pondělí 15. července 2019

Náhodný záběr #28: Strom a chobotnice

Na západním okraji Tokia je hora Takao. Tedy, nachází se asi 50 km od středu města, ale je to to nebližší k centru, co se dá označit za něco víc než "kopec". A obyvatelé Tokia sem jezdí na pikniky rychlými vlaky jako Pražáci tramvají do Stromovky.


Jednou z mnoha atrakcí hory Takao je strom-chobotnice, což je několik set let starý strom, jehož kořeny (na záběru mimo obraz) jsou tak propletené, že připomínají chapadla chobotnice. Aby to bylo jasnější, stojí u něj soška chobotnice, kterou si můžete pohladit, po čemž pravděpodobně do roka otěhotníte (neověřeno).

1 550 komentářů:

  1. Mistr vyslyšel naše prosby a milostivě nás obdařil dalším pečlivě vybraným náhodným záběrem, tentokrát i s vybroušeným slovním popiskem! Děkujeme ó Nejvyšší, že se o své ovečky tak pečlivě staráte!

    OdpovědětVymazat
  2. Na zapadnim okraji Vysocan je hora Kakao. A obyvatele Prahy sem jezdi rychlymi vlaky na pikniky. Prinesou si vlastni potraviny a na oplatku si zahraji na Nintendu.

    OdpovědětVymazat
  3. František Fuka vybral od důvěřivců téměř 200 000 Kč, za což slíbil dodat cestopisný film. Uběhly čtyři roky, věřitelé neviděli ani peníze ani film, už se o tomto pojebu psalo i na aktualne.cz, a jediné co Fuka okradeným vzkázal je "Kdo se chcete dozvědět, kdy to bude, máte smůlu" a "Kdo chce ještě čekat, ten se třeba dočká"

    OdpovědětVymazat
  4. 1) Když přispěvovatelé projektů na webu startovac.cz (dále jen "backeři") finančně přispějí na nějaký projekt, souhlasí tím s obchodními podmínky startovac.cz, platnými v průběhu tohoto projektu.

    2) Zároveň backeři tento příspěvěk posílají s vědomím, že k obchodním podmínkám se smluvně zavázal i zakladatel projektu. Startovac.cz to tak prezentuje: kdo má na webu projekt, ten se smluvně zavázal k aktuálně platným obchodním podmínkám.

    Tady jsou podmínky, které platily když Fuka založil projekt (vyfocené 16.3.2015, platné od 27.8.2014).

    3) František Fuka, jakožto zakladatel projektu FUKAFUTOKYU, je tedy povinen všem backerům, kteří dosud nezažádali F. Fuku o vrácení peněz, poskytnout:
    - download filmu v HD kvalitě
    - download soundtracku v MP3 a FLAC
    Pro část backerů je pak povinen uspořádat premiéru filmu FUKAFUTOKYU a na tuto premiéru je pozvat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rad bych toto rozporoval. pravo je pravem v pravem smyslu slova jen tehdy, je-li vynutitelne. vytvoreni filmu neni nijak vynutitelne, nebylo to totiz smluvne osetrene (zadna sankce nebo nahradni plneni). proto franta zadny film dodavat NEMUSI. soud by maximalne prikazal vydat prispevky coby bezduvodne obohaceni, ale to uz nabidl sam Fuka, takze zaloba je zcela bezpredmetna.
      zustane pouze blbost tech, kteri mu poslali sve penize. s timto ani pani zuzana nic nezmuze. fuka vyhral

      Vymazat
    2. Ale di ty rádobyprávníku... Fakta jsou jednoznačná. Fuka se SMLUVNĚ ZÁVAZAL k POVINNOSTI poskytnout backerům:
      - download filmu v HD kvalitě
      - download soundtracku v MP3 a FLAC

      Jinak Fuka nenabídl vrátit celé peníze, ale pouze část peněz. Backeři Fukovi neposkytovali bezúročnou a časově neomezenou půjčku. Není povinností backerů na tuto nevýhodnou nabídku přistupovat.

      Vymazat
    3. Podmínky startovače (z odkazu výše) uvádí:

      - "Zveřejněním projektu na webu Startovac.cz je mezi Zakladatelem Projektu a Provozovatelem uzavřena smlouva"

      - "Předmětem smlouvy je též závazek zakladatele projektu poskytnout Přispěvateli odměnu za příspěvek"

      - "V případě porušení závazku ZP je povinen zaslat Přispěvatelům odměnu dle této smlouvy"

      - "Veškeré právní vztahy vzniklé na základě užívání Portálu Startovac.cz se řídí právními předpisy České republiky"

      TO ZNAMENÁ že Fuka možná nemusí dodat film, ale MUSÍ dodat backerům odměny, tj. download filmu v HD a soundtrack.

      Vymazat
    4. A kdyby se zavazal do dvou let preplavat Atlantik? A at mu na to prispeji lide svymi penezi a nakonec po 4 letech nepreplaval ani rybnik, tak by soud rozhodl jak? Prikazal by mu snad preplavat Atlantik? Ne, neudelal by nic. Tohle je odpovednosti backeru, ze uzavreli kriplovsky nevyhodnou, avsak zcela transparentni a jednoznacnou smlouvu. Jak rikam, soud by MAXIMALNE, a to jeste stezi, rozhodl o vraceni bezduvodneho obohaceni, MAXIMALNE jeste navyseneho o repo sazbu CNB za jednotlive roky, tj. 4. 8. 2017 0,25
      3. 11. 2017 0,50
      2. 2. 2018 0,75
      28. 6. 2018 1,00
      3. 8. 2018 1,25
      27. 9. 2018 1,50
      2. 11. 2018 1,75
      3. 5. 2019 2,00 %, a to jeste vic stezi, protoze od roku 2010 uz by se vyse vsech uroku mela osetrit smluvne predem, ale nevim, jak je to v tomto pripade s bezduvodnym obohacenim.

      Vymazat
    5. Sám Startovač přímo píše: "uživatelé Portálu Startovač mohou prezentovaný projekt podpořit zakoupením odměny".
      To znamená z právního hlediska je Startovač eshop, kde si lidé kupují odměny. Samotný projekt v tom nehraje roli. Peníze od backera nejsou dar, ale nákup odměny. Takže by se to mělo posuzovat jako podvodný eshop který nedodal zaplacené zboží (= odměny). A protože Startovač má alibisticky uvedeno v podmínkách že neručí atd. atd., tak tím podvodným eshopem je přímo osoba Františka Fuky.

      Vymazat
    6. ano, tohle je dost nestastna formulace (tou odmenou je totiz jine plneni - moznost stahnout si film apod. - nez ktere je predmetem celeho projektu - vytvoreni filmu. je jasne, ze pokud film nebude z nejruznejsich duvodu vytvoren, nebude co stahovat a nebude ani odmena), ale na pravnim stavu to beztak nic nemeni. videl bych to tak MAXIMALNE na nejakou domluvu nebo pokutu od coiky pro startovac, at si daji do poradku smluvni podminky - melo by tam asi byt jasne uvedeno, ktere ze odmeny jsou svazany s projektem a pokud nebude projekt, nebudou zadne odmeny, kdyz nektere odmeny nejsou na nem zavisle, viz treba exkrementy na lednici. ale verte mi, vim pomerne dobre o cem mluvim (jsem e-advokat), a zaloba na Frantiska Fuku je zcela nesmyslna. dejte mu radeji cas a prostor na praci na filmu, at to pak stoji za to.

      Vymazat
    7. To je dneska takova moda mezi advokaty vymyslet si nesmysly ve stylu 'ono je to mysleno jinak, nez jak je to napsano'. Neni. Plati co je psano a hotovo.

      To ze cervinka prezentuje startovac nejakym zpusobem ('prispejte na projekzt a jako bonus dostanete odmenu') neznamena ze z pravniho hlediska to tak je. Cervinka muze tvrdit cokoliv, ale pravne funguje startovac takto:

      1. Startovac je virtualni trziste (jako treba aukro), kde nekteri uzivatele prodavaji a nekteri nakupuji.

      2. Zbozi ktere se zde prodava a nakupuje se nazyva 'odmeny' (tento nazev ovsem nehraje roli). Zakladatel projektu prodavva tzv. 'Odmeny' a backeri si je kupuji.

      3. Vytezek z prodeje zbozi ('odmen') jde do kapsy zakladatele projektu, ktery potom pomoci tech penez udajne cosi realizuje (jakysi 'projekt'). Ale to uz se netyka teto transakce ani tohoto obchodniho modelu.

      Backeri z pravniho hlediska nedali fukovi penize aby natocil film. Oni si od nej koupili si odmeny, ktere fuka prodaval za 100, 300, 3000 kc. Kdyby odmeny byly pouze magnetky ,ktere fuka dodal, tak by backeri dostali sve zakoupene zbozi a vse by byla nenapadnutelne. Fuka ale dal film fukafutokyu jako odmenu takze toto zakoupene zbozi musi dodat (nezavisle na tom co je obsahem projektu ktery zalozil).

      Vymazat
    8. Ten rádobyprávník tady mě baví... Tak znovu a stručně:

      !!!!!
      Fuka je SMLUVNĚ POVINNOVÁN poskytnout film a soundtrack FUKAFUTOKYU všem backerům ke stažení. Tečka.
      !!!!!

      Vymazat
    9. Kdyby někdo slíbil, že přeplave Atlantik, vybral na to statisíce, a pak se na to kompletně vysral a hrál místo toho pět let hry na Nintendu, tak by ho soud samozřejmě nenutil přeplavat Atlantik, ale úplně normálně by ho poslal do lochu za podvod. To byste jako právník (byť pouze rádoby) měl vědět sám. Když někomu ukradnu peníze, a přijde se na to, tak taky soudu nebude stačit, když nabídnu, že je teda holt vrátim, no.

      Vymazat
    10. Ne, bohuzel jste uplne mimo. Startovac rozhodne neni zadne trziste a odmeny nejsou zbozim. Stejne jako neni prispeni na charitu a obdrzeni nejake odmeny nakupem te odmeny, neni jim ani dobrovolny prispevek na sebestupidnejsi projekt - kazdy ma pravo svymi penezi prispet na cokoli, co neporusuje pravni rad CR, na sve vlastni tiziko, ze penize ani "odmenu" jiz neuvidi. Tim spis ze v dobe prevodu zbozi neni ani jasne, ze ty odmeny budou, protoze na projekt se nejdrive vybira cilova castka, takze okamzikem prispeni logicky zadna kupni smlouva ani nemuze byt fakticky uzavrena. Cele je to postavene na konceptu dobrovolne podpory, nikoli nakupu zbozi a proto je ta formulace o zakoupeni odmeny velmi nestastna a poukazuje na amaterismus a diletantstvi spolecnossti stojici za Startovacem. Nicmene v tomto pripade by soud prihlizel k samotnemu celkovemu charakteru systemu "prispevku" a ustalene praxi a zjevne nespravne formulaci v obchodnich podminkach by neprikladal zadny vyznam, ledaze by navrhovatel explicitne uvedl, ze si na zaklade tech podminek myslel, ze si kupuje odmenu. Pak by asi nezbylo nez skutecne uznat namitku bezduvodneho obohaceni a prikazat vratit vlozenou castku. Ale to jsme opet na zacatku. Druhy anonymni do toho plete navic i verejnopravni aspekt, ktery je jednak o necem jinem a jednak by u PCR taky urcite neprosel, protoze by musela prokazat, ze Fuka jednal v umyslu a to je prakticky nemozne.
      Prosim, apeluji na Vas, pokud nemate dostatecne pravni vzdelani nebo alespon vedomi, nepoustejte se radeji do diskuzi tykajicich se konkretni pravni kazuistiky a teorie. Usetrite tim sobe i ostatnim mnoho casu. Spokojte se s ujistenim skutecneho pravnika (eadvokacie.cz), ze plneni po Frantovi neni nijak vymahatelne a opravdu tudiz neni povinovan zadnou odmenu dodavat.

      Vymazat
    11. Tolik slov a o nicem, radobypravniku. Nevim, co se tu snazis okecavat. Tak ja ti to zopakuju:

      !!!!!
      Fuka je SMLUVNĚ POVINNOVÁN poskytnout film a soundtrack FUKAFUTOKYU všem backerům ke stažení. Tečka.
      !!!!!

      Vymazat
    12. Hahahaha, takže o tom, jak funguje server Startovač, odteď rozhoduje eadvokacie.cz, a pokud maj napsanýho v podmínkách něco úplně jinýho, tak jde o "zjevně nesprávnou formulaci" :DDDDDDDDD

      Vymazat
  5. V meste obklopenom vinicami žilo dievča, ktoré sa volalo Zuzana.

    Zuzana sa ako malá rada hrávala v záhrade svojej babičky plnej kvetov a predstavovala si, že je nebojácnou hrdinkou na strane dobra.

    Keď neskôr objavila čaro kníh, do jej predstáv sa dostala optimistická a smelá Anna zo Zeleného domu, neskôr sa jej obľúbencom stal starodávny čínsky filozof Lao-c’ a jeho myšlienky plné múdrosti a láskavosti. V knihách hľadala odpovede na otázky, ktoré ju trápili. Prečo silnejší ubližujú slabším? Ako môžeme poraziť zlo? Môže vnútorná sila a dobro zvíťaziť nad mocnejšími nepriateľmi túžiacimi po peniazoch a nadvláde?

    Zuzana vyrástla, bola z nej gymnazistka, začala meditovať a hrať basketbal, no láska ku knihám a spravodlivosti ju neopustila. Vraveli o nej, že je odvážna, no ona dobre vedela, že odvaha neznamená nemať strach, ale prekonať ho a ísť ďalej aj napriek nemu. „Ty si taká advokátka chudobných,“ smiala sa mama, keď sa Zuzana snažila obhajovať práva tých, ktorí boli v jej očiach nespravodlivo zatlačení do kúta, či to boli spolužiaci, ktorých sa ako predsedníčka triedy zastala alebo keď sa snažila nájsť útechu pre kamarátku, ktorej ublížili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. takova zena by mela jiste kandidovat na prezidenta galaxie

      Vymazat
    2. To je Zuzana Krajíčková?

      Vymazat
  6. To je ale pohoda, když už nemusíme pořád jenom načítat! Za chvíli to ale zase zkazí ten levičácký ksindl Bill s jeho osvětovým a progresivním humorem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Běž do háje s tou věčnou averzí k billovi. Je to nuda.

      Vymazat
  7. Dakujem za pekny a podrobny opis, dufam ze vysledny film bude mat takyto pekny voiceover vysvetlujuci jednotlive sceny.
    Este sa chcem opytat, ci bol tento zaber foteny profi technikou? Rad by som vedel na aky fotoaparat setrit, aby aj na moje snimky boli v takejto krasnej, takmer 8bitovej kvalite.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ultimate cringe.

      Vymazat
    2. To fotila Krajíčková na starší, ale stále slušně fungující tablet, na kterém měla ve zvyku Fuckovi před spaním pustit jednu či dvě epizody Hello Kitty.

      Vymazat
  8. dekuji za poutavy nahodny zaber, je velice...poutavy

    OdpovědětVymazat
  9. Pod náhodným záběrem č. 24:
    "Na horu Takaosan se z Tokia jezdí jako z Prahy do Stromovky. Je to super celodenní vycházka, na které můžete například vidět opice, strom ve tvaru chobotnice, Pinocchia a Birdmana (což jsou její patroni). Více ve filmu."

    Pod náhodným záběrem č. 28:
    "Na západním okraji Tokia je hora Takao. Tedy, nachází se asi 50 km od středu města, ale je to to nebližší k centru, co se dá označit za něco víc než "kopec". A obyvatelé Tokia sem jezdí na pikniky rychlými vlaky jako Pražáci tramvají do Stromovky."

    Tak je to hora Takaosan nebo hora Takao? Ty ani Fukáku nevíš, kde jsi vlastně byl... To jako onehdá když jsi tvrdil, že ostrov Odaiba je polostrov... A pak jsi ještě vysvětloval, že když je ostrov spojený s pevninou mosty, tak je to prý polostrov....

    Inu, rozumu jsi moc nepobral, jsi programátor tak, asi jako já kosmonaut a anglicky jen rádobyumíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja tomu rozumim tak, ze u Tokia jsou dve hory - Takao a Takaosan, obe vzdalene 50 km a do obou Japonci jezdi "jako do Stromovky" (Zde tedy uplne nechapu, co si mam predstavit pod vyrazem "jako do Stromovky", ja do Stromovky obcas jezdim, ale nemohu prijit na to, cim je tato jizda specificka a rozdilna treba od jizdy do Hostivare, Sarky, Dablic, Podvini nebo na Mustek. Navic tezko lze jet do Stromovky Z Prahy, kdyz cela Stromovka je V Praze - stejne tak asi Franta nerika: "Dnes si udelam vylet z Prahy do Vysocan". Snad mi to vyjevi Franta ve svem opusu...).

      Vymazat
    2. Ne, je to jak říká anonyní výše - Fuka je prostě debil. Přípona san znamená v Japonštině (mimo jiné) "hora". Takže slovo "Takaosan" se česky přeloží "hora Takao". Když Fuka řekne "hora Takaosan", tak vlastně říká "hora hora Takao". Von je úplně mimo, hlavně že byl v tom Japonsku padesátkrát.

      Vymazat
    3. Aha, to jsem nevedel, cekal bych vsak, ze se neco takoveho dozvim na blogu venovanemu Japonsku a jeho kulture, ktery poctive ctu jiz pres 4 roky, primo od jeho autora a ne od nahodneho kolemjdouciho anonymniho. Nekde je asi chyba.

      Vymazat
    4. Hlavně že se kdysi (oprávněně) vysmíval překladu filmu Nanny McPhee, který byl uváděn jako Chuva Nanny McPhee, což je vlastně Chuva Chuva McPhee a ted dělá to samé, znalec japonštiny...

      Vymazat
  10. Na jaký film půjdete vy?

    V tomto ohledu mnozí mladí svědkové Jehovovi získali od svých rodičů vynikající vedení. Například Bill a Cherie ze Spojených států rádi chodí do kina se svými dvěma dospívajícími syny. Bill říká: „Když po skončení filmu z kina odcházíme, živě diskutujeme o tom, co jsme právě viděli, jaké poselství film předával a zda s tím můžeme souhlasit, či ne.“ Bill a Cherie si samozřejmě uvědomují, že je důležité si dobře vybírat. „Předem si o filmu něco přečteme a není nám trapné uprostřed filmu odejít, když se děj začne ubírat směrem, který jsme nepředpokládali,“ říká Bill. Tím, že Bill a Cherie své děti nechávají, aby se k výběru filmů vyjadřovaly, učí je zodpovědnosti a zároveň vnímavosti k tomu, co je dobré a co je špatné. Bill dodává: „Když se rozhodují o tom, co chtějí vidět, stále více se jim daří vybírat si správně.“

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odešel by Bill (William) i uprostřed filmu FFT promítaného u Lučištníka?
      Co když se děj začne ubírat směrem, který Bill a Cherie nepředpokládali?

      Vymazat
  11. A kdyz chobotnici pohladite dvakrat, do roka vyrobite dokonceny dokument z dovolene (neovereno).

    OdpovědětVymazat
  12. Zdá se že někdo otevřel Fukovi předčasně kameru a osvítil mu film. Takže mu zbylo jen pár fotek z mobilu Nokia 6300. Jinak mi to smysl nedává.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, poslední dny bylo počasí všelijaké a navíc má mladá přítelkyně dostala měsíčky (poprvé), takže jsem se radši věnoval intenzivní práci. A vy jste se dočkali dalšího náhoďáku, není zač! Jsem rád, že si přípravu filmu užíváte stejně jako já - bude to bomba. Už mám napsanou i recenzi, ale tu je možné zveřejnit nejdříve v datum premiéry. Kdo si počká, ten se možná dočká. Jo a taky na kompostu můžete vidět fotku mrtvého ptáka, čímž možná naznačuji něco o plánované legrační sebevraždě. Ale nic konkrétního vám jako správný edgelord nemůžu říct. Kdo si počká, ten se možná dočka.
    FF

    OdpovědětVymazat
  14. Škoda že stromovej Cthulhu na Zuzika nezabral :(

    OdpovědětVymazat
  15. Doprcic, konecne, cekat tri mesice na novou davku bylo peklo.

    Díky Franto, kdy bude další náhodný záběr? Tenhle byl moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vzdycky kdyz je mi nejhur, kdyz mam pocit, ze uz nemuzu, kdyz se citim, jako by se zhroutil cely muj svet, prijde dalsi nahodny zaber a nakopne me.
      mockrat diky frantisku.
      tohle je lek na dalsi 2 mesice!!! budu se k zaberu vracet znovu a znovu.
      diky a jeste jednou diky.

      Vymazat
  16. 2015

    Chtěl byste v Japonsku žít?
    To je dost složitá otázka a zcela vážně jsem o tom v různých stádiích života uvažoval. Jednak mi připadá, že by Japonci mohli ocenit mé pracovní nasazení, a jednak se mi tam prostě libí a rád bych tam strávil třeba důchod.

    OdpovědětVymazat
  17. Já teda nevim, jestli je Franta retardovanej, nebo jestli má Alzheimera, nebo jestli si z nás dělá prdel, nebo jestli už mu náhodný záběry došly, takže se musí uchýlit k recyklaci, ale kurva, najdi 5 rozdílů:

    20. září 2018: Hora Takaosan je asi 50 kilometrů od centra Tokia, ale podle mapy oficiálně pořád patří k Tokiu. Tak to v Japonsku chodí.
    15. července 2019: Na západním okraji Tokia je hora Takao. Tedy, nachází se asi 50 km od středu města, ale je to to nebližší k centru, co se dá označit za něco víc než "kopec".

    20. září 2018: Na horu Takaosan se z Tokia jezdí jako z Prahy do Stromovky.
    15. července 2019: A obyvatelé Tokia sem jezdí na pikniky rychlými vlaky jako Pražáci tramvají do Stromovky.

    20. září 2018: Je to super celodenní vycházka, na které můžete například vidět opice, strom ve tvaru chobotnice, Pinocchia a Birdmana (což jsou její patroni).
    15. července 2019: Jednou z mnoha atrakcí hory Takao je strom-chobotnice, což je několik set let starý strom, jehož kořeny (na záběru mimo obraz) jsou tak propletené, že připomínají chapadla chobotnice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ale jeden z tychto zaberov vo filme nenmusi byt. Mozno ani jeden tam nebude. Mozno vystrihne celu tuto cast cesty. To je caro blogu v ktorom sa nic nedozvies o stave filmu ani o tom co v nom bude. #tadyotombloguju

      Vymazat
    2. Franta si myslel že nás přechytračí, když jednou uvede horu Takaosan a podruhé horu Takao. Že si budem myslet, že jsou to různá místa. Možná že takhle dokázal oblafnout Krajíčkovou a vypadat před ní jako zcestovalý světák. No tady mu to sežral jen 1 (slovy jeden) anonymní. A to je trochu málo. Příští náhodný záběr bude ta minulá tuba Pringls vyfocená zezadu.

      Vymazat
  18. Cremtiešek zamakal a vysledkem je JIZ treti rozplizly screenshot. Skvela prace! Hodis i nejaky kody na levely v Mario Maker 2? Jiste jsi tam utopil od vydani uz pres stovku hodin.

    OdpovědětVymazat
  19. Nechte ho být, když se snaží. Je to docela pěknej strom. Náhodou se ti moc to moc povedlo, Františku.

    OdpovědětVymazat
  20. William The Incel15. července 2019 20:35

    Ahojte chalania, ja som vám chcel zdeliť, že ste riadny ůbožiaci, se svojími názorma patríte do devatnásteho storočiá. Ja som välký inteligent a prevyšujem vás riadne. Naša paní prezidentka Čapůtová je jednoducho skvelá ako z rozprávky. Muožetě len závideť!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A polyka ta vase pi Caputova? Ponevadz jestli ne, tak neni o cem...

      Vymazat
    2. Ale Fando, no tak, doby, kdys byl mistr trollingu, už jsou nenávratně pryč. Stárneš a tvé snahy zčeřit zdejší stojaté haterské vody působí už lehce senilně.

      Vymazat
  21. Slovenský kapitán lodi Čaputovec III William Sternritter uvedl, že v libyjských uprchlických centrech panují podmínky podobné těm, které byly za 2. světové války v koncentračních táborech. Evropa má podle něj zodpovědnost za půl milionu lidí, kteří se v Libyi ocitli v moci převáděčů či v táborech živoří.

    Musíme ty lidi odtamtud dostat,“ řekl slovenskému bulvárnímu listu Denník N Sternritter. „Musíme jim okamžitě pomoci v bezpečném přeplutí do Evropy,“ dodal. Sternritter zdůraznil, že Evropa má vůči Africe kvůli koloniální minulosti historickou zodpovědnost.

    Sternritter v rozhovoru uvedl, že je „historickou zodpovědností“ Evropy migranty z táborů v Libyi přijmout. Podmínky, které v Africe nyní panují, i aktuální mocenské poměry na kontinentu jsou totiž podle něj výsledkem působení Slovenska a dalších evropských států „v koloniální době“.

    Kromě přijímání uprchlíků by měla Evropa podle slovenského kapitána více úsilí vynakládat také na boj proti klimatickým změnám, aby tak zabránila problémům, které podle něj Afričany k útěku ze svých zemí nutí. „Emise oxidu uhličitého musíme dostat na nulu,“ řekl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokracuj prosim, je to skoro tak premyslene ako patrocne blogovanie o jednom videu z Japonska.

      Vymazat
  22. Z cyklu "Příběhy pokročilé senility:

    Následkem dokonalého CGI jsem při některý scénách bez dialogů úplně zapomínal, že se dívám na film s dějem, a sklouzával jsem do módu "Hm, to je docela ucházející televizní dokument o afrických zvířatech, příroda je majestátní, hudba je epická... Moment, proč vlastně sedím v kině?"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Raz za cas Fuka pozrie na vypis archivovanych suborov na vzdialene ulozisko a povie si, FUKAFUTOKYO? To je co? Pozrie na tento blog a povie si, jasne sak to som uz dokoncil, je za tym pat rokov tvrdej prace. Spokojne zase preklikne na Pornhub.

      Vymazat
    2. Cha chá, zasmáli se zbrojnoši a prochcali si brnění značky nerez.

      Vymazat
    3. "Moment, proč vlastně sedím v kině?" řekl si František sám pro sebe. Bohužel si neuvědomil, že mluví nahlas. Lidé se na něj otáčeli a syčeli aby byl zticha. Ilona, která starého pána doprovázela, vrhala omluvné obličeje. "Nezlobte se prosím, on má Alzheimera," vysvětlovala tlumeně. "Kdo co má?" podivil se František a cvrnknul si do plen.

      Vymazat
  23. Menší právní rozbor, resp. shrnutí faktů:

    1) Když přispěvovatelé projektů na webu startovac.cz (dále jen "backeři") finančně přispějí na nějaký projekt, souhlasí tím s obchodními podmínky startovac.cz, platnými v průběhu tohoto projektu.

    2) Zároveň backeři tento příspěvěk posílají s vědomím, že k obchodním podmínkám se smluvně zavázal i zakladatel projektu. Startovac.cz to tak prezentuje: kdo má na webu projekt, ten se smluvně zavázal k aktuálně platným obchodním podmínkám.

    3) František Fuka, jakožto zakladatel projektu FUKAFUTOKYU, je tedy povinen všem backerům, kteří dosud nezažádali F. Fuku o vrácení peněz, poskytnout:
    - download filmu v HD kvalitě
    - download soundtracku v MP3 a FLAC
    Pro část backerů je pak povinen uspořádat premiéru filmu FUKAFUTOKYU a na tuto premiéru je pozvat.

    4) František Fuka backerům nabídl, že jim vrátí jejich příspěvky a to přesně v původní výši. Tzn. kdo přispěl 100 Kč, dostane zpět 100 Kč, kdo dal 300 Kč, dostane 300 Kč apod. Byť to F. Fuka přímo neuvedl, lze se domnívat, že to F. Fuka chápe tak, že kdo této nabídky využije, tomu zaniká právo na download filmu a soundtracku, resp. na další odměny (jméno v titulcích, pozvání na premiéru...).

    5) Učinit nabídku, specifikovanou v bodě 4) je právem F. Fuky. Nicméně není povinností backerů tuto nabídku přijmout a je jejich plným právem, aby dostali své odměny (min. tedy download filmu a soundtracku). Povinností F. Fuky je jim tyto odměny dodat. Na tento fakt nemá učinění nabídky vrácení příspěvku v původní výši žádný vliv.

    6) Po více než 4 letech od ukončení kampaně na startovac.cz František Fuka svým backerům podstatnou část odměn stále nedodal. To je doba, kterou lze označit bezesporu za nadměrnou, protože sám F. Fuka již 11. dubna 2017 uvedl: "Před dvěma lety jsem si, pravda, nemyslel, že po dvou letech pořád ještě neproběhne premiéra." Je tedy faktem, že backeři nemohli v roce 2015 čekat, že ani v roce 2019 nedostanou své podstatné odměny, když sám F. Fuka v roce 2015 předpokládal premiéru filmu nejpozději v roce 2017.

    7) Je doložitelné, že František Fuka svou stále platnou povinnost, tzn. film FUKAFUTOKYU dokončit a dodat backerům min. download filmu a soundtracku, zanedbává. Dokonce vědomě zanedbává. Jen pár příkladů - citací samotného F. Fuky:

    1. března 2016:
    "Nestydím se přiznat, že od návratu z Japonska uběhl nejeden týden, během kterého jsem vůbec nesáhl na svůj film."

    13. května 2017:
    "Já strávil s Factoriem zatím desítky hodin zábavy..."

    11. dubna 2018:
    "Už si nepamatuju." (Odpověď na dotaz, kdy naposled pracoval na tvorbě filmu FUKAFUTOKYU.)

    27. srpna 2018:
    "Já naopak mám v Zeldě nahráno okolo 100 hodin..."

    OdpovědětVymazat
  24. Jinak opetovny vyskyt radopravnika z e-advokacie a jeho urputna, byt pravne pomatena a nesmyslna obhajoba Fuky NAZNACUJE, ze pravni rozbory, ktere prehledne, vecne a fakticky poukazuji na Fukovu smluvni povinnost (zavazek) dodat film a ktere se tu posledni dobou zacaly v komentarich na blogu objevovat, Fuku vystrasily a tak sem radeji opet preventivne povolal radopravniky z eAdvokacie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukal jsem na ty lidi z e-advokacie a mám podezření, že sem píše Bahník (pokud je teda ten anonymní opravdu z e-advokacie). Připadá mi, že Bahníkův ksicht sedí k těm kecům tady. Bahníku jsi to ty? Přiznej se. Hele ta Šedivá vypadá docela jedle, kterej z vás jí píchá?

      Vymazat
    2. Ja bych pichal radeji Mikulasovou. Pokud to tady ctes, Denisko, tak mi sem napis kontakt na sebe.

      Vymazat
    3. Ne ne, pokud je skutečně z e-advokacie, tak to bude jeden z těch tří hlavních zmrdů: Mašek, Kočí, Aujezdský.

      Vymazat
    4. (Ale upřímně se mi to moc nezdá. Ta e-advokacie je patrně dost pochybný projekt a její pracovníci se skutečně renomovanými právníky nazvat nedají, ale určitou minimální úroveň mít přece jen musí. Z těch právních rozborů, kterými nás rádobyprávník zásobuje, odhaduju, že ani nemá titul JUDr.)

      Vymazat
    5. Deniska je dobra volba kolego. Jdu si nasekat nejaky dluhy abych mohl navazat nenucenou konverzaci

      Vymazat
    6. Proc hned dluhy? Radeji ukradni nejakemu duchodci jeho leky , pak ho zazaluj o jeho duchod, vyhraj a chlub se tim na netu. Takhle to dela maestro spolu s eadvokaty.

      Vymazat
    7. Ta e-advokiacie pripomina slovenskou pani prezidentku Caputovou. Kolem jeji advokacie je spousta otazniku.

      ----

      Na dopĺňajúce otázky vzhľadom na miesto výkonu jej praxe do našej uzávierky nereagovala. Zaujímavé je, že si krátko pred voľbami 19. 2. 2019 niektoré predmety činnosti zo živnosti vymazala. Na otázku, či to súvisí s podozreniami z minulosti, nereagovala.

      Vymazat
  25. Tak už i Okonomijaki Frantovi ukradli. Co on v tom dokumentu vlastně bude mít jako blockbuster?

    https://navratdoreality.cz/okonomijaki-7970.html

    OdpovědětVymazat
  26. Jste debilové. Je hora Fuji a říká se Fuji-san. Jedná se o projev vážnosti, kterou Japonci projevují těmi koncovkami. Jména děcek se ukončují -kun, učitelé a lidé co poskytují znalosti -sensei a je jich další řada, jako -domo/tono. Normální člověk teda řekne Takao, Japonec řekne Takaosan. Normální člověk řekně lenivý kokot Fuka a Japonec řekne lenivý kokota Fukasan, ale vzhledem k infantilnosti, bych skoro řekl Fukakun.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahaha. Ty jsi ale debilek. To snad neni mozne, takovy kokutek. Uplne se placam do kolen. To snad neni ani mozny.

      Koncovka "-san" za jmenem (volne prelozeno jako "pan/pani" nema vyznamove nic spolecneho se slovem san, ktere znamena "hora".
      Abych te trochu vzdelal, tak davam banalni citaci z Wiki:

      >In English, the mountain is known as Mount Fuji. Some sources refer to it as "Fuji-san", "Fujiyama" or, redundantly, "Mt. Fujiyama". Japanese speakers refer to the mountain as "Fuji-san". This "san" is not the honorific suffix used with people's names, such as Watanabe-san, but the Sino-Japanese reading of the character yama (山, "mountain") used in Sino-Japanese compounds.<

      Porad nemuzu uverit, ze muze existovat takovy curacek, ktery vi hovno a poucuje vzdelane anonymni na tomto foru. Nejsi Fukak?

      Vymazat
    2. Že vám do toho vstupuji, ale já si dodnes myslel, že to lze použít jak označení pro horu, tak jako honorifikum pro totéž.

      Tedy v překladu "Hora Takao" bude od někoho, kdo není autistický debil ze západu, mírně urážlivé (něco jako "Á, pan inženýr nás navštívil.", zatímco "Takaoyama" bude slušné označení hory (něco jako "Dobrý den, pane profesore").

      Ne, že by Fukník tyhle nuance rozlišoval.

      Vymazat
    3. Ne. Jsou to proste dve homonyma s odlisnym puvodem.

      Kanji znak pro horu, ktery pochazi z Ciny, Japonci ctou "san" nebo "jama".

      Oznaceni "san" ne smyslu pan/pani nema svuj kanji znak (pise se slabicnou hiraganou), je to proste pouze koncovka.

      Slova "jama" a koncovka "san" (ve smyslu pan/pani) pak uz spolu nemaji spolecneho vubec nic, protoze maji jiny vyznam, psanou podobu a zni jinak.

      Vymazat
    4. *Oznaceni "san" VE smyslu pan/pani

      Vymazat
  27. napadlo vas uz, ze by nas frantisek mohol ako "anonymni" slusne na tomto blogu trollovat? ako by to asi vyzeralo? ps: ano, caputova preglga. a vas zeman?

    OdpovědětVymazat
  28. Ten záběr je fakt z piče. Není vidět pořádně ani ten strom a jeho kořeny, ani ta debilní chobotnice. Jestli tohle není hlavní problém při stříhání toho filmu, že zajímavé a důležité věci jsou "mimo obraz". Úplně vidím Františka jak zděšeně prohlíží fragmenty videa: kurva, nemám ani sekundu záběru kořenů toho stromu, do prdele ani jsem nezaznamenal tu chobotnici z levé strany, takže tam není nic vidět. Hlavně že mám 5 minut videa smažení vajíček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Technicka i kompozicni kvalita Fukakovych nahodnaku je zcela zoufala i pro kategorii "zcela amaterske fotky z dovolene focene na telefon". Je smutne, ze se jimi nekde chlubi, a je velmi humorne, ze z neceho takoveho mel vzniknout film (polo)profesionalni kvality.

      Vymazat
    2. V pohode, v dnesni dobe cgi neni problem sednout a chybejici zabery domodelovat na pc. Jen at Fuka nedela to cgi prilis dokonale,aby si divaci nemysleli, ze se snad koukaji na nejaky dokument a neptali se sami sebe, co delaji v kine...

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    4. Je vidiet ze majster chvilu hladal formu a ucil sa ovladat techniku, v tomto zabere sa uz ale snubi vsetok Fukov talent s rokmi doslednej pripravy.

      Vymazat
  29. Mě už to nebaví.

    OdpovědětVymazat
  30. Nemůžu si pomoct, ale chobotnice mi připomíná to hovno na Mistrove čepici.
    Stejně bych rád věděl, jestli si v ní Mistr připadal jak Rembrandt, nebo Davy Crockett.

    Franta přijde domů a jeho přítelkyně si balí kufry.
    "Co se děje?!", diví se Franta.

    "Všechny kámošky se mi vysmívaj že si efebofil!"

    Franta: "No na patnáctiletou máš docela dobrou slovní zásobu"

    OdpovědětVymazat
  31. Nechapu jak franta dokazal vyfotit svoje pero v hube nejake aranky a pak vyfotit tohle a neostrit.

    OdpovědětVymazat
  32. Hale, lidi, ten radobypravnik odsud je mozna radobypravnik, ale ma asi pravdu. Muj tata je advokat a rikal v podstate to samy, co ten radobypravnik, vcera jsem se ho ptal (taty, ne radobypravnika). Prej na Fuku nemuzeme. Mel nejakej pravnickej proslov, kterymu jsem nerozumel, a zakoncil ho slovy, ze svinarna neni automaticky nezakonna. To sem si zapamatoval, to se muze hodit. Jeste se muzu zeptat mamy, jestli chcete, to je taky pravnicka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvuj fotr a mati jsou advokati, radobyadvokati nebo e-advokati?

      Jinak ty mimozni kecy o rozhodnuti soudu a vymahatelnosti jsou asi pravda,ale to vubec nic nemeni na tom,ze Fuckak je povinnen dodat soundtrack a download filmu.

      Vymazat
    2. Jedina pravda je ze Fuka pojde sedet za ekonomicky podvod. Kedze sa ten egoisticky lolo bude obhajovat sam aby to bolo bez zbytocneho utracania, tak si pojde sadnut v skratenom konani.

      Vymazat
    3. On sa totuz skutocny sudca ktory vie co robi spyta iba dve slusne a vecne otazky, asi takto:
      Sudca: Pan obzalovany je film FUKAFUTOKYU dokonceny?
      Fuka: Film FUKAFUTOKYU je nedokonceny.
      Sudca: Preco nieje film FUKAFUTOKYU dokonceny, branili vam v dokonceni nejake objektivne priciny?
      Fuka: V roku 2015 sa mi na tri dni pokazil hardisk. Koncom roku 2018 sa so mnou rozisla priatelka a bol som z toho smutny.
      Sudca: Zapiste do protokolu, ze obzalovany je lenivy kokot. Obzalovany je vinny vo vsetkych bodoch obzaloby, tento sud mu udeluje povinnost v plnej vyske dodat odmeny slubene na Startovaci, konkretne download dokonceneho filmu a soundtrack. Sud obzalovanho odsudzuje k trom rokom nepodmienecne v napravnovychovnom zariadeni kde odsudeny odpyka trest formou trvaleho pracovneho pomeru.

      Vymazat
  33. je to jasny - jeste tak 30 nahodnych zaberu (cca 3 roky) a vse si muzu vytisknout (co obrazek, to list papiru), naskladam peclive na sebe, zvednu cely balik a pak to pres palec peclive uvolnuji list po listu a film je hotovy. stale nic nechapete :-)

    OdpovědětVymazat
  34. hele brzdete trochu, chci si uzit diskuzi bez nacistu (rozumej nacistu jako nacistu ne nacistu, ti jsou zde samozrejme vitani)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si vyřiď především s Billem, už teď má na svědomí více než desetinu dosavadních komentářů.

      Vymazat
    2. Jop, treba zaklaknut toho co ma 1/10 prispevkov za robenie bordelu a toho co ma 9/10 pochvalit a este ho zadotovat.

      Vidim, ze veru treba nacistov v diskusii, taky Heydrich bol prisny ale spravidlivy. Pod Buresom to tu zasadne upadlo.

      Vymazat
    3. Nezalezi na tom, zda je to 1/10, horsi je, kdyz to jsou trapne, opakujici se, nevtipne vyblitky.

      Vymazat
  35. Tak dominantni slecna z Australie si nemuze stahnout Paseraka. A co my, Franto??? My si nemuzeme stahnout FukaFuTokyu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si jen Franta ověřuje, jestli je ještě pořád celebrita. Pokud to sestře během dopoledne začne fungovat, znamená to že se v Googlu mohli přetrhnout, aby tu službu spravili protože na chybu upozornil ten slavný influencer z Prahy.

      Vymazat
    2. Neco se u nej pokazilo

      Vymazat
    3. Sestře to sice nepomůže, ale Franta si může stáhnout aspoň předkožku.

      Vymazat
    4. Franta žádnou nemá, víš přece jaký víry byli rodiče

      Vymazat
  36. Fuka-san
    za zády Tokio
    v hlavě Stromovku
    zírá na Takao
    a pije kakao

    Otoč ten mobil
    volá na Zuzanu
    až vytáhnu ze slipů chobotnici
    ať ji máš v záběru

    OdpovědětVymazat
  37. Ja pravnik nejsem, muze mi nekdo vysvetlit, jak by soudce mohl donutit Fukaka dodelat ten dokument? Selskej rozum mi rika, ze mate pravdu, ze Fuka musi dokument dodat, ze uzavrel smlouvu na Startovaci atd. Ale jak to bude v praxi kdyz Fuka dokument proste neudela? To by me zajimalo. Pripada mi jako by mely svuj dil pravdy obe strany, ale presto to nejde vyresit nejakym kompromisem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou ale prece dve uplne ruzne veci. Jedna vec je, ze Fuka je smluvne zavazan dodat ty veci (viz vyse). To je nezpochybnitelny fakt.

      Druha vec je, jakym zpusobem by rozhodl hypoteticky soud a jakym zpusobem by Fuku donutil vykompenzovat nesplnene zavazky. O to se tady ale nikoho nezajimal a nikdo se o tom nebavil, dokud s tim neprisel samozvany radoby-e-advokat. Takze to muzeme ignorovat.

      Vymazat
    2. Fuka musí dodat backerům odměny, protože backeři si od něj koupili odměny. No a shodou okolností je tou odměnou download filmu Fukafutokyu. A právě kvůli tomuhle detailu je Fuka povinen dodělat film a dát ho ke stažení. Za to si ale může Fuka sám, protože ty odměny vymyslel on. Každopádně jelikož Fuka inkasoval šekely, ale čtyři roky nedodal zakoupené odměny, tak je evidentně v prodlení a dají se podnikat právní kroky.

      Vymazat
    3. Mimochodem, rádobyprávník tady včera ve 21:41 napsal:
      "Stejne jako neni prispeni na charitu a obdrzeni nejake odmeny nakupem te odmeny, neni jim ani dobrovolny prispevek na sebestupidnejsi projekt"

      To je důkaz, že tento údajný advokát je naprostý debil, protože například Liga proti rakovině píše:
      "Liga proti rakovině Praha děkuje všem dárcům, kteří zakoupením žluté kytičky či posláním DMS umožňují Lize financovat projekty"

      Takže zakoupení žlutýho kvítku je regulérní nákup, z jehož výnosů se financuje projekt. Úplně stejně jako v případě Startovače, kde se zakoupením odměny financuje projekt. Zakoupení odměny je nákup, odměna je regulérní zboží.

      Vymazat
  38. Keby anonymny trolucuci Fuka vkladal tolko usilia do Zeldy, dnes uz mohol mat zotate vsetky stromy a pomaly sa presunut k zachrane princezny.

    OdpovědětVymazat
  39. Vzdy, kdyz Fukak nahodi novy nahodnak a ja nemusim nacitat dalsi, tak si pripadam, jako kdybych se po 2 mesicich vysprchoval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. de Bill se tak cejti az kdyz svym tapetovanim dosahne nacist dalsi.
      tento 30-ti lety panic ma v zivote jen dve radosti: NACIST DALSI a pohled na Caputovou

      Vymazat
    2. Mě hlavně fascinuje jeho absence sebereflexe. Bille, zkus si taky představit, že tvoje spamování nevadí Fukovi, který na všechny a všechno akorát sere, ale hlavně ostatním diskutujícím. To si vážně myslíš, že veškerá kritika vůči tobě pochází od jedné jediné osoby?

      Vymazat
    3. Ked sa chces vazne bavit o spame, tak sa pozri kto tu ma drvivu vacsinu prispevkov a na aku temu. Za prve sa drzim striktne Fuku a jeho diela a za druhe mam tu uplne irelevany pocet prispevkov. Tak si v ramci sebareflexie sprav poriadok v tom aby ste nepisali stale to iste dokola plus kokotske odpocty do nacist dalsi.
      Ked do 100 prispevkovej diskusie postnem 10 veci a ty 90 tak posrany spammer si tu ty. Hlavne v tejto novej diskusii je to cista sebareflexia z anonymnej strany. Normalne som rad, ze sa vratil radoby pravnik lebo ten sice zase pise tie iste iste picoviny ktore tu uz boli 10 krat ale aspon je to k teme blogu. Ty sebareflexia.

      Vymazat
    4. Jasně, jasně, Bille, všichni anononymní jsou vlastně jeden člověk. Jo, a tvoje příspevky patří k tomu nejhodnotnějšímu v diskuzi.

      Vymazat
    5. Tento prispevok a cela diskusia ma obohatila ako inzinieri z Afriky. Generator slov si ukladam pre dalsi nahodak. Diky cau.

      Vymazat
  40. Založte prosím raději zvláštní téma "Právní aspekty projektu lenivého kokota Fuky" na https://jefukafutokyudokoncene.blogspot.com/
    a tam pište ty nekonečné rozbory

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takhle si návštěvnost nezvedneš, Leone

      Vymazat
    2. Leon is dead, long live Bill!

      ..... anebo raději ne.

      Vymazat
  41. Comment generátor by Bill:

    Zelda, stromy, Nintendo, Pornhub, creampie, NEDOKONČENÝ, "lenivy kokot", edgelord, hebe!

    *insert laughter*

    OdpovědětVymazat
  42. tenhle blog je neskutečně v píči, přes 100 příspěvků a naprostá většina z toho nudnej rádobyprávnickej rozbor nebo ještě nudnější a zbytečnější hejt na Billa, který se navíc jako poslední snaží vést diskuzi k tématu

    seru na vás, půjdu radši zase stalkovat Hulána

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právnickej rozbor je mnohem víc k tématu než komentáře "Keby anonymny trolucuci Fuka vkladal tolko usilia do Zeldy, dnes uz mohol mat zotate"

      Vymazat
  43. muzete uz laskave prestat resit toho zasranyho slunickare, stejne ho driv nebo pozdeji znasilni a zabije jeden z tech arabasu co jim kazdy den chodi dobrovolne kourit curaky za odborneho dohledu Caputove-Sorosove...

    OdpovědětVymazat
  44. Bill je debil XD

    Lolec :D

    OdpovědětVymazat
  45. Bill si mysli, ze sem prispivaji skoro vyhradne pozue 2 osoby: on a nick "anonymni". Jak jinak si vysvetlit jeho komentar:
    "Ked do 100 prispevkovej diskusie postnem 10 veci a ty 90 tak posrany spammer si tu ty."

    OLOLOL.

    OdpovědětVymazat
  46. Pro všechny co pičujou, že na snímku nic není dodávám, že původně to bylo myšlený jako portrét Krajíčkový vedle chobotnice, jen to mistrovi nevyšlo. Namísto Krajíčkové je v záběru sotva kus jejího deštníku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyriznul ji v GIMPu. Normalni vec po rozchodu.
      Dodelat Iloninu hlavu do krajickovyho tela by bylo mnohem tezsi.

      Vymazat
    2. Náhodou by to v GIMPu šlo, jsou tam funkce Speck Reduce a Michelin Repair.

      Filtry se parametrizujou šoupátkama, ale dá se to zadávat i přes command line, čili to má interface i pro Fuku...

      Vymazat
  47. Ten Fuka snad bude disident
    https://video.aktualne.cz/dvtv/pocitacove-hry-za-socialismu-mely-pribeh-indiana-jones-prcha/r~7808ab4ea17611e9970a0cc47ab5f122/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosim ta, kto v tom tom roku by mohol vytvorit taku hru? Iba syn prominentneho StBaka aby jej sirenim chytali tych skutocnych disidentov.

      Vymazat
    2. Kazety si lidi tajně kopírovali a předávali v závodní jídelně pod stolem, na kterém nenápadně jedli knedlíky s UHO. Na straně A Krylovy písničky, na straně B Fukovy odvážné protisocialistické hry, které programoval po nocích protože přes den chodil do školy a na natáčení studia kamarád a televizního klubu mladých. Byla to drsná doba a František byl jejím nepoznaným mladým hrdinou.

      Vymazat
    3. Ať jdou všichni ti herní vědci někam. Můj bratranec měl normálně v roce 1988 na Atari 800XL porno fotky. Každá fotka se nahrávala z kazety stejně dlouho jako hra. Kvalita nebyla nic moc, ale stejně to byla lepší zábava než ten Indiana. Mimochodem, Fuka naprogramoval nelegální kopii Tetrisu, vzpomínáte si cca v pol. 90 let na Porntris? To byla aspoň hra s příběhem.

      Vymazat
    4. To video jsou sračky. Počítačovou hru tenkrát v 80 letech dokázal vytvořit každý IT inženýr na střediskovém počítači. Byl jsem někdy kolem roku 1985 s otcem ve výpočetním středisku JZD Lipůvka, byl tam takovej velkej počítač co měl obrazovku vodorovně zapuštěnou vedle klávesnice. Borec tam vytasil disketu 8 palec a pustil mě hru ve stylu Pacman, vytvořil si ji sám. Divím se, že se ti staří IT machři dnes ve věku kolem 70 let neohradí proti těm čurákům stylu Fuka, kteří si myslí že revolučně vytvářeli v kroužku počítačové hry a potom večer cestou domů k mamince si za rohem olizovali malé kokoty.

      Vymazat
    5. Vytvoril Fuka vubec nekdy nejakou validni hru? Nikoliv textovku, co deti delaly v QBasicu behem prvni hodiny uceni se. Nebo reverzne inzenyrove ukradenyho tetrisu, coz je zrejme zrejme vrchol Fukovy kariery. Ma nejakou vlastni hlavou vymyslenou hru, ktera neni textovka?

      Vymazat
    6. Mno ma takovou hru v hlave a jednou ji dokonci, mozna

      Vymazat
  48. Proč sem píšete takový dlouhý picoviny? Dyť to nikdo nebude číst. Já teda ne. Stačí snad napsat fuka kokot, film nedokončený a je to..... prostě mu to připomenout a basta.

    OdpovědětVymazat
  49. Typíčo. Sem normálně začal vařit a péct na tom kokosovym oleji a jako fakt bomba. To jídlo úplně jinak voní. Tak sladce kokosově. Fuka at de do pice s těma jeho zasranejma nahodnakama. Varte na kokos oleji!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A máš rád Pringles s příchutí "kokosový olej"? Já už teď ano...

      Vymazat
  50. Jestli se nezačnete chovat slušně budu nucen diskuzi pod tímto náhodným záběrem ukončit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mistře, jste laskav, že jste mezi nás zavítal, když to tu čtete zřídka.

      Mohl byste nám říci, jaký jste po stažení z Nokie 6300 aplikoval na fotografii postprocessing? A jen takovej #edgy a #geek dotaz, stahujete to přes USB, nebo přes paralelní port?

      Vymazat
  51. Obsazení Lashany Lynchové do role agentky 007 vyvolalo řadu reakcí. Někteří fanoušci seriálu změnu oslavují jako pokrokovou, jiní projevují zklamání či znechucení.

    Na sociálních sítích se objevily pochvalné reakce za „kreativní rozhodnutí.“ Jeden z diskutujících, William Sternritter, v komentáři parafrázuje hlášku z bondovek, která se váže k přípravě drinku typického pro agenta 007: „protřepat, nemíchat“. „Ukňouranými chlapy to otřese a budou namíchnuti,“ napsal Sternritter.


    „Už mě nebaví sledovat další a další bělochy, notorické sukničkáře, jako agenty 007,“ dodal Sternritter. „Postava Bonda je připomínkou misogynie, sexismu a kolonialismu, který už dnes neexistuje a pro mladší obecenstvo je nepřijatelný,“ myslí si. Připomněl, že nikdo nepřeobsazuje Bonda, ale agenta 007, kterým může být kdokoliv. „A když se vám to nelíbí, tak na to nechoďte,“ uzavřel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Som strasny kokot priznal sa Anonymny. Musim prepisovat clanky z novin aby som si zufalo rypol pretoze chcem za kazdu cenu zabranit spamovaniu."

      "Taktiez sa mi nepaci ako pan Sternritter upozornuje na Fukovu lenivost a neschopnost dokoncit film za ktory dostal zaplatene. Po nociach totiz hravam Fukove textovky a keby som mal 13 tak mu fajcim kokot." Uzavrel Anonymny svoj coming out.

      Vymazat
    2. Lolec, nejenže Bill neironicky věří tomu, že Anonymní je jen jeden člověk, ale dokonce si myslí, že kvůli němu přepisují novinové články. Říká ti něco copy and paste, Bille?

      Vymazat
    3. Prepisuje v zmysle ze v clanku prepise text. Ty lolo ty sa nauc najprv jazyk.

      Vymazat
    4. Přepsat překvapivě může znamenat i přepisování celého textu odněkud někam. Jak mám asi tak vědět, v jakém konkrétním smyslu jsi to slovo použil? Vzhledem ke tvé prokazatelné debilitě jsem automaticky očekával tenhle význam, tak se z toho nevykrucuj rádoby Fukologikou.

      Vymazat
    5. No vlatne mas pravdu, ty si taky kokot ze by si to kludne aj cele prepisal.

      Vlastne co to zase pisem, pisem o tebe ako keby si bol jedna osoba, pardon. Kazdy jeden prispevok tu ste pisali piati naraz.

      Ako ide sebareflexia a zdrzanie sa spamovania btw?

      Vymazat
  52. Odpovědi
    1. Fuka je preto aby sme sa vystrihali podvodnikov. V minulosti to boli alchymisti slubujuci premenit obycajne kovy na drahe, v dnesnej dobe su to predjacovia zazracnych hrncov ci podvodnych crowdfundingovych kampani.
      Ich cielom je za minimalnu snahu a obcasne pozlatko v podobe produktu pochybnej kvality, ci uz je to magnetka alebo rozmazany nahodny zaber, vzbudit dojem ze na vysledku sa stale usilovne pracuje.
      V skutocnosti ale svojou aktivitou iba lakaju dalsie a dalsie prostriedky na svoje pohodlne zivobytie. Pretoze nevedia a ani nemozu dodat to k comu sa zaviazali. Su to sarlatani, podvodnici a nafukovia.
      Ich ulohou je ludstvu pripominat, ze chamtivost este nevymrela a ze musime byt na pozore.

      Vymazat
    2. Vychází to z metafyzického principu protikladů. Jelikož existuje myšlenka, musí existovat i její antiteze. A tou je právě Fuka.

      Vymazat
    3. Fuk je proča?

      Vymazat
  53. Podle náhodných záběrů se snažím vysledovat pohyb Fuky s jeho ex po Tokiu a zatím mi z toho vychází, že bydlel v nějakém levném hotelu 50 km od centra a do TripAdvisoru zadal "ukaž mi zajímavosti v okolí".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele napadlo me podobne. Fuka sbalil 200 klacku. Zapujcil si techniku a vse. Zaplatil lacinej hotel, tuhle zasel do samosky za barakem natocit pringles, tamhle metrem tri zastavky natocit robota pred hrackarnou a higlightem je keramicka chobotnice v parku na predmesti. Trosku se bojim, ze dokument je v rukach patlala Fuky jiz mrtvy. Fuka chtel neco jak od Ridleyho Scotta s vlastni hudbou jak od Williamse a nedoslo mu, ze vsichni chteli jen videt jeho autismus v Japonsku na home videu sem tam s nejakym voiceoverem o strejdove kalkulacce. Ja osobne bych se do Japonska na 14 dni i s ubytovanim vesel do 2000 euro, s tlustou pritelkyni co sezere vic nez ja by to stalo 4500 euro. Kam zmizelo tech dveste tisic je zahada.

      Vymazat
    2. Kontrast mezi snahou vyprodukovat cestopisný dokument světových kvalit a očekáváním fanoušků, že uvidí autora slintat nad figurínou japonské školačky je vskutku politováníhodný.

      Vymazat
    3. Jako jasně, no. Jak se kasal, že těch 170k v žádném případě nestačilo, tak si taky myslím, že to není úplně pravda. Co mohl, tak si půjčil, co ne, tak si pořídil stylem "uškudlím za každou cenu" (on má čas sedět týdny na internetu, čekat na nejlepší ceny, hledat akce, rezervovat veškeré ubytování v okolí a pak je rušit, no však to známe). Z těch peněz mu muselo ještě dost zbýt.

      Vymazat
  54. Náhodný záběr je chob.png. Proč PNG? Fuka listuje videem a dá frame save as chob.png, 2.4MB? Je ten člověk úchyl?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, řekněme, že to vypovídá o tom, jak ten člověk umí pracovat s multimédii.

      Vymazat
    2. a jo ty vole to je kreten! a ja proc mi furt mizi mobilni data! muze za to picus co je linej konvertovat svy posahany rozmazany fotky do jpgu! mamrd

      Vymazat
    3. Tak ten duvod je samozrejme ten, aby se komprimaci neohrozila genialne dokonala kvalita fotografie.

      Vymazat
    4. Kdyby dal Fuka frame save as, tak se mu tam ale nebude zobrazovat ten křížek vpravo nahoře, ne? Ten normálně printscreenuje a pak to ukládá přes Malování (rep. jeho linuxovou napodobeninu), kde je .png default.

      Vymazat
  55. Viděli jste anglickou verzi fuxoft.cz? Trochu jiná od české..., taková povídací... http://www.fuxoft.cz/english.htm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V en to ma pekne, specialne ta posledna veta, to vcelku krasne zhrna a ukoncuje "I composed soundtracks for two movies you never heard of and other stuff I probably forgot about.".
      Pripomina mi to zivotopis ktory sa pise pred uplne prvym (skutocnym) zamestnanim po skonceni skoly. To sa tam tiez pisu veci ako vynasal som doma smeti, odniesol som babicke nakup atd., proste cokolvek aby to vyznelo ze uchadzac je zrucny z schopny. V skutocnosti ale nic z toho nestoji za zmienku, uchadzac len potrebuje zaplnit aspon pol strany. Fukovy taky zivotopis vydrzal do 50tky. Zatlieskajme mu.

      Vymazat
    2. asi by ho kdysi coby nadejneho (ba dokonce genialniho jak se o nem vyjadril otec jeho gymnazialni milenky) programatora a hvezdu socialistickych technickych poradu nenapadlo ze o 40 let pozdeji bude mit takovyto smesny zivotopis. mne neprijde normalni, ze jako nadseny programator ma stale tak ubohe portfolio. i kdyby sel na rok dva do korporatu, tak ho nechaji se tam vyradit a sesmolit par picovin, kterymi by se pak mohl v cv pochlubit. toto je cv cloveka ktery zamrzl nekdy v 18 letech... fakt by me strasne zajimalo, jak vypadaji jeho kody, kterymi se udajne zivi jako freelance progis, protoze na zaklade toho, co clovek od neho obcas spatri, neverim, ze se timto da dnes zivit. jedine snad ze by to vsechno byla sofistikovana kamuflaz, fuka je skutecne genialnim programatorem a pracuje pro vladu/tajne sluzby a vse ostatni je jen zasterka. pripada mi to pravdepodobnejsi verze, nez ze za jeho "praci" nekdo dava penize...

      Vymazat
    3. Nenapadlo ho to. System mu bol nakloneny, prejavil trochu nejakeho talentu a okamzite bol oznaceny za genia. Nasledne vsetko zariadil foter cez kontakty v StB a Fuka nikdy nemusel na nicom skutocne pracovat, hlavne nie na rozvoji svojich schopnosti.
      V kapitalizme sa tieto "talenty" tlacia cez peniaze v sociku to slo cez vazby na spravnych ludi. Tak si Fuka zvykol, ze to ide aj bez zbytocneho utracania. Obcas ako maly pankhart niekomu pozuzlal kokot, obcas nejakemu inemu prominetnemu decku nakopiroval zuzo hru a mal vystarane. Zivot bol krasny a Frantiskovi lezal svet pri nohach.

      Vymazat
  56. Vcera navecer mne potkala ridka stolice, velice ridka a co vic, pokracuje to i dnes. Neni to vylozene vodovity prujem, ale i tak je to dost neprijemne. Ridka stolice na rozdil od pevne pali v ritnim otvoru a nadto se spatne otira, takze mi pak ulpiva na spodnim pradle a dokonce i na rukou, kdyz se chci poskrabat v otvoru. V brise mi navic podivna skrunda a bubla. Nevite, co mi muze byt?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pal do piče

      Vymazat
    2. Zrejme nejake spatne kakao Franto.

      Vymazat
    3. Majo čízu pringles - zkus snížit dávkování na dvě tuby denně max.

      Vymazat
  57. Andrej The Usurer17. července 2019 9:41

    Kazdy osmy komentar v teto diskuzi je od jednoho liberalniho bacu, ktery si mysli, jak je strasne vtipny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Riťobôl

      František Fuka
      Riťku si hladí
      Tíško vzlyká
      Veľmi ho bolí

      Som génius!
      Vykríkne Fuka
      Vymyslel som Tetris
      Ťíško vzlyká

      Nový záber zmrdi
      Slávna to chvíľa
      Kreativita! Kvalita!
      Vole som víla

      Čo to však čítam
      Na svojom blogu?
      Piaty rok po sebe
      Lenivý kokot roku

      Film je nedokončený
      Fuka zúfalo trolí
      Vraj bude obžalovaný
      A riťka bolí

      Vymazat
    2. Sak ty si riadny umelec Vilo aj silonky napchavas aj krakatit si si urobel

      Vymazat
  58. Úchyl Fuka na discordu sdílí link na fotky zavražděné teenagerky. Takové momenty mi vždycky připomenou, že to je kretén, když si nejsem jistý.

    OdpovědětVymazat
  59. Další právnické okénko. A nebojte, žádné rádobyadvokátské blábolení, pouze stručná a jasná fakta. Protože jak praví jedno české přísloví: "Opakování je matka moudrosti."

    1) František Fuka je smluvně povinnován (závázán) poskytnout backerům ke stažení film FUKAFUTOKYU a soundtrack filmu FUKAFUTOKYU.

    2) František Fuka tuto svou povinnost (závazek) vědomě zanedbává. To je doložitelné spousty jeho výroků, kterých se dopustil na fffilm.name, fukafutokyu.fuxoft.cz, při vystoupení v pořadu StarCast a tak dále a tak dále.

    3) Na výše uvedené povinnosti (závazku) vůbec nic nemění nabídka Františka Fuky učiněná backerům (pokud si zažádáte, pošlu vám váš příspěvek v celé původní výši). Ať už si o (ne)výhodnosti této nabídky myslí kdokoliv cokoliv, není v žádném případě povinností backerů tuto nabídku přijmout a je jejich plným právem dále trvat na splnění smluvní povinnosti Františka Fuky.

    4) Startovac.cz funguje v podstatě jako e-shop, byť se to rádobyprávníci snaží zpochybnit. Jediný rozdíl oproti klasickému e-shopu je ten, že teprve až se sejde určitý počet "kupujících", kteří dají dohromady předem určitou peněžní částku, tak teprve tehdy vzniká právo "kupujícího" obdržet "kupovaný výrobek".

    5) A nyní, ale dělám to nerad, zkusme na základě výše uvedeného říci, jak by mohl rozhodnout soud. Mohl by dát Fukovi dvě možnosti:
    - určil datum, do kterého musí backerům poskytnout slíbené odměny (tedy download filmu a soundtracku, uspořádání premiéry v kině)
    - určil jakou kompenzaci musí backerům dát, pokud by do toho data film a soundtrack neposkytl a premiéru neuspořádal

    6) Ovšem pozor, ta kompenzace by rozhodně nemohla být částka v původní výši. Tzn. kdo poskytl tehdy 300 Kč, dostal by nyní od Fuky 300 Kč apod. Protože v takovém případě by finanční příspěvky backerů zafungovaly jako bezúročná půjčka. Pokud by na to soud přistoupil, jen stěží by se vypořádal s následující námitkou obžaloby:
    "Pokud by měla být backerům vrácena po téměř 5 letech jejich částka v původní výši, byl by tak zcela legalizován následující postup:
    - Nemám peníze, ale chci letět na dovolenou, dejme tomu do New Yorku.
    - Půjčovat si nechci, přece nebudu platit žádné úroky.
    - Na Startovac.cz tedy udělám kampaň "Poletím za vaše peníze do New Yorku a udělám z toho film."
    - Peníze vyberu.
    - Letím na dovolenou do New Yorku.
    - Po návratu na tvorbu a dokončení filmu naprosto kašlu, max. jen tu a tam občas předstírám snahu film dokončit.
    - Po 5 letech vrátím peníze backerům v původní výši.
    - Hahaha, to byla ale supervýhodná bezúročná půjčka na dovolenou."
    Jen stěží si lze představit soudní rozhodnutí, které by výše uvedený postup legalizovalo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Porad je tady otazka dani.
      Zaplatil Franta z tech 170k dane jako z prijmu? Neni to bezduvodne obohaceni?

      Vymazat
    2. Jen stěží si lze představit soudní rozhodnutí, které by výše uvedený postup legalizovalo!
      Tak si nic nepředstavuj a tu žalobu podej a uvidíš jak to dopadne.

      Vymazat
    3. Anonymní 17. července 2019 13:48:
      Ty se Fuko hodně bojíš, viď? Boj se, boj...

      Vymazat
  60. A je možné mít ve vězení na cele pejska, třeba čivavu?

    OdpovědětVymazat
  61. Já bych se na nějaký právní postupy vysral, a prostě mu rozbil hubu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych nejraději rozbil hubu tobě, fakane!

      Podepsán Otakar Fuka v. r.

      Vymazat
  62. Tvl, v tom rohu fotky je fakt křížek. To znamená, že Fuka neukládá náhodné záběry z nedokončeného projektu ve střižně, ale asi otevře random z tisíce souborů v nějakém shitu přehrávači a dělá prtsc+paste, nebo jak se to v tom Linuxu dělá. To je neskutečný, člověk, který se chlubí že má jednoduché skripty a kódy, webová stránka 50kB blablabla, nahodí na web obrázek 2.5mega jak 10 letý děcko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nie len ze je to trapny screenshot ale este to ani neni Full HD. Takze ten jeho film bude v lepsom pripade upscale z PAL rozlisenia. Profi technika ya all.

      Vymazat
  63. Na zaklade dosud zjistenych skutecnosti tykajicich se projektu FFT navrhuji nasledujici:
    1. Podat na FF trestni oznameni pro podezreni z podvodu u mistne prislusneho statniho zastupitelstvi v Praze 9.
    2. Soubezne podat hromadnou zalobu na vydani bezduvodneho obohaceni plus uroku ze strany FF u mistne prislusneho Obvodniho soudu pro Prahu 9. (Zde je ovsem problem, ze ja neprispel ani korunu, takze nemam na zadnou nahradu narok a nemohu tudiz tu zalobu podat, ani se k ni pripojit)
    3. Nahlasit nekale obchodni praktiky Startovace na COI.

    Kdo je se mnou, at da like, kdo souhlasi, koment.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lol, na policii příjde borec a na občance má jméno "Anonymní". Jestli k něčemu takovému vyzýváš, tak dej plné jméno.

      Vymazat
    2. POZOR! Zdejší diskusi čtu a trolím to tady protože na film vám seru.

      FF.

      Vymazat
    3. Trestni oznameni muze byt i od Anonymniho

      Vymazat
    4. Jako podat na Fuku TO uz uz bylo od veci. Ten jeho projekt smrdi uz dva roky, zacal smrdet dost nekdy v dobe, kdy rikal, ze uz trikrat trikra hotovou vec, protoze s ni byl spokojen pouze na 74.674 procent a jeho treshold je 80 procent.

      Vymazat
    5. William de Bill se nezapojí, dejte na má slova. Plná huba keců, ale jakmile o něco půjde tak zaleze do salaše a bude dělat mrtvýho brouka.

      Vymazat
    6. Tato kokotina asi znela lepsie ked si si ju hovoril v hlave, lebo spisane to nedava uplne zmysel.

      Vymazat
    7. Já žádám aby byl Fuka zažalován u Mimořádného lidového soudu v souladu s retribučními dekrety presidenta republiky a oběšen

      Vymazat
    8. Zatímco textilačka Herainová z Kotony Beroun zvyšovala svůj výkon na automatických stavech, aby co nejvíce pomohla budovat naši republiku, obžalovaný Fuka v podzemí dával dohromady bitcoiny ke zničení naší republiky a okradl důvěřivé backery o 170 000 korun.

      Vymazat
  64. Meanwhale on Masturbodont... #nerdy #EdgyHumor #czech
    https://mastodon.social/@igstef/102451080006962763

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na co si ten pičus hraje, čech se ho na něco zeptá česky a Fukák mu odpoví anglicky?!

      Vymazat
    2. "@igstef @fuxoft Uvidíte jenom odpovědi, které došly do vaší home timeline. Tzn. buď toho člověka sledujete nebo jste zmíněn, ostatní není důchod dát do vašeho inboxu. Pokud chcete celou konverzaci, otevřete si ji na serveru toho, na koho se reagovalo."

      Decentralizovana soci siet v praxi. Manualne si otvor co chces citat. LOL

      Vymazat
  65. Ahoj backeri, jaky je to pocit, kdyz nekomu poslete prachy, a on vam misto slibeneho plneni akorat nanda do zmrdu a pak na vas 4 roky totalne a ostentativne sere?
    Nechavate se takhle omrdat do prdele casto?

    OdpovědětVymazat
  66. Běžte do řiti, Fuka má nějaké soudy ukradené, byl tam už s BTC. Tohle nemá šanci, to by bylo nutné zažalovat celý startovač. Fuka jen využil všechny možnosti co mu ten tlustoprd dal. Navíc se vsadím, že 99% lidí co tady píšou na projekt nedali ani kačku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fuka může mít soudy ukradené, ale soud rozhodně nebude mít ukradeného Fuku...

      Vymazat
    2. Sud s dochodcom by vyhral aj radoby pravnik pretoze to bola formalita. Tu by Fuka musel realne dokazovat a kto si pocka ten se docka jaksi neni argument pre sud.

      Vymazat
  67. POLIBTE PRDEL!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  68. Zasrany cobolove a radobypravnici, vyserte se uz tady na ten spam, takhle budeme muset za chvili zase nacitat dalsi!

    OdpovědětVymazat
  69. Franta vyndal po dvou měsících ruku z prdele, aby sem hodil další náhodný záběr a my nemuseli dokola načítat další, a vy to tady zaserete za dva dny těma svýma dokola omletýma blitkama?! Jste normální?

    OdpovědětVymazat
  70. NAČTĚTE DALŠÍ!!!!!!

    OdpovědětVymazat

POZOR! Zdejší diskusi čtu zřídka. Pokud chcete, abych reagoval, tak viz: http://www.fffilm.name/2018/09/jak-diskutovat-o-filmu.html