za prasivyho kokota a korunovat to tim, ze stokrat odkladanou a natahovanou nudu coby finalni zesmesneni sebe sama fakt vydas verejnosti napospas.

    Tak si vyber. Doufam, ze si vyberes (b) a budes nadale za jeste vetsiho kretena, nez je nutne.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tiez dufam ze si vyberie b.

      Smazat
    2. Rozchod z kytovcem :-D. Jako já si taky myslím, že to bude možnost b. Když už kvůli ničemu jinému, tak kvůli faktoru "jak mu mohla taková sračka trvat tak dlouho", který bude mít s ubíhajícími roky čím dál větší váhu. Nehledě na mnohokrát zmiňovaný fakt, že různých vlogů z Japonska už je spousta a kdejaký patnáctiletý youtuber umí vyprodukovat video v mnohonásobně lepší kvalitě, než tenhle obtloustlý líný edgelord, který akorát kritizuje nebo se vymlouvá. On se ale nakonec potrestá sám. Pověst podvodníka a zloděje, který si rád přivlastňuje cizí práci, už dávno překročila hranici těchto stránek, takže nebude trvat dlouho a už ho nebudou zvát ani do těch retro pořadů o ZX Spectru. (Taky se divím, že si ho Saša ještě pořád drží v Palcích. Zřejmě tam Fukák se svým blekotáním, ignorancí a nepřipraveností, plní funkci nějaké groteskní postavičky, aby se ostatní měli čemu smát.)

      Smazat
  34. Chvalim zaokruhlenie na osmicky v predoslom poste. Presne takto by si to Adolf (yes Hitler) prial.

    OdpovědětSmazat
  35. Bohužel musím říct, že příspěvky od eAdvokáta (jakkoli jsme rádi že patří do fukovesmíru) jsou poslední dobou to nejméně zajímavé nebo vtipné na tomto blogu. Už se mi to ani nechce číst. Prosím tedy, aby se buď vyjadřoval stručněji (nejlépe jednou větou) nebo začal být zábavnější nebo sem nepsal. Nechceme přece Frantovi kazit jeho krásný blog.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nechtěl by Mistr zavést AI filtraci příspěvků e-advokáta zde? Už v tom má praxi.

      Smazat
    2. Presne tak, sam Frantisek pisal ze sem chodi iba obcas nakuknut ci tu je nieco zaujimave alebo vtipne. Nechceme ho sklamat.

      Smazat
    3. Eadvokat je jedna z nejvtipnejsich figurek Fňukova Multiverse a az o tom jednou budou Fukvengers, radobyadvokat rozhodne nesmi chybet.

      Smazat
    4. Já toho eBlbečka přeskakuju, není to ani vtipný ani nijak přínosný.
      Jinak tady čtu kompletně všechny Anonymní, díky všem za příjemnou zábavu a doufám, že nám to do nového roku vydrží!

      Smazat
  36. A2) Kdy bude film hotový?
    Nevím.

    Musim říct že po téměř 6 letech práce na filmu je to lehké zklamání

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Že? Jeden by řekl, že po šesti letech by už to mohl minimálně tušit.

      Smazat
  37. Nikdo normální už tohle číst nemůže. Neschopný Fuka si vymyslí rádoby sofistikované odpovědi. Zavede cenzuru. Vytvoří fiktivní diskutující jako je ePravnik. Vše s cílem maximálně znudit a odradit kohokoli kdo by tyhle sáhodlouhé rozbory co je a co není správné nebo morální četl. Vždyť je to úplně prosté. Do hajzlu. Když ti někdo řekne udělám Tohle když ty mi zaplatíš Tohle. Ty zaplatíš dokonce 2* tolik. Logicky očekáváš bombu a včas. Vždyť tzv Tvůrce měl nějaký odhad jak dlouho bude projekt trvat a kolik potřebuje peněz a pak se 6 let vymlouvá. Ty vole na to snad ani nepotřebuješ vystudovat první stupeň ZŠ. Aby ti bylo jasné že ten hajzl s tebou vyjebal. Asi jako Pepíček na dětském hřišti pochopí když mu malej Franta odnese jeho lopatičku i když tvrdil že si jen na chvilku půjčí. Je ten Fuka vážně retardovaný? Jestli jo tak za to nemůže. Nechte si vrátit prachy a snažte se mu pomoct dostat se do Jedličkova ústavu. Kde je kvalifikovaný personál co mu pomůže.

    OdpovědětSmazat
  38. ePravník evidentně není nesmírně vytížený komplikovanými právními případy, které musí řešit a vyhrávat, když má spoustu času na čtení diskuse zde a plnění diskuse sáhodlouhými a hodnotnými příspěvky do ní. Ze kterých mu zcela jistě a tak nějak mimochodem stoupá právní renomé, plat a třeba i něco jiného. Přesně takového právníka bych si chtěl vybrat aby mne obhajoval. Takového ... nevytíženého, chápajícího a zdarma pomáhajícího... On musí být pohádková bytost. eVíla? ePermoník? eSkřítek?

    OdpovědětSmazat
  39. Teplaci, zmrdi a hebe skolacky, pripijam na dalsiu patrocnicu s nedokoncenym filmom.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Dárek k novému roku od Fuky je updatované FAQ a chybějící tag kokoti

      Smazat
  40. Bratři tepláci, tak šťastnej a veselej!

    Nějaký Mistrův "celovečerní dokument" o meanwhileinJapan už myslím dávno nikoho nezajímá, ale jsem rád za 6 let zábavy tady a bavím se dobře.
    #FFKKT

    OdpovědětSmazat
  41. Debil Fuka i letos

    OdpovědětSmazat
  42. Preji to nejlepsi do Noveho roku vsem krome Fuky! Taky aby nam dal odsejpala ta nase teplacka zabava tady. A taky aby klesl bitcoin, prestalo se prodavat haribo a zacalo zatejkat fukovi do bytu. Proste dobry novy rok!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nevim, jestli je dobry napad, aby kvuli takove bezvyznamne nule, jako je Fuka, nemeli deti haribo.

      Smazat
    2. Ono by stačilo, kdyby haribo o pár korun zdražilo. Děcka si ho budou moct dovolit i tak, ale Fuka ho buď bude muset přestat žrát, nebo ho bude každá koupě drásat kvůli zbytečnému utrácení. Win-win.

      Smazat
    3. Myslite ze by vyhlasil verejnu zbierku na Haribo?

      Smazat
    4. Ano, napsal by: "Rozhodně mi můžete koupit Haribo, ale nemáte zaručeno, že se tím nějak urychlí dokončení filmu (pokud nepůjde o statisíce / miliony medvídků)."

      Smazat
  43. Jeden taky novorocni napad. Pred ParPes domem je takovy zahonek, volne misto. Sel by tam vystavet koulovis. Neco jako sibenice, otocene L, ale s mensi smyckou, jen na koule. Pro lidi co neplni sliby ani o vanocich, silvestru a vsedni dny. Pokud by o to byl zajem, zalozim to na startovaci.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Az mi volopich posle na ucet tech 50k ecek, tak to klidne zaplatim sam. Je to dobry napad.

      Smazat
  44. Čau, zatímco tepláci se na přelomu roku utápí v závisti a dusí se vlastní žlučí, Frantova boží karavana putuje dál. Mezi chlebíčky a cukrovím vzala Frantova manželka jeho mocný penis do úst a sála jej až na vrchol oboustranné rozkoše. Během čehož mistr ovšem nelenil a naprogramoval NOVOU PSEUDO-INTERAKTIVNÍ EDGY HTML STRÁNKU, která dokonce šlape na paty mrtvým hokejistům a při ověřování vlastní rasové předpojatosti se při ní budete smát, až se budete dlaněmi plácat do kolen.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Zaujalo. U nas ve firme stale hledame nadane css a html kodery. Myslis, ze mohu mistra oslovit aniz bych mu tim ubral jeho drahocenny cas vazeny zlatem?

      Smazat
    2. To cumim. Kedze su tam vzdy dva statementy tak predpokladam, ze tento pocin ma dva riadky v CV.
      Mal Fuka vobec vianoce? Dokladna analyza porna, dva prepisy deja, updatovane FAQ, tato stranka ... ked napise ze stihol aj potriedit karticky Votrelcov tak tym definitivne rozbije casove kontinuum.

      Smazat
    3. Fuj, z těch barev se mně úplně zvedl kufr :-/

      Smazat
    4. Je to veru plne oku lahodiace FGB (Fuxoft Ghetto Blue) spektrum. Ale ako sa pise dolu, ked sa ti ta stranka nepaci tak si rasista.

      Smazat
    5. Fuka si myslí, že prosazuje humor navzdory politické korektnosti. Ve skutečnosti prosazuje politickou nekorektnost bez humoru.

      Smazat
    6. Autistický středoškolák z etnicky homogenní země se aktivně zapojuje do americké rasové diskuse. Wow.
      Mistr je prostě ten nejstrašnější typ blbce z kvadrantu "neví a neví, že neví".

      Smazat
  45. Fukovi upadl pyj
    Mocny uz nebyl
    Uz hodne stary byl
    A stejne k nicemu nebyl
    Ted se vali na smetisti
    Trci tam kousek od prkna z hajzlu
    Smutna litanie zaznela
    Fukovo pero definitivne pohrbila
    A Pupen? Ten si koupil vibrator

    OdpovědětSmazat
  46. Opozdene preji Frantiskovym znamym a fanouskum do noveho roku jen to nejlepsi!

    eAdvokat

    OdpovědětSmazat
  47. https://www.lidovky.cz/Fbolevecotuzilci

    Jsem vila vole. Maja nejak sesla nebo ty hadry ve skutecnosti nekdo fakt kupuje?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pistici Maja byla nahodou asi to nejlepsi co kdy Fuka ulovil, ze mi dodnes neni jasne, cim ji na ty dva tri mrdy okouzlil. Sebevedoma nezavisla holka a skoci na lep zoufalci, co hleda naplast tesne po rozchodu.

      Urcite si ted rve vlasy, ze nemela svatbu na balkone ve Vysocanech s gentlemanem se slusivou ledvinkou.

      Smazat
    2. Maja vi, ze je ted uz bitcoin v rodine. Cernyho petra si vytahnul pupen. Kdyby chtela omrdat od toho dedka, tak staci zajet do peslovky na trojku. Ale asi radsi zavita na hlavak za bezdomovcema. Cista lavicka v parku versus pochcany gauc vede.

      Smazat
    3. Pětadvacítka která se nechá šukat plešatým padesátníkem s ledvinkou mi nepřipadá moc "sebevědomá a nezávislá"

      Smazat
    4. Good point. Asi nejake daddy issues. Ale vypada to, ze se o sebe dokaze sama postarat a Mistra umela prokouknout rychle.

      Smazat
    5. Máje není 25, viděl jsem ji naživo a tipuju tak lehce nad 30. Má dobrý designy, ale realizace zejména ve vztahu k ceně je mizérie (to triko párkrát vyperete a je to hadr). Business lehce v chaosu, nikdy neví co má a nemá skladem.
      Shrnuto a podtrženo, není to tak úplně náhoda, že se s Mistrem na chvilku potkala.

      Smazat
    6. No aspoň známe odpověď na otázku, jestli ty hadry ve skutečnosti někdo fakt kupuje.

      Smazat
    7. Pištící Mája nesešla, naopak se má lépe než dříve. Konečně kopla do prdele nudného ňoumu Michala, který jí nosil kytičky které sám natrhal, a opravoval pod ní židli na které seděla. Teď Mája zahnízdila s panem Jindřichem v jejich společném vysněném domečku v Kutné Hoře odkud přejí všem (kromě Fuky) všechno nejlepší do nového roku.

      Smazat
    8. Podla toho posl. obrazka sa zda, ze je tehotna, alebo sa o to snazi.
      Ale neodbiehajme od FF, lebo zas bude podozrenie, ze je tu snaha vaznost debatu nariedit.

      Smazat
    9. Koukám, že má naštěkáno v boudě. To by ji s Fukou a jeho skvadrou líných bičíkovců nepotkalo.

      Smazat
    10. To je pravda. S Mistrem by vychovavali maximalne Ježečka v Animal Crossing, se kterym by si Maja mohla pohrat mozna pri sedesatych narozeninach Mistra, kdy by ji v ramci oslav pujcil joycony od Nintenda.

      Smazat
    11. Snažím se být těhotná. Díky za pravou slovenskou analýzu!
      BTW vždy, když projíždím vlakem Vysočany, zamrzí mě (a pravda - vyrvu pár šedivých vlasů, které jsem stejně v pětadvaceti ještě nechtěla), že jsem promarnila možnost vdát se na vysočanském balkóně.

      PS: viděla jsem párkrát Františka bez ledvinky!
      PPS: FF2021!

      Smazat
    12. Ahoj Majo, diky moc, ze ses ozvala. My ubozi teplaci, zmrdi a cvicene opice jsme radi, ze aspon nekdo z Frantova okoli s nami komunikuje (e-Advokat se nepocita, because of Hitler). Taky ti prejeme PFFF2021 a at vam to s panem Jindrichem vyjde!

      PS: nechces zverejnit jeste par pikantnich detailu z Fukovesmiru? Napr.: Je tablet stale pribity k policce nad posteli? Pije Frantisek jeste kakao? Musela jsi cestu do Londyna zaplatit i Frantiskovi?

      Smazat
  48. Prvniho to nevyslo, ale hned jak pojedu okolo, tak na ty dvere opet vylepim pochvanou A4 o fukovi. Ten chlapec na to jaksi zapomina a je potreba to frantiskovi sem tam pripomenout. Co je vlastne zac.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To ja uz poslal amonymni email pani Parizkove. Dopis ve kterem jsem vydefinoval Fuku.
      Pravda a laska musi zvitezit nad lzi a nenavisti!

      Smazat
  49. "...o podvod by šlo pouze pokud by se prokázalo, že jsem se nikdy nesnažil film dokončit."

    O podvod by se jednalo i v případě, že se Fuka sice někdy v minulosti snažil film dokončit (což je MOŽNÁ pravda), ale v současnosti už se o to nesnaží (což je VELMI PRAVDĚPODOBNĚ pravda), ačkoliv backerům tvrdí, že na filmu stále pracuje a někdy film bude.

    OdpovědětSmazat
  50. Z toho PF od Máji mi vychází, že je těhotná. Což mě přivádí k otázce, Fuko, nechce Žoužev taky hnízdit? Musíš přemluvit nějaký BBC (not a TV station) aby mladou paní pěkně hezky oplodnil. A budeš vozit v kočáru čokoládovou kukačku.

    OdpovědětSmazat
  51. Aspon nekdo unikl sparum netvora fuky. Pan jindrich vypada na kvalitniho pichatele. Asi mu i stoji. Pryc z peslovky, vzit jen bitcoiny a odtahnout pryc od toho pekelnika. Laska a pravda musi zvitezit nad lzi a nenavisti.

    OdpovědětSmazat
  52. Nejvíc mě teda zaujal bod C3) kde píše, že kdyby dostal další statisíce nebo miliony, tak by to dokončení filmu urychlilo. No tvl, trochu rozpor když zároveň z jiných prohlášení vyplývá, že není dokončení závislý na financích a nedá se doba určit??
    Nějak se do toho chlapec zamotává.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jestli sezeneme penize na pravnika, ne na -e, ale normalniho pravnika. Tak myslim, ze dokonceni (procesu) bude zaviset na financich. Postavime toho parchanta pred soud a slibuji, ze to prohraje. Ale bude to beh na dlouhou trat, muze to byt i rok, dva...

      Smazat
    2. Fuka by soud zcela jiste prohral pri takovem jasnem pripadu plnem dukazu. Vzdyt vicemene prohral.i ten soud, kdy okradl stareho dedu a myslel, ze vyvazne bez trestu, pan "man in the middle".

      Smazat
    3. Rovnako ako je blbost ked tvrdi, ze na filme neprestane pracovat ani keby mal vratit viac penazi nez vybral (C1).
      FAQ je pokus o uplne trapny guilt tripping a tahanie dodatocnych penazi z ludi ktori este netusia aky je Fuka podvodnik.
      Na to mu skoci iba e-pravnik a mama Hrubesova, ktora potrebuje zit v iluzii ze jej zat je nieco ine nez povalac, klamar a zlodej. Neschopny povalac, klamar a zlodej.

      Smazat
  53. Mel jsem tu cest, jednou smrdet vedle mistra. Na dotaz nehodime jim tam neco do te male kasicky odpovedel: Co z toho budu mit ja ? Mozna to byla hlubsi otazka, asi by si to zaslouzilo sociologicky rozbor. Ja si z toho odnesl jen ze Fuka = asocialni sobecka kurva starajici se pouze o sebe

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jop, ked chces aby ti majster prisiel na akciu tak okrem penazi sa s nim musi niekto aj vyspat.
      V zoznamke o tom taktne pomlcal lebo je gentleman a asi nechcel buducu pani Fukaovu zatazovat zbytocnymi detailami.

      Smazat
  54. Příspěvky předevčírem / včera / dnes:
    0 Kč / 0 Kč / 0 Kč (další dny)
    Přispějte přes PayPal jednorázově. Asi už se probudili z Fukumatrixu i ty největší zabedněnci. Keep up yo!

    OdpovědětSmazat
  55. Podle me ma eAdvokat pravdu.

    OdpovědětSmazat
  56. Podle me nema eAdvokat pravdu.

    OdpovědětSmazat
  57. Podle me nema eAdvokat souloz.

    OdpovědětSmazat
  58. Podla mna by eAdvokat chcel k Fukaovym do trojky ale samostatnych muzov neberu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vsak se muzou domluvit s panem P&%mkem a jit k Fukaovym na swingers oba dva. Tim se vyresi problem "samotni muzi nepiste".

      Smazat
    2. Ha! To by bol vymrd (doslova) jak z ucebnice Fukologiky.

      Smazat
    3. To len v pripade, pokud ma Zouzev (but not because of Pupen) standardni pocet der.

      Smazat
    4. Chlapec ma samozrejme standardne dve dierky, takze dve buzny su prenho akurat. Stary pan sa bude ukajat v rohu miestnosti ako obvykle. Zouzev ale navyse ma rad pichacku do podpazia lebo tam mu to drazdi bradavky.

      Smazat
  59. No a podle me chtel eAdvokat jen vykourit. Zjistil, ze je tu sice hodne teplaku, ale malo buzerantu. Tak se bude v novem roce uchazet o 110tou pozici nymanda v pravnim oddelni agrofertu.

    OdpovědětSmazat
  60. Ja jsem ten co bydli ve stejnem baraku s mistrem. Kazdou prvni nedeli v novem roce mam zvyk. Obleknu si sako, nacpu dymku dobrym, vonnym tabakem a jdu se zrelaxovat ven na prochazku. Dnes jsem ho potkal, ten hajzl me brzdil na schodech. Chvilku jsem se ho snazil predejit, ale pak jsem ho proste zkopnul dolu ze schodiste. Pravda a laska musi zvitezit nad lzi a nenavisti.

    OdpovědětSmazat
  61. Fuka je kinar. Kazdy kinar ma promitaci kabinku. V promitaci kabince se da mrdat Maja.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A za kabinkou je creampie bathroom. Novodoby casanova fuka to ma promyslene i prostorove.

      Smazat
    2. V kabinkach byva i Dominik Duka, tak snad to Maju nevyplasi

      Smazat
    3. Maja by skor vyplasila Duku, ten ocakava malych chlapcov z Pupenovej triedy.

      Smazat
    4. Znam jednoho posuka od panbicka, ten prej Duku driv sukal. Mrdal mu tu jeho tlustou prdel a prej si u toho jen tocil ruzenecem a byl potichu. Nevim co je tohle za lidi.

      Smazat
    5. Fuka mrdal tlustou prdel Forbestie a ta u toho byla taky potichu a listovala si v lifestylovém magazínu. Jsou to všichni stejná pakáž.

      Smazat
    6. U Forbesky to bolo iba tym, ze Fuka ma maly penis. Preto ma Pupen radsej BBC (not a TV station).

      Smazat
  62. Je už Fuka mrtvej? Nebo se 2021 bude odehrávat ve stejným duchu. Fuko pochlap se a ukonči to. Důstojně.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Fuka plánuje epickou sebevraždu, aby trumfnul Martina Manleyho. Vyžaduje to hodně času, příprav a peněz (to není zbytečné utrácení, protože potom už by si je stejně neužil). Musíte konečně pochopit, že v porovnání s tímto životním cílem je stříhání nějakého filmu prostě podružná záležitost.

      Smazat
  63. Tak co vy magoři vole? Už máte tuten kovid? Fuka už se prej objednal na vakcínu a je mu jedno kolik seniorů kvůli němu přijde o život.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vubec bych se nedivil, kdyby Fukak predbehl nejvetsi ceskou herecku a damu pani Bohdalovou a nechal si vakcinu vpalit misto ni. A jeste by se ji vysmal. Mate smulu hehehe. Pokud vim nikdy jsem neslibil ze vas nepredbehnu. Kdyz si pockate mozna se dockate. Ale nic neslibuji.
      Ano to je velice pravdepodobny scenar rekl bych.

      Smazat
    2. Rath byl taky na svobodě asi 6 let. Ale nakonec se krimu nevyhnul. Tak budem doufat ze dojde na vsechny prechytraly hajzliky co maj na vse odpoved.

      Smazat
    3. Proc by fukak nemel mit bouchnutou vakcinu jako prvni. Je v prvni linii. V prvni linii filmovych kritiku a tvurcu dokumentu.

      Smazat
    4. Fuka je v první linii u stolů s rautem na novinářských projekcích. Celou paží shrnuje jídlo do připravené igelitky a přitom si sám pro sebe nahlas povídá, kterou ženu právě souloží.

      Smazat
  64. Prej to covid zkousel i na fuku, ale pak zjistil, ze v nem tu nakazu nikdy nedokonci. Tez socialne se nekontaktuje, takze neni kam jit dal a do nintenda switch se dostat neumi. Fuka mu zatnul tipec.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Bohužel kontaktuje. Fukuv registrovaný partner vystupuje na veřejnosti jako učitelka. A tak šíří nákazu ve školách. To je skandální. Fuka internetový zloděj jeho partner nakažlivá ůča.

      Smazat
    2. Tak hlavne sa cajdaju po vsetkych tych swingers (s BBC aj bez) a volaju si ludi domov. Plus, aj bez navstev u Fukaovych doma zije 300 ludi. Fuka ma socialneho kontaktu az az.

      Smazat
  65. Bohdalová prý chtěla jít na očkování, ale IKEM jí v seznamu nemá. Místo ní je tam prý nějaký Fuxoft či co.

    OdpovědětSmazat
  66. A vy zbylí si raději načtěte další...

    OdpovědětSmazat

POZOR! Zdejší diskusi čtu zřídka. Pokud chcete, abych reagoval, tak viz: http://www.fffilm.name/2018/09/jak-diskutovat-o-filmu.html