Jako že se nedaří najít po letech inspiraci nebo vůli k dokončení projektu, to chápu. Ale tohle samolibý postování kravin, které nemají za účel nic jiného než krmit trolly, když je nabíledni, že o projektu samotném nebo pracech na něm nevypovídají zhola nic, to mi hlava nebere. Franto probuď se už proboha. Tohle je výsměch backerům, lidem, kteří ti věřili.
Souhlas. Ale Fuka to dela bohuzel zamerne. A obcas to prolozi provokaci typu "kdo chce cekat, cekat se docka" nebo "moje sliby plati jen do te chvile, nez jsou poruseny".
kdybys byl ty smradlavej pytle jeden z nas tak bys vedel ze solili retardi zatimco zmrdi to meli a maji na haku takze se laskave zaparkuj v latrine a na jare prijd zkusit reparat demente
Dobrej pokus. Nicméně do sekty 'Fukův erektovaný penis devátého dne' se stejně nedostaneš. Kdo nesolil, nepatří mezi zmrdstvo představené. Smolík, no. A hovno na lednici v podobě magnetky také nečekej. Ani dodatečně. To je VIP lejno!
Ano, je to tak, Čestmír Koudelka bojuje za kazdeho spravodliveho Anonymneho...
www.startovac.cz/novinky/detail/4162/ Kde je slíbený projekt a co s tím uděláme? Nedostali jste slíbenou odměnu? Autor s Vámi nekomunikuje? Pokud ano, tak čtěte dále.....
"Čestmír Koudelka · Procesní inženýr ve společnosti Lesy České republiky Dobrý den, pane Červe, do které kategorie, prosím, spadá projekt FUKAFUTOKYU? Děkuji za odpověď a přeji hezký den."
Pan Koudelka je velikym prorokem. https://www.startovac.cz/projekty/fukafutokyu/#komentare
Čestmír Koudelka Procesní inženýr ve společnosti Lesy České republiky Uz nesolte, lidi! Fuka nasliboval hory doly v prvním videu a ze druhého vyplyva, že se mu najednou nechce na výlety, které jiz dříve normálně dal za vlastní peníze. Je to peknej vychcanek.. Navíc zpatecni letenky stojí 12k korun! Tak pocitejte..
To si pičifuka z nás opět dělá prdel? To jako v tom filmu bude krivy zaber na nejaky televizni porad. Vlastně je to geniální nápad, pičifuka ukáže dvojhodinový záběr na zapnutou televizi a bude to vydávat za svůj originální film. Co se kvality týče, tak nic lepšího stejně nezmůže.
Franto, toto je uz druha fotka televizoru v nahodnych zaberech. Znamena to, ze dve sedmnactiny fukafutokyu bude lezet ne gauci a sjizdet neplacene kanaly?
Neuposlechnu sveho pravnika z Nedouk & Hnup a odpovim.
Na Fukafutokyu jsem ve zminenem obdobi odpracoval stovky hodin. Mam iq 154 a behem mych prochazek ve factoriu kde se udivuji nad tim co ostatni dokazi postavit zvladam premyslet i nad strihem fukafutokyu. Realny vysledek neni zadny, ale porad si o sobe myslim ze jsem genius. Ted me omluvte, jdu na pohovor na oblastniho reditele ovb.
Podnikám v oboru IT už přes 15 let. Takového zaměstnance jako pana Fuku bych nepřijal ani jako pomocnou sílu pro vynášení popelníků před budovou. Je kompletně neschopný, je líný, je to nekomunikativní autista zcela diskonektovaný od reality. Avšak trpí zvrácenou představou, kdy si sám sobě říká, nakolik je geniální. Je to, čemu se říká nepřizpůsobivý. Není za žádných okolností zaměstnatelný kdekoli na světě. Fuku by museli odmítnout i ve chráněné dílně, kde jinak mentálové pracují a dosahují pozoruhodných výsledků o jakých si pan Fuka může nechat jen zdát.
A ciste uprimne, odhledneme-li zcela od Fukovy zvracene povahy, muzeme opravdu spolehlive vyloucit moznost, ze je spickovym a vyhledavanym programatorem? Podle me ne. Preci jen programuje jiz od utleho detstvi a ma vysoke ikve.
Jako fukahistorik dokazu vyvratit i to ze je franta dobry programator. Jeho historie se sklada z prepisovani copyrightu, svazarm byl tlacenka a od te doby franta dokazal jen opakovat jmenuji se frantisek fuka. Jestli mu nekdo plati za programovani, jsou to ti stejni chudi duchem, jako backeri fukafutokyu. Na tom neni nic vtipneho, to je fakt.
Přátelé, tak jsem si ještě jednou přečetl onen páně Červův článek a našel jsem v něm jednu věc, která se Fukovi líbit nebude.
Jak určitě sami víte, Červ rozděluje nedokončené projekty do dvou kategorií - "To se nedá nic dělat" a "Na to se ještě podíváme". A tu první definuje mj. touto větou:
"Každopádně autoři projektů v této kategorii komunikují se svými startéry i se Startovačem, takže všichni vědí, co se děje, i když se jim to nelíbí."
A tady, myslím, přichází pro Frantu problém, protože se nedá ani zdaleka říct, že by všichni věděli, co se děje! Franta na blog nic ohledně tvorby filmu nedává - letošní příspěvky jsou pouze:
a) náhodné fotky z r. 2015 b) oznámení, že musel vrátit peníze c) oznámení, že pojede na dovolenou do Japonska a nic tam natáčet nebude
Backeři ani nevědí, jestli Franta na filmu vůbec ještě dělá (!), kolik času mu věnuje, v jaké fázi se právě projekt nachází, jaké je momentálně nejpravděpodobnější datum dokončení nebo čím bylo vlastně zpoždění způsobeno!
A to jsou prosím ty nejzákladnější věci, které lze za "všichni vědí, co se děje" považovat.
Pokud Franta nevydá nějaký rozsáhlejší update, ve kterém tyto skutečnosti ozřejmí, nemůže Fukafutokyu spadat do kategorie "To se nedá nic dělat", nýbrž do "Na to se ještě podíváme":
"Není jasné, jestli se peníze na projekt vůbec použily, vzniká zmatek, množí se dotazy na e-mailu Startovače a nikdo neví co se děje."
A v takovém případě budeme mít plné právo požádat Startovač o pomoc při vymáhání těchto informací!
Přátelé, film nikdy nebude, to už je prohraná bitva, ale na komunikaci z Frantovy strany nárok stále ještě máme!
Slusny, vecny a predevsim argumentacne naprosto jednoznacny prispevek. Palec nahoru!
Dovolim si pripomenout Fukovy prispevky typu "kdo chce cekat, treba se docka" nebo "moje sliby plati jen do okamziku jejich poruseni". A take Fukovo temer neodpovidani na slusne a vecne dotazy, jako je napriklad ten tvuj! A kdyz uz Fuka na neco odpovi a pusti se do diskuze, je to vetsinou nejaky vysmech viz zacatek tohoto odstavce. Nebo zacne Fuka slovickarit, ovsem je hned argumentacne naprosto rozmetan a z diskute utece.
Jediny termin, ktery Fuka zatim dal, je dokonceni filmu do konce roku 2018, byt za urcitych podminek. K tomu jsem ho DOKOPAL ja. Fuka se ohradil, ze pry nedokopal, ale kdyz jsem mu v te diskuzi jednoduse dokazal s vyargumentoval, ze DOKOPAL, opet z teto diskuze zbabele utekl a neomluvil se mi. Opravdu nevim, kde vznikla povest Fuky jako zdatneho diskutera, pred kterym je treba se mit na pozoru...
Kazdopadne jeste jednou: Souhlas s celym znenim tveho prispevku!
Franta je z obliga, jasne rekl, ze na filmu dela a z Cervem se navic osobne znaji z dob, kdy spolu psali pro pornocasopis. Tudiz staci, aby Cerv zavolal Franzovi, ten mu rekne, ze na filmu dela a je to hotove. Franta ma neomezeny cas a toho chce vyuzit. Ma na to pravo.
Fuko, vydas nejaky ten " rozsáhlejší update" ve kterem ozrejmis skutecnosti, o kterych pise Anonymni 28. listopadu 2017 21:14? Protoze Rubrika FAQ je rozhodne neozrejmuje.
"My na Startovači chápeme, že se ne vždycky všechno povede a dokážeme i ledacos odpustit, ale pokud někdo bude kazit dobré jméno crowdfundingu, tak je podle nás třeba se tomu postavit…"
Jakube Červinko, kazí František Fuka svým dosavadním jednáním dobré jměno crowfundingu, co myslíš?
ten smutek, kdyz si clovek reloadne fuckingfukaintokyu a zjisti ze za cely odpoledne nepribyl ani jeden novej koment... makate jak fuka na filmu, tj. vubec
Franto, mas nejakou castku, za kterou si reknes "sakra, to uz bych asi mel prodat, to prece nemuze jit vys"?
FF Ne. Prodělat už nemůžu, teď jenom čekám a utrácím za drobnosti (takže ve výsledku mi to pořád roste). Uvidím až budu někdy potřebovat hodně peněz, co pak... Nebudu se divit, když bude do 5 let 1 BTC za milion dolarů.
intermezzo https://plus.google.com/+fuxoft/posts/Akw4FzKRPM5 "Co si to zas kupujes, Franto?"
Františku, oprav si chybu na FFFilmu. V pravo nahoře máš text:
"Jel jsem za vaše peníze do Japonska, natočil jsem tam 15 hodin videa a udělám z toho film. Tady o tom bloguji."
Ale když kliknu na link "Tady o tom bloguji" tak mě to hodí sem, kde o tom nebloguješ. Dej si tam prosím správný link, který vede někam kde o tom bloguješ.
Nebo ten text zkrať na "Jel jsem za vaše peníze do Japonska."
Rad bych zde uvedl na pravou miru vsechny probihajici spekulace, famy a chimery ohledne udajneho dokopani FF k cemukoli. Nyni po mnohahodinove analyze tohoto blogu jsem dospel k jednoznacnemu, nemennemu a konecnemu zaveru: Frantisek Fuka nebyl dosud nikym k nicemu dokopan. Je to konecne prohlaseni pronesene na zaklade opravdu zevrubne analyzy vsech prispevku a nelze ho nijak rozporovat natoz menit. Byl bych tedy rad, kdyby se zde jiz prispevky o dokopani neobjevovaly, nebot toliko matou neznale ctenare a navstevniky blogu. Dekuji a s pozdravem se loucim
Fuka byl DOKOPÁN. Nebaví mě to pořád opakovat, ale svou pravdu hájit budu dále - dokud mě to bude bavit :) Každý si to může najít, každý si to může přečíst. Je to pod náhodným záběrem č. 15, začíná to příspěvkem z 27. října 10:55.
Ano, i Fuka sám se pak ohrazoval, že nebyl dokopád, ale když jsem mu dokázal, že dokopán byl, už mlčel. Zde výpis této diskuze:
* Anonymní27. října 2017 12:23
Kamarádi anonymní i neanonymní, z Fuky vypadl konečně nějaký ZÁVAZNÝ TERMÍN!
Pokud budou platit tyto předpoklady:
Do roku 2040: - Fuka bude zivy a ve zdravotni forme zpusobile pro praci na filmu. - Bude existovat Zeme. - Fuka bude mit k dispozici veskere potrebne prostredky pro praci na filmu (pocitac, data apod.) - Fukovi bude umozneno na filmu pracovat ve stejnem casovem objemu jako dosud.
Tak si je Fuka jisty, ze film dokonci do roku 2018. Musel se k te odpovedi srab Fuka sice dokopat, ale povedlo se. Odpovědět Odpovědi
* František Fuka27. října 2017 12:30
To je lež. Nemusel jsi mě k odpovědi dokopat, odpověděl jsem ti okamžitě, několik minut po položení otázky. Předtím ses ptal na něco podstatně jiného, na což se odpovědět nedalo.
* Anonymní27. října 2017 12:36
Není to lež.
Původně jsi odpověděl mj. toto, cituji: "Ať si k tomu přidám jakékoliv předpoklady, tak vždycky bude existovat nějaká možnost (jakkoliv nepravděpodobná), že film mimo své zavinění nedokončím. Tudíž si nikdy nemůžu být JISTÝ že ho dokončím."
Jiný slovy jsi odpověď na moji otázku vyloučil, resp. jsi řekl, že na moji otázku nejde z tvojí strany odpovědět.
Teprvé poté, co jsem ti dokázal, že nemáš pravdu, tzn. dokázal jsem ti, že ty předpoklady lze zcela přesně definovat, jsi mi odpověděl.
* František Fuka27. října 2017 12:41
Ty jsi zcela přesně definoval předpoklady, které zcela určitě nebudou naplněny. (Časový objem možné práce zcela určitě nebude přesně stejný jako byl dosud), takže je jedno co odpovím, a pravda to bude vždycky... Asi jako kdybych napsal bezesporu pravdivý výrok "Pokud jedna plus dva jsou čtyři, film bude jistě hotový zítra." PWNED. :)
* Anonymní27. října 2017 12:46
Fuko, uhýbáš jinam a já tam teď s tebou uhýbat nebudu. Ale neosočuj mě ze lži, když nelžu.
Já ti teď jednoznačně dokázal, že jsi mě neprávem osočil ze lži, když jsem psal, že jsem tě musel k odpovědi dokopat. To je pravda a výše jsem ji snadno prokázal.
Oni my poslali nějaké peníze, které jsem nechtěl a vlastně ani nejsou moje, jsou někoho z rodiny. Dokument jsem taky dělat nechtěl, celou dobu jsem to kopal od sebe. Sorry jako!
Dokument mě nezajímá, premiéra údajně byla a na ulozto jej najít nemůžu, ale zajímal by mě ten problém s Barilou a zapůjčených 5 Kčs od spolužáka Jindry Ptáčka. Byl bych docela rád, aby se k tomu František poctivě vyjádřil. Tím nemyslím, že tady po měsíci vepíše jednu holou větu. Začíná se nám to totiž celé zamotávat a slyším na Frantu jen samé nepěkné věci!
Co chceš slyšet? Fuka si půjčil 5 Kčs, koupil si Barilu a tu celou sám sežral. Fuka rozporoval, že Barila nebyla čokoláda, načež mu bylo dokázano, že Barila čokoládou byla. Je možné, že stála méně než 5 Kčs, ale případné zbylé peníze Fuka Jindrovi rozhodně nevrátil a nechal si je.
To si nejsem jist, Fukak smrtakovi rekne, ze nikdy neslibil, ze umre a i kdyby to slibil, neslibil, ze ten slib neporusi. Nez se hadat s takovym trotlem, necha ho smrtak radsi bejt, at votravuje lidi na Zemi a ne v pekle.
Franto muzes rict tvemu kamaradovi cervovi jestli by se mohl zde vyjadrit k tomu jestli je projekt fukafutokyu v kategorii to se neda nic delat nebo na to se jeste podivame? Dekuji
V Postupimi na evakuují Vánočním trh kvůli balíku s bombou a u Fuky na GejPlus žádný vtipný komentář na toto téma. Že by František šel do sebe a začal pracovat na filmu? Nebo si jenom koupil k Vánocům nějakou pěknou hru do Nintenda?
U franty je to tak ze on ani nechce krast, ono se to proste stane protoze si mysli ze jsou ty veci jeho. Jako rozpocet na fukafutokyu. Pres 400 lidi se neslozilo na roky cekani a mozna nekdy nejakeho vysledku. Dokladaji to dva ze tri backeru kteri dali castku kterou nevhodite bezdomovci do klobouku kdyz mate. Treti backer je fukova. Kdyz si to spocitate, fukakutokyu ma rozpocet jen diky fukove a lidem kteri ty prachy odepsali.
Předpokládejme, že bude mít franta potomka. Šílená a kontroverzní představa. Dále předpokládejme, že bude mít františek ve svém testamentu podmínku, že dědic spolu s bitcoiny dědí i závazek na filmu. Až franta natáhne bačkory, přejde dokončení filmu na potomka. Pokud potomek podědí od františka kus chromozomu, kde je gen pro pracovní morálku a nasazení, tak se dá předpokládat, že film nedokončí ani do své smrti. Kdyby to takto pokračovalo dál, závazek na filmu se předával z generace na generaci a i tento pracovní fukogen procházel napříč generacemi, tak se můžeme dostat až do doby, kdy začne lidstvo kolonizovat nové planety. Tedy je klidně možné, že to bude první film, který byl započat na planetě zemi a dokončen klidně mimo naší sluneční soustavu. Možná tu stojíme opravdu u zrodu něčeho mimořádného a s meziplanetárním přesahem.
Tahle úvaha stoji na předpokladu že Fuka bude mit potomka. To není z tohoto světa. Mít dětičky je dost pracna záležitost. Na to je Fuka dost vychcany aby si to uvědomil. A v zájmu zachování svého životního stylu nic takového nepřipustil. Připadne hormonální výkyvy lze v pohodě vyresit vhodnými antidepresivy.
Me by hlavne zajimalo, kolik btc franta natezil pomoci komputeru anonymnich navstevujicich tento ne-blog a vztekajicich se nad tlacitkem nacist dalsi (bitcoiny). Mam takove tuseni, ze ty nahodne zabery soli o dost vic, nez nejake vyschle bulvy. Proc asi neni video z dovolene na svete ani po letech? Ze by se to nedalo za par dnu sestrihat? Myslim, ze cely projekt fft je zabackovany o nekolik radu vic, nez co poslal cerv fuku na ucet.
Me by hlavne zajimalo, kolik btc tu ff natezil pomoci pocitacu anonymnich vztekajicich se nad tlacitkem nacist dalsi (bitcoiny). Fft bude hodne zasolenej projekt, rozhodne vic, nez co nateklo z prasivych bulev, nebo co mu cerv ulil na ucet od backeru. Uz chapu, proc fft ani po letech jeste neni, ikdyz kazde decko dokaze slepit video z dovoleny za par dni.... Franto, vracis backerum i podily z tezby, kdyz chteji vratit svoji investici?
Čau Franto, vzhledem k objektivní časové prodlevě a překročení určité hranice, kdy asi bylo ještě možné bez ostychu vydat "běžný" cestopis, předpokládám, že se snažíš udělat film jiný, originální, možná i záměrně kontroverzní, šokující, naplňující již téměř 3 roky šponovaná očekávání fanoušků a podporovatelů. Což tě z určitého pohledu šlechtí, nicméně ptám se, jsi ještě ve fázi vymýšlení námětu/konceptu nebo už máš vše více méně vymyšlené a děláš "jen" tu "dělnickou" práci (střih, triky, hudba)? Děkuji, nepodporovatel, fanoušek
Mluvil jsem ted s cervem, zrovna dojidal obed tak byl v dobre nalade. Ze vseho nejdriv se me ptal kolik chci na startovaci vybrat penez, aby vedel jestli ma cenu se se mnou vubec bavit. Pak jsem mu vylicil svuj zamer kontaktovat backery fft a natocit s nimi kratke medailonky kde by se predstavili a rekli proc fukovi prispeli na dovolenou. Cerv se zacal smat tak ze mu malem zaskocila v krku jidelni souprava, ale ja pokracoval a rikal jsem mu ze bych rad natocil i neco s frantou, ktery by se mohl vyjadrit k tomu jestli na filmu pracuje nebo ne. V tu chvili mi cerv ukazal dvere a ja se dal radeji pred tim clovekem co dokaze omylem vdechnout krocana na ustup. Pratele, fft je mrtvy projekt a radeji nepatrejte po tom proc
Hele, Franto vole, mam pro tebe nápad na další super byznys. S tím máslem to úplně nevyšlo, ale tohle je tutovka. Hele, čum, jedno slovo: BRAMBŮRKY. Prostě vezmeš tak mega z těch tvejch bitcoinovejch milionů a prodávej velký sáčky s nápisem Bitcoinové Brambůrky nebo tak něco. A teď vole pozor, v čem je trik. Když si někdo tvoje brambůrky koupí, otevře je a vevnitř budou jen dvě malý. A když ti budou nadávat, tak můžeš říct, že jsi nikdy neslíbil, kolik jich tam bude, že ten název sice implikuje vole množný číslo, ale dvě jsou množný číslo, tak si naser zmrde. Chápeš, ne? Jo a aby lidem v marketu nepřišlo divný, že je ten sáček nějak lehkej, tak napiš na bok velkejma písmenama Hmotnost: 350, ale dej si pozor, nepiš za to v žádným případě písmeno g, protože pak by na tebe mohla přijít inspekce, a to nechcem. Ale jinak seš v suchu. Jo, a taky by byla dobrá akce, že bys moh rozhlásit, že v jednom z balíčků je schovanej 1 Bitcoin. Nebo nějakej papírek s heslem, já nevim, jak to dunguje, na tohle seš odborník ty, vole žejo. Ale v žádným případě tam žádnej bitcoin nedávej, to bys na tom prodělal. Prostě si každej bude myslet, že byl holt v jiným sáčku, smůla no. Aby na to přišli, tak by musel jeden člověk koupit všechny sáčky a to je nepravděpodobný. Tak co řikáš, dobrý ne? Imho do půl roka zisk 10 mega. Deš do toho?
Chlape, si priehladny a Franta uz na to neskoci. Sice sa tu stale vytesujes z nejakeho dokopania, ale kedze vyzera, ze to beries vazne, tak vedz, ze priemerne inteligentemu Anonymnemu je jasne, ze to nema ziadnu vahu. A FF si nedostal, len hral hru, ktoru si mu ponukol. Takze mozes rovno napisat, co mas pripravene, ked by Frantisek reagoval - lebo ho isto chces naramne prechytracit. PS Toto nie je obhajoba FF, to je zas jasne aj jemu, ze davno presvihol cas, ktory by hocico, co doteraz (ne)vykonal, mohol ako tak so ctou ustat. PPS Na normalne (a rozumej najma, logicke) otazky sa uz neda od Frantiska ocakavat uspokojiva odpoved. Kazdy z nas, ktory niekedy prokrastinoval az za hranicu unosnej miery, pozna, ze uz sa neda ako ospravedlnit taka necinnost. A napisat cistu pravdu boli a na dotycneho by sa zniesli zasluzene vycitky, ktore si teda za sirak neda. A tak robi asi to jedine, co sa da - je ticho.
Tak to je zas poriadku, to zaujima "kazdeho". Akurat doterajsia skusenost hovori, ze ked na to Frantisek nema co odovodneneho povedat, tak je ticho. Alebo si vyberie na reakciu nieco, co mu neskodi este viac, ako si uz davno dovrzal svojou necinnostou (ako pri filme, tak i blogovani).
PROBLÉM JE, že FF si myslí, že tu stále komentují pouze a jen "zmrdi" (terminus technicus), tím pádem má tuhle diskuzi zcela v p**i a podle toho se tady občas i (poměrně nezvykle) vyjadřuje. Faktem je, že FF nekomunikuje dle crowdfundingových zvyklostí, ani neodpovídá na slušné a věcné dotazy k filmu, viz několik posledních příspěvků. Rozhodně lepší, než držet pusu, by bylo upřímně přiznat, že jsem s filmem ve slepé uličce nebo se točím v kreativním v kruhu z důvodu určité krize sebevědomí, strachu z výsledku a kritiky (to už říkat nemusíš, to bys byl pro smích, to všichni víme) a tím pádem neustále potřeby film vylepšovat i za cenu několikerého smazání většiny dosavadní práce. Což je u poloautistů typu Fuka zcela normální, nic ve zlém.
Fuka sám dokonce už tady na blogu jednou napsal (snad dokonce asi už cca před rokem), že podle plánů v době kampaně na Startovači už měl být film dávno hotový. Plus jeho přiznání, že hotovou práci několikrát smazal a začal zase znovu. Ano, to svědčí o nemalé kreativní krizi.
Když jsem se ho ptal, zda vůbec z toho materiálu, co má k dispozici, dá dohromady něco, s čím bude spokojený a publikuje to, tak sice odpověděl, ale diplomaticky řečeno značně vyhýbavě....
Na rovinu, Fuka kolosalne vojebal backery. Na rovinu, backeri jsou kolosalni hovada a zaslouzi byt kolosalne potrestani-vojebani. Ergo FF je podle me borec a vse je v poradku. Me vic serou lidi, co vyberou miliony a vytvori nejakou radoby vtipnou frikul sracku za par tisic a pak delaj machry a dolejzaj blit hovna na tedx, kde melou sracky vo tom jak se neposrat a jit za svym zkurvenym snem jako to maly skvrne Dominika Motorkova nebo skrehotavej kurburt Priban. Zmlatil bych je a mucil. Fuka je frajer a fandim mu.
To si ale Fuka jakožto veřejně známá osobnost nemůže dovolit. Pokud se tedy Fukovy mimořádně nevymkla kontrole jeho již tak abnormální, ale pořád bezpečná "nerdovská" úroveň sociální percepce, a neposunul se do již sféry hraničící se ztrátou svéprávnosti a pudu sebezáchovy.
Ale Fuka dolejzá blít hovna na TEDx taky. https://www.youtube.com/watch?v=JgZJosi-8fI
A rádoby vtipný fríkůl sračky máš třikrát denně na jeho Gé-plusu, tak nevim, v čem je teda rozdíl mezi Fukozlodějem a Trabantozmrdama. Teda kromě toho, že Trabantozmrdi dodali odměny a odpovídali na věcné dotazy, takže je nebylo možné žalovat za podvod, jak se k tomu u Fuky pomalu schyluje.
Vědci po 37 letech nastartovali motor a to hned na nejvzdálenějším filmu Fukavtokyu Fukavtokyu se nyní pohybuje na hranici sluneční soustavy, a je to tak nejvzdálenější objekt, který kdy člověk nevyrobil.
Fuka v questu prohlásil, že přemýšlí o tvorbě nové vlastní hry - hahaha. Ale až prý dodělá film - hahahahahahahahaha. Už chybělo jen dodat, že její vývoj zkusí zafinancovat přes crowdfunding, a spadl bych pod stůl...
To vis, Fuka se chce vyrovnat Tomasi Krejcimu, reziserovi Posledniho z Aporveru... Ten jeste nedokoncil PZA a uz sliboval dalsi 2 megafilmy: Kruana a Valku s mloky. Fuka zatim slibuje je FUKAFUTOKYU, tak to holt chce dohnat.
Myslíte, že by šel fuka práskat físlům, kdyby mu tady někdo vyhrožoval, že pokud nedokončí film do tehdy a tehdy, tak si ho najde nebo že se něco může stát forbesce, když bude v podviní venčit čokly atd.?
Franto bud PRO JEDNOU charakter a napis vsem tvym backerum ze jim vratis penize protoze jsi za tri roky nebyl schopny sestrihat nesestrihatelne. Omluv se jim za zmrdy a bud dobry. Diky.
Nasrat! Nechapu proc bychom tu meli bojovat za naivni idioty, kteri si nevazi svych penez! Jen at si je Franta necha a nikdy nic nevraci. Bylo zde pravnikem jasne prokazano, ze backeri na penize nemaji zadny narok!!! Franto, uzivej si penez a bud dobry
Ja si myslim ze za nesvepravne lidi by se meli postavit ti kteri rozum maji. Proto rikam: franto napis backerum ze jim vratis prachy. Pokud jasne nereknou ze ti je chteji nechat, posli prachy na fft zpet. Bud dobry.
Ja myslim, ze tie otazky sa pokladaju stale zle lebo Franta je proste autista a projektove riadenie mu nic nehovori. Ale zase datumy chape, hlavne ked to ma v kontexte toho co ma rad. Takze Franto, co z tohto bude skor/v rovnakom case ako Fukokotokyo?
1) Star Citizen 2) Posledni z Apoveru 3) Half-Life 3
Co bude dříve mít premiéru? 1) Poslední z Aporveru (Tomáš Krejčí) 2) Kruanova dobrodružství (Tomáš Krejčí) 3) Válka s mloky (Tomáš Krejčí) 4) Fukafutokyu (František Fuka)
Ten Half-Life 3 je drobátko podpásovka, Valve a vykrmený Gábin ze Steamu nikdy trojku nesliboval. Ale chápu pointu ;-) Nicméně František myslím překonal už i bod 2, Poslední z Waporwéru. Krejčí aspoň netituluje soliče zmrdy. Tedy pokud je mi známo.
Franto, fukafutokyu me moc nezajima (neprispel jsem), ale chtel jsem se zeptat na osobni otazku, ktera me trapi uz dlouho. Jak to mas s detmi? Budou, nebudou, planujete, neplanujete...? Ted zcela uprimne - dite by byl dalsi level v tve kariere coby osobnosti ceskeho internetu a bylo by to pro tve fanousky velmi zajimave (samozrejme pro tebe jeste vic). Pisu sem, protoze chci radeji zustat anonymnim. Dekuji za pripadnou odpoved.
Jenze to bylo kdysi. Dneska je fuka pod pantoflem forbestie a ta vladne pevnou rukou. Forbeska se do roka s fukou spari, pak ho odkopne a skrze alimenty si bude uzivat fukovo pohadkoveho bohatstvi. Zahy fuka umre a mdo bude dedic a kdo bude jeho hodna maminka? Dejte na me.
Franpiček Fuka: Já v tom cítím le-hou-lin-ký rozpor. Ale opravdu jen nepatrný. Tudíž existuje možnost, že někdy mezi kinem, hrami a sledováním kurzu bitcoinu, František zavadil pohledem o složku "Jaoponcko - film".
Tuhle jsem četl, že František prý uvažuje o tom, že udělá hru. Viděl bych to na nějaký promakaný tabulkový manažer (napsaný jednoduchým skriptem ve Frostbitu či Unreal Enginu). Něco jako bylo The Movies od Petera Molyneuxa. Akorát, že by v ní hráči netočili vlastní film, ale okrádali důvěřivé fanoušky filmu, načež by hráč z takto kapitalisticky ukořistěných peněz, stavěl vlastní impérium na Manhattanu. Cítím, že by to mohl být trhák! Akorát by to tedy chtělo asi nějakou kampaň na rozjezd. Asi bych ale volil Kickstarter nebo Fig. Na Figu jsou i investoři. Františku?
Doneslo se mi, že příští náhodný záběr bude animovaný gif. Máme se na co těšit! Fuka ovšem řekl: "nic neslibuji" - to kdybyste si zase chtěli stěžovat. Je tedy právně i morálně z obliga.
Tak je to potvrzené, právě mi přišel hovor od Žárského (z Bostonu)
Franta byl údajně v Japonsku zavražděn, celou práci na filmu dělá jeho nastrčený dvojník, který bohužel nemá tak vysoké IQ a punc geniality jako Franta. Nějakou práci na filmu Franta ještě stihl v Japonsku, odtud pochází fotky náhodných záběrů, které dvojník pravidelně posílá aby se jako nepřišlo na to, že Franta je mrtev.
TO je právě ten důvod proč Žárský (Boston) stáhl své prachy. Odhalil pravdu a potřebuje si zacálovat svoji bezpečnost.
Postovat na G+ o bitcoicech čas máš a já ti ty bitcoiny upřímně přeju, ale to není důvod, proč bys nemohl odpovědět. Čeho se bojíš? Mě nejde o to tě nějak dostat, dokopat a podobně. Prostě mě zajímá jak to je.
HAHA prej ne dokopat! JASNE ZE JO! Franto, nenech se vyprovokovat , jinak tady budeme zase mesic poslouchat frajereni o tom, jak te nekdo k necemu dokopal, ac to vubec neni pravda! Ses borec Franto, jsem s tebou a ser tady na ty zmrdy, co neprispeli.
Doporučujeme vést si přesné záznamy, jak nakládáte s penězi, které přes Startovač.cz na projekt získáte, neboť příspěvky, které jste získal/a přes Startovač jsou typicky příjmy podle zákona č.586/1992 Sb., o daních z příjmů, § 10, odst. (1) a), tj. příjmy z příležitostných činností, kde podle odst. (4) je základem daně příjem snížený o výdaje prokazatelně vynaložené na jeho dosažení.
Copak Franta, ten si všechno nějak obhájí, ale pamatujete si, jak tady psal, že Zuzaně za spolupráci na dokumentu PLATIL? Odvedla z toho daň? Nemyslím si.
Picovina ktora normalneho cloveka nenapadne, lebo uz toho existuje pokokot a v lepsom prevedeni? Zaroven je to picovina ktora nadchne len uslintaneho retarda a vyuzije to na nejaku strasne specificku a neprakticku picovinu typu? V reale to ale konci v rannej faze lebo uslintani retardi netusia ako funguje a co chce zvysok sveta?
Mhm, znie to presne ako Frantov projekt ktory si sam vymysli a nezrealizuje.
Tyvole, tak to nechápu, jak to mohlo selhat. Kdo by si nekoupil chytrý hodinky od nerda, co si ani neumí sám napsat pořádnej web a musí používat hnusnou šablonu od bloggeru s načíst další?
ROFL to je kokot, vzal nakej nahodnej mikrokontroler, nasadil na ruku a prohlasil ho za hodinky... no pravda, pebble takhle vojebali miliony lidi, takze vlastne typicka fukovina
Bitcoin je za 15000 a Franta si už vybírá šikovný ostrov s připojením k internetu. Pak zhasne a odlétá. Nedal by se žalovat za hromadné znásilnění, když nás takhle vomrdal?
Steam přestává brát v potaz Bitcoin!!! Františkovi se blíží konec příjmů!!! Možná (až si koupí to BMW na baterky) ho to donutí dodělat dokument o Japoncku a prodávat ho, aby si vydělal nějakou kačku!
Funkce peněz jsou následující: a) Prostředek směny = můžu si za ně kupovat věci. b) Zúčtovací jednotka = můžu jimi vyjádřit cenu nějakého statku c) Uchovatel hodnot = můžu si v nich spořit
A teď co na to Bitcoin: a) Každá transakce stojí strašný prachy, takže se jima platit skoro nedá -> viz ten Steam. Plus cena roste tak rychle, že by jima platil jen kretén. b) Cena se mění tak rychle, že se v podstatě nedá určit, kolik BTC stojí třeba 1 rohlík nebo 1 Citigo, protože za 10 minut to bude zase jinak. c) BTC je skvělý uchovatel, a dokonce i násobitel hodnot v případě, že jeho cena roste, což je teď. Ale stále je tady reálné riziko, že investoři mohou o všechno přijít. Z toh vyplývají i všechny ty rady, že máte do BTC dát jen to, o co si můžete dovolit přijít. To je ke spoření dost k hovnu.
Jediným rozumým využitím BTC je momentálně spekulantství. Koupit, počkat a pak prodat dalším kreténům, co udělaj to samý. A tady se podle mě blíží moment, kdy kreténi (toto slovo budu nadále používat jako synonymum pojmu "potenciální kupec BTC") dojdou a bublina praskne.
Po celý rok cena výrazně stoupala. Probíhalo to přibližně takto: Cena rostla, překonala nějaký důležitý milník ($1000, $2000, $3000), pak klesla, chvíli "odpočívala" a pak vyskočila k novým výšinám. Tohle se letos zopakovalo asi čtyřikrát nebo pětkrát, jenže problém je v tom, že ty skoky jsou čím dál vyšší. Za poslední DVA DNY překonal Bitcoin milníky $12 000, $13 000, $14 000, $15 000, jede na šestnáctku a nereálná není ani sedmnáctka ještě dnes. Informují o tom už i mainstream zprávy typu idnes nebo novinky. To vyvolává další poptávku, ale tím se zároveň zrychluje spotřeba kreténů, jichž je na planetě Zemi jen omezený počet. Všichni tihle lidé budou chtít v budoucnu Bitcoin prodat za dvojnásobek, trojnásobek, desetinásobek, ale bude ještě komu? Krom toho se blíží Vánoce. Za Bitcoiny kvůli transakčním poplatkům nic kupovat nejde, takže nejrozumnější taktika je vyměnit jednorázově za dolary (eura, czk), zaplatit jeden poplatek a pak už vesele nakupovat za fiat. Velký počet lidí tedy začne bitcoiny prodávat. To by nebyl problém, kdyby byl dostatek kreténů, kteří je koupí, jenže pokud mánie potrvá, je možné že všichni nakoupí už teď a pak už nebude takový zájem. Nabídka překoná poptávku a cena klesne. A pokud je pravdivý můj předpoklad, že ony čím dál vyšší skoky jsou způsobeny přílivem laických kreténů, je též možné předpokládat, že se tito investoři v případě problémů začnou BTC zbavovat. Stejně za ně chtějí nakoupit ty dárky, tak ať to je, dokud mají ještě nějakou hodnotu. Což způsobí další nárůst nabídky a místo vysokých skoků najednou přijdou velké pády. Nakonec se cena stabilizuje někde okolo reálné hodnoty BTC, což může být okolo toho tisíce dolarů.
TL;DR Fuka bude mít neveselé Vánoce. A to nemluvím o tom, že R O Z CH O D S E B L Í Ž Í.
Na Frantu se vykašlete. Tady je kanál do češtiny překládaných videí z Japonska:
Ode dneška se každý čtvrtek ráno podíváme do Japonska. Budu překládat videa od známějších japonských Youtuberů, kteří se snaží představit japonskou kulturu široké veřejnosti. Ať už jsou to kanály jako Rachel a Jun nebo Abroad in Japan, či Pouze v Japonsku. Haffy
Rad bych zde verejne prislibil vernost Frantisku Fukovi, slibuji na svou cest a svedomi, ze jej budu uprutne branit pred nenavistnymi utoky a urazkami zejmena v souvislosti s jeho bohulibym projektem Fukafutokyu. Tyto utoky jsou vedeny zakerne, soustavne a jsou s to poskodit vaznost a reputaci Frantiska v ocich verejnosti, cimz mu prokazatelne vznika ujma. To vse za necinnosti prislusnych statnich organu, jez Frantisek Fuka masivne dotuje poctive dodrzovanou danovou povinnosti, na rozdil napriklad od ceskych sportovcu sidlicich v zahranici, kteri se naopak tesi nezaslouzenemu priznivemu medialnimu obrazu. Tak slibuji!
Fuko, ty mrdko! Jen, co jsem odhalil tvoji tajnou chrobákoidní identitu, tak jsi přidal další záběr, abys od toho odvedl pozornost!
OdpovědětSmazatjá na to nezapomenu. byl to pěknej zásah.
SmazatJako že se nedaří najít po letech inspiraci nebo vůli k dokončení projektu, to chápu. Ale tohle samolibý postování kravin, které nemají za účel nic jiného než krmit trolly, když je nabíledni, že o projektu samotném nebo pracech na něm nevypovídají zhola nic, to mi hlava nebere. Franto probuď se už proboha. Tohle je výsměch backerům, lidem, kteří ti věřili.
OdpovědětSmazatSouhlas. Ale Fuka to dela bohuzel zamerne. A obcas to prolozi provokaci typu "kdo chce cekat, cekat se docka" nebo "moje sliby plati jen do te chvile, nez jsou poruseny".
SmazatOprava: "kdo chce cekat, treba se docka"
SmazatDo prdele, co blbneš! Nekaž nám zábavu. Pro mnohé na tomto fóru je mrdání zmrdů, kteří ukvapeně solili, ten nejlepší relax!!!
Smazatkdybys byl ty smradlavej pytle jeden z nas tak bys vedel ze solili retardi zatimco zmrdi to meli a maji na haku takze se laskave zaparkuj v latrine a na jare prijd zkusit reparat demente
SmazatJá Frantovi a jeho projektu věřím. Ale prachy jsem mu neposlal.
OdpovědětSmazatDobrej pokus. Nicméně do sekty 'Fukův erektovaný penis devátého dne' se stejně nedostaneš. Kdo nesolil, nepatří mezi zmrdstvo představené. Smolík, no. A hovno na lednici v podobě magnetky také nečekej. Ani dodatečně. To je VIP lejno!
Smazatu mě dobrý, vole
OdpovědětSmazathttps://www.startovac.cz/novinky/detail/4162/
Ano, je to tak, Čestmír Koudelka bojuje za kazdeho spravodliveho Anonymneho...
Smazatwww.startovac.cz/novinky/detail/4162/
Kde je slíbený projekt a co s tím uděláme?
Nedostali jste slíbenou odměnu? Autor s Vámi nekomunikuje? Pokud ano, tak čtěte dále.....
"Čestmír Koudelka · Procesní inženýr ve společnosti Lesy České republiky
Dobrý den, pane Červe, do které kategorie, prosím, spadá projekt FUKAFUTOKYU? Děkuji za odpověď a přeji hezký den."
kratke a vystizne, pokud v r. 2022 nastoupi do prezidentske volby, podporim ho radeji nez Kajinka
SmazatPan Koudelka je velikym prorokem. https://www.startovac.cz/projekty/fukafutokyu/#komentare
SmazatČestmír Koudelka Procesní inženýr ve společnosti Lesy České republiky
Uz nesolte, lidi! Fuka nasliboval hory doly v prvním videu a ze druhého vyplyva, že se mu najednou nechce na výlety, které jiz dříve normálně dal za vlastní peníze. Je to peknej vychcanek.. Navíc zpatecni letenky stojí 12k korun! Tak pocitejte..
kadit
OdpovědětSmazatTo je nějaká přesmyčka? Trik? Nebo prga?
SmazatToto je kvalitni zaber.
OdpovědětSmazatTo si pičifuka z nás opět dělá prdel? To jako v tom filmu bude krivy zaber na nejaky televizni porad. Vlastně je to geniální nápad, pičifuka ukáže dvojhodinový záběr na zapnutou televizi a bude to vydávat za svůj originální film. Co se kvality týče, tak nic lepšího stejně nezmůže.
OdpovědětSmazatFranto, toto je uz druha fotka televizoru v nahodnych zaberech. Znamena to, ze dve sedmnactiny fukafutokyu bude lezet ne gauci a sjizdet neplacene kanaly?
OdpovědětSmazatJana Fuková uz by se na to mela kurva vysrat!
OdpovědětSmazatTo je tak bizardne haha, kiez by toho niekto natocil aspon dve hodiny. Urcite by som sa na to pozeral stale dokola.
OdpovědětSmazatFuko, slusne a zcela vecne se te ptam:
OdpovědětSmazat1) Kdy jsi naposledy delal na tvorbe filmu FUKAFUTOKYU a o jakou slo konkretne cinnost?
2) Kolik casu jsi v obdobi cervenec - listopad 2017 tvorbe filmu FUKAFUTOKYU zhruba venoval?
Na stiplave osobni otazky bez jakekoli relevance k projektu nebude muj klient odpovidat. Dekuji za pochopeni.
SmazatRadobyfukuv pseudopravnik
Neuposlechnu sveho pravnika z Nedouk & Hnup a odpovim.
SmazatNa Fukafutokyu jsem ve zminenem obdobi odpracoval stovky hodin. Mam iq 154 a behem mych prochazek ve factoriu kde se udivuji nad tim co ostatni dokazi postavit zvladam premyslet i nad strihem fukafutokyu. Realny vysledek neni zadny, ale porad si o sobe myslim ze jsem genius. Ted me omluvte, jdu na pohovor na oblastniho reditele ovb.
Fuko! Neodpovidej tem retardum na vecne otazky tykajici se projektu! Dali ti penize za nic, tak co by este chteli! Vytrvej, drzime ti palce!
SmazatFuko, máš teď vůbec nějakou práci, nebo je tvou jedinou aktivitou sledování grafů ceny BTC a hraní her?
OdpovědětSmazatJestli myslíš "zaměstnání", tak to jsem měl v životě celkem 9 měsíců, někdy před 15 lety. Jestli myslíš obecnou práci, tak ano.
SmazatPodnikám v oboru IT už přes 15 let. Takového zaměstnance jako pana Fuku bych nepřijal ani jako pomocnou sílu pro vynášení popelníků před budovou. Je kompletně neschopný, je líný, je to nekomunikativní autista zcela diskonektovaný od reality. Avšak trpí zvrácenou představou, kdy si sám sobě říká, nakolik je geniální. Je to, čemu se říká nepřizpůsobivý. Není za žádných okolností zaměstnatelný kdekoli na světě. Fuku by museli odmítnout i ve chráněné dílně, kde jinak mentálové pracují a dosahují pozoruhodných výsledků o jakých si pan Fuka může nechat jen zdát.
SmazatA ciste uprimne, odhledneme-li zcela od Fukovy zvracene povahy, muzeme opravdu spolehlive vyloucit moznost, ze je spickovym a vyhledavanym programatorem? Podle me ne. Preci jen programuje jiz od utleho detstvi a ma vysoke ikve.
SmazatJako fukahistorik dokazu vyvratit i to ze je franta dobry programator. Jeho historie se sklada z prepisovani copyrightu, svazarm byl tlacenka a od te doby franta dokazal jen opakovat jmenuji se frantisek fuka. Jestli mu nekdo plati za programovani, jsou to ti stejni chudi duchem, jako backeri fukafutokyu. Na tom neni nic vtipneho, to je fakt.
SmazatPřátelé, tak jsem si ještě jednou přečetl onen páně Červův článek a našel jsem v něm jednu věc, která se Fukovi líbit nebude.
OdpovědětSmazatJak určitě sami víte, Červ rozděluje nedokončené projekty do dvou kategorií - "To se nedá nic dělat" a "Na to se ještě podíváme". A tu první definuje mj. touto větou:
"Každopádně autoři projektů v této kategorii komunikují se svými startéry i se Startovačem, takže všichni vědí, co se děje, i když se jim to nelíbí."
A tady, myslím, přichází pro Frantu problém, protože se nedá ani zdaleka říct, že by všichni věděli, co se děje! Franta na blog nic ohledně tvorby filmu nedává - letošní příspěvky jsou pouze:
a) náhodné fotky z r. 2015
b) oznámení, že musel vrátit peníze
c) oznámení, že pojede na dovolenou do Japonska a nic tam natáčet nebude
Backeři ani nevědí, jestli Franta na filmu vůbec ještě dělá (!), kolik času mu věnuje, v jaké fázi se právě projekt nachází, jaké je momentálně nejpravděpodobnější datum dokončení nebo čím bylo vlastně zpoždění způsobeno!
A to jsou prosím ty nejzákladnější věci, které lze za "všichni vědí, co se děje" považovat.
Pokud Franta nevydá nějaký rozsáhlejší update, ve kterém tyto skutečnosti ozřejmí, nemůže Fukafutokyu spadat do kategorie "To se nedá nic dělat", nýbrž do "Na to se ještě podíváme":
"Není jasné, jestli se peníze na projekt vůbec použily, vzniká zmatek, množí se dotazy na e-mailu Startovače a nikdo neví co se děje."
A v takovém případě budeme mít plné právo požádat Startovač o pomoc při vymáhání těchto informací!
Přátelé, film nikdy nebude, to už je prohraná bitva, ale na komunikaci z Frantovy strany nárok stále ještě máme!
Za to ze cerv nenapsal ze uvedene veci se nevztahuji na jeho kamarada fuku se bude frantovi jeste zodpovidat.
SmazatAnonymni 21:14:
SmazatSlusny, vecny a predevsim argumentacne naprosto jednoznacny prispevek. Palec nahoru!
Dovolim si pripomenout Fukovy prispevky typu "kdo chce cekat, treba se docka" nebo "moje sliby plati jen do okamziku jejich poruseni". A take Fukovo temer neodpovidani na slusne a vecne dotazy, jako je napriklad ten tvuj! A kdyz uz Fuka na neco odpovi a pusti se do diskuze, je to vetsinou nejaky vysmech viz zacatek tohoto odstavce. Nebo zacne Fuka slovickarit, ovsem je hned argumentacne naprosto rozmetan a z diskute utece.
Jediny termin, ktery Fuka zatim dal, je dokonceni filmu do konce roku 2018, byt za urcitych podminek. K tomu jsem ho DOKOPAL ja. Fuka se ohradil, ze pry nedokopal, ale kdyz jsem mu v te diskuzi jednoduse dokazal s vyargumentoval, ze DOKOPAL, opet z teto diskuze zbabele utekl a neomluvil se mi. Opravdu nevim, kde vznikla povest Fuky jako zdatneho diskutera, pred kterym je treba se mit na pozoru...
Kazdopadne jeste jednou: Souhlas s celym znenim tveho prispevku!
Na tohle se da rici jen jedno: NEDOKOPAL.
SmazatAnonymni 7:01:
SmazatProtoze jsi nedodal zadny protiargument, tak mas smulu. DOKOPAL. Dokazal a vyargumentoval jsem to. Fuka? Utekl bez omluvy.
Nezapomeň na utajenou premiéru! To by pár zmrdů, co solilo, mohlo zásadně nasrat!
SmazatFranta je z obliga, jasne rekl, ze na filmu dela a z Cervem se navic osobne znaji z dob, kdy spolu psali pro pornocasopis. Tudiz staci, aby Cerv zavolal Franzovi, ten mu rekne, ze na filmu dela a je to hotove. Franta ma neomezeny cas a toho chce vyuzit. Ma na to pravo.
OdpovědětSmazatNa Františka je pozemska spravedlnost krátká. Nezbývá než si počkat na,tu vyšší. Da se předpokládat že přijde dříve než film.
OdpovědětSmazatAby právní opletacky nepresli na dědice, tak si pro jistotu zadne neprizuje ani se nežení.
To je kruta daň za pár týdnů lenošení zdarma v Japonsku.
Fuko, vydas nejaky ten " rozsáhlejší update" ve kterem ozrejmis skutecnosti, o kterych pise Anonymni 28. listopadu 2017 21:14? Protoze Rubrika FAQ je rozhodne neozrejmuje.
OdpovědětSmazatA Fuka dale na vsechny slusne pokladane otazky a argumenty mlci a mlci... To rozhodne neni komunikace...
OdpovědětSmazat"My na Startovači chápeme, že se ne vždycky všechno povede a dokážeme i ledacos odpustit, ale pokud někdo bude kazit dobré jméno crowdfundingu, tak je podle nás třeba se tomu postavit…"
OdpovědětSmazatJakube Červinko, kazí František Fuka svým dosavadním jednáním dobré jměno crowfundingu, co myslíš?
Fuka spadnul do červovy kategorie "na to se ještě podíváme" někdy před více než rokem. Pohříchu NIKDO se na to dosud "ještě nepodíval."
OdpovědětSmazatFuko, proc neodpovidas? Proc nekomunikujes?
OdpovědětSmazatten smutek, kdyz si clovek reloadne fuckingfukaintokyu a zjisti ze za cely odpoledne nepribyl ani jeden novej koment... makate jak fuka na filmu, tj. vubec
OdpovědětSmazatFranto, pošli mi všechny svoje bitcoiny!
OdpovědětSmazatF
OdpovědětSmazatU
K
A
J
E
L
H
Á
Ř
!
Rád bych vás upozornil, že píšete vertikálně!
SmazatBez prace nie su...
OdpovědětSmazatA vlastne su...
https://plus.google.com/+fuxoft/posts/APhu5x85rid
Tam ten svet speje...
https://plus.google.com/+fuxoft/posts/fqETHxgk1Ag
SmazatProblematika BTC vs. František Fuka
Franto, mas nejakou castku, za kterou si reknes "sakra, to uz bych asi mel prodat, to prece nemuze jit vys"?
FF
Ne. Prodělat už nemůžu, teď jenom čekám a utrácím za drobnosti (takže ve výsledku mi to pořád roste). Uvidím až budu někdy potřebovat hodně peněz, co pak... Nebudu se divit, když bude do 5 let 1 BTC za milion dolarů.
intermezzo
https://plus.google.com/+fuxoft/posts/Akw4FzKRPM5
"Co si to zas kupujes, Franto?"
BTC Millionaire F.F.
Smazathttps://plus.google.com/+fuxoft/posts/E5tudukeLG5
Věřím Fukovi a těším se na film.
OdpovědětSmazatmentál... mentál a zmrd...
OdpovědětSmazatJiří Žáček - Fuka
OdpovědětSmazatFuka je píča,
Fuka je píča,
Fuko, Fuko,
Fuko, Fuko,
proč jsi, kurva,
taková píča?
toto je kvalitní komentář.
SmazatJosef Václav Sládek, kdyby žil, by se ve své lesní studánce utopil.
SmazatVysoce kvalitní opus! Tisknout a tesat do kamene!
Františku, oprav si chybu na FFFilmu. V pravo nahoře máš text:
OdpovědětSmazat"Jel jsem za vaše peníze do Japonska, natočil jsem tam 15 hodin videa a udělám z toho film. Tady o tom bloguji."
Ale když kliknu na link "Tady o tom bloguji" tak mě to hodí sem, kde o tom nebloguješ. Dej si tam prosím správný link, který vede někam kde o tom bloguješ.
Nebo ten text zkrať na "Jel jsem za vaše peníze do Japonska."
Fuko, byl jsi někdy ve společné sauně? A v gay sauně?
OdpovědětSmazatZase ho chces naCHYTAT.
SmazatAlebo doKOPAT.
Alebo nieco z toho.
Alebo oboje.
Rad bych zde uvedl na pravou miru vsechny probihajici spekulace, famy a chimery ohledne udajneho dokopani FF k cemukoli. Nyni po mnohahodinove analyze tohoto blogu jsem dospel k jednoznacnemu, nemennemu a konecnemu zaveru: Frantisek Fuka nebyl dosud nikym k nicemu dokopan. Je to konecne prohlaseni pronesene na zaklade opravdu zevrubne analyzy vsech prispevku a nelze ho nijak rozporovat natoz menit. Byl bych tedy rad, kdyby se zde jiz prispevky o dokopani neobjevovaly, nebot toliko matou neznale ctenare a navstevniky blogu. Dekuji a s pozdravem se loucim
OdpovědětSmazatfuko byl dokopán ke stanovení konečného nepřekročitelného termínu a tys byl dokopán k tomu takhle se nám tu odkopat.
SmazatFuka byl DOKOPÁN. Nebaví mě to pořád opakovat, ale svou pravdu hájit budu dále - dokud mě to bude bavit :) Každý si to může najít, každý si to může přečíst. Je to pod náhodným záběrem č. 15, začíná to příspěvkem z 27. října 10:55.
SmazatAno, i Fuka sám se pak ohrazoval, že nebyl dokopád, ale když jsem mu dokázal, že dokopán byl, už mlčel. Zde výpis této diskuze:
* Anonymní27. října 2017 12:23
Kamarádi anonymní i neanonymní, z Fuky vypadl konečně nějaký ZÁVAZNÝ TERMÍN!
Pokud budou platit tyto předpoklady:
Do roku 2040:
- Fuka bude zivy a ve zdravotni forme zpusobile pro praci na filmu.
- Bude existovat Zeme.
- Fuka bude mit k dispozici veskere potrebne prostredky pro praci na filmu (pocitac, data apod.)
- Fukovi bude umozneno na filmu pracovat ve stejnem casovem objemu jako dosud.
Tak si je Fuka jisty, ze film dokonci do roku 2018. Musel se k te odpovedi srab Fuka sice dokopat, ale povedlo se.
Odpovědět
Odpovědi
* František Fuka27. října 2017 12:30
To je lež. Nemusel jsi mě k odpovědi dokopat, odpověděl jsem ti okamžitě, několik minut po položení otázky. Předtím ses ptal na něco podstatně jiného, na což se odpovědět nedalo.
* Anonymní27. října 2017 12:36
Není to lež.
Původně jsi odpověděl mj. toto, cituji: "Ať si k tomu přidám jakékoliv předpoklady, tak vždycky bude existovat nějaká možnost (jakkoliv nepravděpodobná), že film mimo své zavinění nedokončím. Tudíž si nikdy nemůžu být JISTÝ že ho dokončím."
Jiný slovy jsi odpověď na moji otázku vyloučil, resp. jsi řekl, že na moji otázku nejde z tvojí strany odpovědět.
Teprvé poté, co jsem ti dokázal, že nemáš pravdu, tzn. dokázal jsem ti, že ty předpoklady lze zcela přesně definovat, jsi mi odpověděl.
* František Fuka27. října 2017 12:41
Ty jsi zcela přesně definoval předpoklady, které zcela určitě nebudou naplněny. (Časový objem možné práce zcela určitě nebude přesně stejný jako byl dosud), takže je jedno co odpovím, a pravda to bude vždycky... Asi jako kdybych napsal bezesporu pravdivý výrok "Pokud jedna plus dva jsou čtyři, film bude jistě hotový zítra." PWNED. :)
* Anonymní27. října 2017 12:46
Fuko, uhýbáš jinam a já tam teď s tebou uhýbat nebudu. Ale neosočuj mě ze lži, když nelžu.
Já ti teď jednoznačně dokázal, že jsi mě neprávem osočil ze lži, když jsem psal, že jsem tě musel k odpovědi dokopat. To je pravda a výše jsem ji snadno prokázal.
Oni my poslali nějaké peníze, které jsem nechtěl a vlastně ani nejsou moje, jsou někoho z rodiny. Dokument jsem taky dělat nechtěl, celou dobu jsem to kopal od sebe. Sorry jako!
SmazatDekuji anonymnimu, ze dokazal, ze Fuka k nicemu dokopan NEBYL
SmazatAnonymni 30. listopadu 2017 14:53
SmazatV pohodě, klidně si to mysli a žij v omylu dále ;-)
dopln
Smazatobsedantno k.........a porucha
Fuko! Koukej dodělat film! Nebo aktivuji Krugera!
OdpovědětSmazatTučňák ruluje!!! Zatím jednoznačně nejlepší post. Pan žaloudek se může jít vycpat.
OdpovědětSmazatDokument mě nezajímá, premiéra údajně byla a na ulozto jej najít nemůžu, ale zajímal by mě ten problém s Barilou a zapůjčených 5 Kčs od spolužáka Jindry Ptáčka. Byl bych docela rád, aby se k tomu František poctivě vyjádřil. Tím nemyslím, že tady po měsíci vepíše jednu holou větu. Začíná se nám to totiž celé zamotávat a slyším na Frantu jen samé nepěkné věci!
OdpovědětSmazatCo chceš slyšet? Fuka si půjčil 5 Kčs, koupil si Barilu a tu celou sám sežral. Fuka rozporoval, že Barila nebyla čokoláda, načež mu bylo dokázano, že Barila čokoládou byla. Je možné, že stála méně než 5 Kčs, ale případné zbylé peníze Fuka Jindrovi rozhodně nevrátil a nechal si je.
SmazatA dál? To se jako nebude řešit? Nebo jak?
SmazatNo, dříve či později se to určitě vyřeší. Nejpozději úmrtím Františka Fuky, protože je jisté a veděcky dokázáno, že umře.
SmazatTo si nejsem jist, Fukak smrtakovi rekne, ze nikdy neslibil, ze umre a i kdyby to slibil, neslibil, ze ten slib neporusi. Nez se hadat s takovym trotlem, necha ho smrtak radsi bejt, at votravuje lidi na Zemi a ne v pekle.
SmazatFrantišku, přijde ti v pořádku nestydatě trollit své investory konstantním zatajováním podstatných informací o výrobě filmu?
OdpovědětSmazatFranto muzes rict tvemu kamaradovi cervovi jestli by se mohl zde vyjadrit k tomu jestli je projekt fukafutokyu v kategorii to se neda nic delat nebo na to se jeste podivame? Dekuji
OdpovědětSmazatFuko, jsi kokot.
OdpovědětSmazat:(
SmazatKurva piste sem neco nebo vam rozkopu drzky zmrdi
OdpovědětSmazatAttention whore frantisek fuka
SmazatV Postupimi na evakuují Vánočním trh kvůli balíku s bombou a u Fuky na GejPlus žádný vtipný komentář na toto téma. Že by František šel do sebe a začal pracovat na filmu? Nebo si jenom koupil k Vánocům nějakou pěknou hru do Nintenda?
OdpovědětSmazatAhoj, jmenuju se Franta Fuka, pojedu do Japonska, a když mi pošlete čtvrt milionu, budu se tam dívat na televizi a natáčet to.
OdpovědětSmazatJá jsem na jednu stranu rád, že má Franta teď půl biliardy v bitcoinech, protože už nebude mít potřebu krást peníze chudým. Snad.
OdpovědětSmazatU franty je to tak ze on ani nechce krast, ono se to proste stane protoze si mysli ze jsou ty veci jeho. Jako rozpocet na fukafutokyu. Pres 400 lidi se neslozilo na roky cekani a mozna nekdy nejakeho vysledku. Dokladaji to dva ze tri backeru kteri dali castku kterou nevhodite bezdomovci do klobouku kdyz mate. Treti backer je fukova. Kdyz si to spocitate, fukakutokyu ma rozpocet jen diky fukove a lidem kteri ty prachy odepsali.
SmazatFUKO! KOMUNIKUJ!
OdpovědětSmazatF
OdpovědětSmazatU
K
A
J
E
L
H
Á
Ř
!
A
SmazatZ
M
R
D
!
Jo!
Smazat....................../´¯/)
....................,/¯../
.................../..../
............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
........../'/.../..../......./¨¯\
........('(...´...´.... ¯~/'...')
.........\.................'...../
..........''...\.......... _.·´
............\..............(
..............\.............\...
Předpokládejme, že bude mít franta potomka. Šílená a kontroverzní představa.
OdpovědětSmazatDále předpokládejme, že bude mít františek ve svém testamentu podmínku, že dědic spolu s bitcoiny dědí i závazek na filmu.
Až franta natáhne bačkory, přejde dokončení filmu na potomka.
Pokud potomek podědí od františka kus chromozomu, kde je gen pro pracovní morálku a nasazení, tak se dá předpokládat, že film nedokončí ani do své smrti.
Kdyby to takto pokračovalo dál, závazek na filmu se předával z generace na generaci a i tento pracovní fukogen procházel napříč generacemi, tak se můžeme dostat až do doby, kdy začne lidstvo kolonizovat nové planety.
Tedy je klidně možné, že to bude první film, který byl započat na planetě zemi a dokončen klidně mimo naší sluneční soustavu.
Možná tu stojíme opravdu u zrodu něčeho mimořádného a s meziplanetárním přesahem.
Kedze Franta ten film nedokonci nikdy, tak toto je vlastne jedina moznost.
SmazatTahle úvaha stoji na předpokladu že Fuka bude mit potomka. To není z tohoto světa. Mít dětičky je dost pracna záležitost. Na to je Fuka dost vychcany aby si to uvědomil.
SmazatA v zájmu zachování svého životního stylu nic takového nepřipustil. Připadne hormonální výkyvy lze v pohodě vyresit vhodnými antidepresivy.
Me by hlavne zajimalo, kolik btc franta natezil pomoci komputeru anonymnich navstevujicich tento ne-blog a vztekajicich se nad tlacitkem nacist dalsi (bitcoiny). Mam takove tuseni, ze ty nahodne zabery soli o dost vic, nez nejake vyschle bulvy. Proc asi neni video z dovolene na svete ani po letech? Ze by se to nedalo za par dnu sestrihat? Myslim, ze cely projekt fft je zabackovany o nekolik radu vic, nez co poslal cerv fuku na ucet.
OdpovědětSmazatMe by hlavne zajimalo, kolik btc tu ff natezil pomoci pocitacu anonymnich vztekajicich se nad tlacitkem nacist dalsi (bitcoiny). Fft bude hodne zasolenej projekt, rozhodne vic, nez co nateklo z prasivych bulev, nebo co mu cerv ulil na ucet od backeru. Uz chapu, proc fft ani po letech jeste neni, ikdyz kazde decko dokaze slepit video z dovoleny za par dni.... Franto, vracis backerum i podily z tezby, kdyz chteji vratit svoji investici?
OdpovědětSmazatPane Futokyu, kdy bude prosím film?
OdpovědětSmazatFranto, která z těchto tří možností je v tuto chvíli nejpravděpodobnější?
OdpovědětSmazat1) Film bude mít premiéru v roce 2018.
2) Film bude mít premiéru v roce 2019.
3) Film bude mít premiéru v roce 2020 nebo později.
Jo, chlape, k takove odpovedi musis Fukáka DOKOPAT...
SmazatA to se jeste nikomu nepodarilo...
SmazatPočítačová simulace Fukovy domácnosti v r. 2027 (zleva Bitcoin Fuka, Atari Fuka, František Fuka, Zuzana Fuka Krajíčková):
OdpovědětSmazathttps://1gr.cz/fotky/idnes/17/114/cl5/AHA6fae3b_profimedia_0147022329.jpg
Lol Bitcoin a Atari Fukove, to jsou jmena jak Corrado a Nicholas Lakatosove (opravdu existuji, jedna se o znamou kapsarskou dvojku z Vaclavaku)
SmazatČau Franto, vzhledem k objektivní časové prodlevě a překročení určité hranice, kdy asi bylo ještě možné bez ostychu vydat "běžný" cestopis, předpokládám, že se snažíš udělat film jiný, originální, možná i záměrně kontroverzní, šokující, naplňující již téměř 3 roky šponovaná očekávání fanoušků a podporovatelů. Což tě z určitého pohledu šlechtí, nicméně ptám se, jsi ještě ve fázi vymýšlení námětu/konceptu nebo už máš vše více méně vymyšlené a děláš "jen" tu "dělnickou" práci (střih, triky, hudba)?
OdpovědětSmazatDěkuji,
nepodporovatel, fanoušek
To je další dobrá otázka. Slušná a věcná. Proč na ní, Františku, neodpovíš?
SmazatJá už nevim, co sem psát :'(
OdpovědětSmazatTak zaloz kampan na startovaci s tim ze natocis dokument o podvodnych praktikach ff.
SmazatMa to dva hacky. Tvuj kamarad se nejmenuje cerv a ty sam nejsi ff. Zname jmeno, zaruka kvality a dodani projektu.
Dovolim si pripomenout sve 2 otazky:
OdpovědětSmazat1) Kdy jsi naposledy delal na tvorbe filmu FUKAFUTOKYU a o jakou slo konkretne cinnost?
2) Kolik casu jsi v obdobi cervenec - listopad 2017 tvorbe filmu FUKAFUTOKYU zhruba venoval?
Mluvil jsem ted s cervem, zrovna dojidal obed tak byl v dobre nalade. Ze vseho nejdriv se me ptal kolik chci na startovaci vybrat penez, aby vedel jestli ma cenu se se mnou vubec bavit. Pak jsem mu vylicil svuj zamer kontaktovat backery fft a natocit s nimi kratke medailonky kde by se predstavili a rekli proc fukovi prispeli na dovolenou. Cerv se zacal smat tak ze mu malem zaskocila v krku jidelni souprava, ale ja pokracoval a rikal jsem mu ze bych rad natocil i neco s frantou, ktery by se mohl vyjadrit k tomu jestli na filmu pracuje nebo ne. V tu chvili mi cerv ukazal dvere a ja se dal radeji pred tim clovekem co dokaze omylem vdechnout krocana na ustup. Pratele, fft je mrtvy projekt a radeji nepatrejte po tom proc
OdpovědětSmazatHele, Franto vole, mam pro tebe nápad na další super byznys. S tím máslem to úplně nevyšlo, ale tohle je tutovka. Hele, čum, jedno slovo: BRAMBŮRKY. Prostě vezmeš tak mega z těch tvejch bitcoinovejch milionů a prodávej velký sáčky s nápisem Bitcoinové Brambůrky nebo tak něco. A teď vole pozor, v čem je trik. Když si někdo tvoje brambůrky koupí, otevře je a vevnitř budou jen dvě malý. A když ti budou nadávat, tak můžeš říct, že jsi nikdy neslíbil, kolik jich tam bude, že ten název sice implikuje vole množný číslo, ale dvě jsou množný číslo, tak si naser zmrde. Chápeš, ne? Jo a aby lidem v marketu nepřišlo divný, že je ten sáček nějak lehkej, tak napiš na bok velkejma písmenama Hmotnost: 350, ale dej si pozor, nepiš za to v žádným případě písmeno g, protože pak by na tebe mohla přijít inspekce, a to nechcem. Ale jinak seš v suchu. Jo, a taky by byla dobrá akce, že bys moh rozhlásit, že v jednom z balíčků je schovanej 1 Bitcoin. Nebo nějakej papírek s heslem, já nevim, jak to dunguje, na tohle seš odborník ty, vole žejo. Ale v žádným případě tam žádnej bitcoin nedávej, to bys na tom prodělal. Prostě si každej bude myslet, že byl holt v jiným sáčku, smůla no. Aby na to přišli, tak by musel jeden člověk koupit všechny sáčky a to je nepravděpodobný. Tak co řikáš, dobrý ne? Imho do půl roka zisk 10 mega. Deš do toho?
OdpovědětSmazatDovolim si pripomenout sve 2 otazky:
OdpovědětSmazat1) Kdy jsi naposledy delal na tvorbe filmu FUKAFUTOKYU a o jakou slo konkretne cinnost?
2) Kolik casu jsi v obdobi cervenec - listopad 2017 tvorbe filmu FUKAFUTOKYU zhruba venoval?
Chlape, si priehladny a Franta uz na to neskoci.
SmazatSice sa tu stale vytesujes z nejakeho dokopania, ale kedze vyzera, ze to beries vazne, tak vedz, ze priemerne inteligentemu Anonymnemu je jasne, ze to nema ziadnu vahu.
A FF si nedostal, len hral hru, ktoru si mu ponukol.
Takze mozes rovno napisat, co mas pripravene, ked by Frantisek reagoval - lebo ho isto chces naramne prechytracit.
PS Toto nie je obhajoba FF, to je zas jasne aj jemu, ze davno presvihol cas, ktory by hocico, co doteraz (ne)vykonal, mohol ako tak so ctou ustat.
PPS Na normalne (a rozumej najma, logicke) otazky sa uz neda od Frantiska ocakavat uspokojiva odpoved. Kazdy z nas, ktory niekedy prokrastinoval az za hranicu unosnej miery, pozna, ze uz sa neda ako ospravedlnit taka necinnost. A napisat cistu pravdu boli a na dotycneho by sa zniesli zasluzene vycitky, ktore si teda za sirak neda. A tak robi asi to jedine, co sa da - je ticho.
Me odpovedi na ty otazky opravdu zajimaji. A mrzi me, ze ty otazky musim opakovat, aby na ne Fuka odpovedel (jestli na ne tedy vubec odpovi).
SmazatNejde mi o nejake dokopani nebo nedokopani. Byl bych mnohem radsi, kdyby Fuka odpovedl hned napoprve.
Takhle proste to je.
Odpověď slovy klasika: NASRAT!
SmazatTak to je zas poriadku, to zaujima "kazdeho".
SmazatAkurat doterajsia skusenost hovori, ze ked na to Frantisek nema co odovodneneho povedat, tak je ticho.
Alebo si vyberie na reakciu nieco, co mu neskodi este viac, ako si uz davno dovrzal svojou necinnostou (ako pri filme, tak i blogovani).
Anonymni 4. prosince 2017 10:10:
SmazatSouhlasim s tebou. Ano, takto se Fuka chova. Ja ale nevidim jediny duvod, proc nad tim mavat rukou a svym mlcenim mu to jeste usnadnovat.
PROBLÉM JE, že FF si myslí, že tu stále komentují pouze a jen "zmrdi" (terminus technicus), tím pádem má tuhle diskuzi zcela v p**i a podle toho se tady občas i (poměrně nezvykle) vyjadřuje. Faktem je, že FF nekomunikuje dle crowdfundingových zvyklostí, ani neodpovídá na slušné a věcné dotazy k filmu, viz několik posledních příspěvků. Rozhodně lepší, než držet pusu, by bylo upřímně přiznat, že jsem s filmem ve slepé uličce nebo se točím v kreativním v kruhu z důvodu určité krize sebevědomí, strachu z výsledku a kritiky (to už říkat nemusíš, to bys byl pro smích, to všichni víme) a tím pádem neustále potřeby film vylepšovat i za cenu několikerého smazání většiny dosavadní práce. Což je u poloautistů typu Fuka zcela normální, nic ve zlém.
OdpovědětSmazatFuka sám dokonce už tady na blogu jednou napsal (snad dokonce asi už cca před rokem), že podle plánů v době kampaně na Startovači už měl být film dávno hotový. Plus jeho přiznání, že hotovou práci několikrát smazal a začal zase znovu. Ano, to svědčí o nemalé kreativní krizi.
SmazatKdyž jsem se ho ptal, zda vůbec z toho materiálu, co má k dispozici, dá dohromady něco, s čím bude spokojený a publikuje to, tak sice odpověděl, ale diplomaticky řečeno značně vyhýbavě....
Jeho potřebu s prominutím řečeno "vyjebávat" se slušnými a věcnými otázkami věru nechápu...
SmazatFranta si muze (ne)komunikovat jak chce, takze asi tak no.
SmazatZacinam rozjizdet kampan na dokument Filmfnedohlednu. Kolik mi prispejete? Nic neslibuju.
OdpovědětSmazatVy maloverni. Co kdyz fuka neodpovida na vecne otazky protoze tvrde maka na filmu a vy mu tady mezitim nadavate? Jak se asi franta musi pak citit?
OdpovědětSmazatNebo je v cokoladovem rausi a hraje nejakou pitomovou videohru. To se asi nikdy nedozvime.
Na rovinu, Fuka kolosalne vojebal backery. Na rovinu, backeri jsou kolosalni hovada a zaslouzi byt kolosalne potrestani-vojebani. Ergo FF je podle me borec a vse je v poradku. Me vic serou lidi, co vyberou miliony a vytvori nejakou radoby vtipnou frikul sracku za par tisic a pak delaj machry a dolejzaj blit hovna na tedx, kde melou sracky vo tom jak se neposrat a jit za svym zkurvenym snem jako to maly skvrne Dominika Motorkova nebo skrehotavej kurburt Priban. Zmlatil bych je a mucil. Fuka je frajer a fandim mu.
OdpovědětSmazatTim bych to uzavrel.
To si ale Fuka jakožto veřejně známá osobnost nemůže dovolit. Pokud se tedy Fukovy mimořádně nevymkla kontrole jeho již tak abnormální, ale pořád bezpečná "nerdovská" úroveň sociální percepce, a neposunul se do již sféry hraničící se ztrátou svéprávnosti a pudu sebezáchovy.
SmazatAle Fuka dolejzá blít hovna na TEDx taky.
Smazathttps://www.youtube.com/watch?v=JgZJosi-8fI
A rádoby vtipný fríkůl sračky máš třikrát denně na jeho Gé-plusu, tak nevim, v čem je teda rozdíl mezi Fukozlodějem a Trabantozmrdama. Teda kromě toho, že Trabantozmrdi dodali odměny a odpovídali na věcné dotazy, takže je nebylo možné žalovat za podvod, jak se k tomu u Fuky pomalu schyluje.
To mas recht no, Fuka je fakt kurva
SmazatVědci po 37 letech nastartovali motor a to hned na nejvzdálenějším filmu Fukavtokyu
OdpovědětSmazatFukavtokyu se nyní pohybuje na hranici sluneční soustavy, a je to tak nejvzdálenější objekt, který kdy člověk nevyrobil.
Fuka v questu prohlásil, že přemýšlí o tvorbě nové vlastní hry - hahaha. Ale až prý dodělá film - hahahahahahahahaha. Už chybělo jen dodat, že její vývoj zkusí zafinancovat přes crowdfunding, a spadl bych pod stůl...
OdpovědětSmazatTo vis, Fuka se chce vyrovnat Tomasi Krejcimu, reziserovi Posledniho z Aporveru... Ten jeste nedokoncil PZA a uz sliboval dalsi 2 megafilmy: Kruana a Valku s mloky. Fuka zatim slibuje je FUKAFUTOKYU, tak to holt chce dohnat.
SmazatFrantišku Fuko, znovu opakuji své 2 otázky na tebe:
OdpovědětSmazat1) Kdy jsi naposledy delal na tvorbe filmu FUKAFUTOKYU a o jakou slo konkretne cinnost?
2) Kolik casu jsi v obdobi cervenec - listopad 2017 tvorbe filmu FUKAFUTOKYU zhruba venoval?
Říkal jsi, že film hodláš, hodláš, hodláš dokončit, tak mě zajímá, co pro to děláš.
Kdyz uz nechces odpovedet, jsi schopen napsat aspon to, proc nechces odpovedet?
SmazatMyslím, že Fuka potřebuje k odpovědi DOKOPAT.
SmazatMne nejde o to ho dokopovat nebo nedopavat, jen me opravdu zajima jeho odpoved. Uprimne nechapu, proc se te odpovedi tak vytrvale brani...
SmazatPretoze je patlal a ziaden film nema ani nikdy nemal.
SmazatFranto, prosím, pracoval jsi na filmu minulý měsíc, vyjma publikace náhodných záběrů a práce s tím spojené?
OdpovědětSmazatStačí odpovědět ano/ne...
SmazatVe chvili kdy podas oznameni fuka ten film sestriha do peti minut. Volba je na tobe.
SmazatTady je momentka kde Fuka dokončuje film: https://www.imgup.cz/images/2017/12/05/fukafutokyu.jpg
OdpovědětSmazatAno, da sa v tom spoznat Singapur dnesnych dni.
Smazathttps://tinyurl.com/ybup7q6u
Zda sa, ze laska k Azii v rodine zostane.
To je pohled na hlavní ulice ve Vysočanech.
SmazatSorry, malo mi to hned dojst - podla igelitky s mrtvolou psa na balkone.
SmazatDoufám, že při tvorbě titulků neudělá Atari VI. nějaký překlep, aby pak nemusel zase smazat celý film.
SmazatMyslíte, že by šel fuka práskat físlům, kdyby mu tady někdo vyhrožoval, že pokud nedokončí film do tehdy a tehdy, tak si ho najde nebo že se něco může stát forbesce, když bude v podviní venčit čokly atd.?
OdpovědětSmazatFrantišku Fuko, znovu opakuji své 2 otázky na tebe:
OdpovědětSmazat1) Kdy jsi naposledy delal na tvorbe filmu FUKAFUTOKYU a o jakou slo konkretne cinnost?
2) Kolik casu jsi v obdobi cervenec - listopad 2017 tvorbe filmu FUKAFUTOKYU zhruba venoval?
Říkal jsi, že film hodláš, hodláš, hodláš dokončit, tak mě zajímá, co pro to děláš.
Proc by ti mel Franta odpovidat?
SmazatA proc by nemel?
SmazatFrantišku, kdy jsi naposledy dělal na dokumentu FUKAFUTOKYU a o jakou šlo konkrétně činnost? Díky za odpověď.
OdpovědětSmazatCo je ti do toho?
SmazatA co je tobě do toho, co mě je do toho?
SmazatChci seznam backeru i s jejich e-maily. Chci se jich zeptat jestli na fft zapomneli a jestli nahodou nechtej penize vratit.
OdpovědětSmazatFranto bud PRO JEDNOU charakter a napis vsem tvym backerum ze jim vratis penize protoze jsi za tri roky nebyl schopny sestrihat nesestrihatelne. Omluv se jim za zmrdy a bud dobry. Diky.
SmazatNasrat! Nechapu proc bychom tu meli bojovat za naivni idioty, kteri si nevazi svych penez! Jen at si je Franta necha a nikdy nic nevraci. Bylo zde pravnikem jasne prokazano, ze backeri na penize nemaji zadny narok!!! Franto, uzivej si penez a bud dobry
SmazatJO!
SmazatJa si myslim ze za nesvepravne lidi by se meli postavit ti kteri rozum maji. Proto rikam: franto napis backerum ze jim vratis prachy. Pokud jasne nereknou ze ti je chteji nechat, posli prachy na fft zpet. Bud dobry.
SmazatFrantišku Fuko, znovu opakuji své 2 otázky na tebe:
OdpovědětSmazat1) Kdy jsi naposledy delal na tvorbe filmu FUKAFUTOKYU a o jakou slo konkretne cinnost?
2) Kolik casu jsi v obdobi cervenec - listopad 2017 tvorbe filmu FUKAFUTOKYU zhruba venoval?
Říkal jsi, že film hodláš, hodláš, hodláš dokončit, tak mě zajímá, co pro to děláš.
tak jakpa nam to odsejpa s filmem frantisku
OdpovědětSmazatJa myslim, ze tie otazky sa pokladaju stale zle lebo Franta je proste autista a projektove riadenie mu nic nehovori. Ale zase datumy chape, hlavne ked to ma v kontexte toho co ma rad. Takze Franto, co z tohto bude skor/v rovnakom case ako Fukokotokyo?
OdpovědětSmazat1) Star Citizen
2) Posledni z Apoveru
3) Half-Life 3
A co takhle:
SmazatCo bude dříve mít premiéru?
1) Poslední z Aporveru (Tomáš Krejčí)
2) Kruanova dobrodružství (Tomáš Krejčí)
3) Válka s mloky (Tomáš Krejčí)
4) Fukafutokyu (František Fuka)
Ten Half-Life 3 je drobátko podpásovka, Valve a vykrmený Gábin ze Steamu nikdy trojku nesliboval. Ale chápu pointu ;-) Nicméně František myslím překonal už i bod 2, Poslední z Waporwéru. Krejčí aspoň netituluje soliče zmrdy. Tedy pokud je mi známo.
SmazatFranto, fukafutokyu me moc nezajima (neprispel jsem), ale chtel jsem se zeptat na osobni otazku, ktera me trapi uz dlouho. Jak to mas s detmi? Budou, nebudou, planujete, neplanujete...? Ted zcela uprimne - dite by byl dalsi level v tve kariere coby osobnosti ceskeho internetu a bylo by to pro tve fanousky velmi zajimave (samozrejme pro tebe jeste vic). Pisu sem, protoze chci radeji zustat anonymnim. Dekuji za pripadnou odpoved.
OdpovědětSmazatJednou kdysi nekdo v nejake diskuzi o Fukovi napsal na tohle tema vetu, kterou si dodnes pamatuji, protoze situaci zcela osvetluje a je vserikajici:
SmazatKdyby Fuka deti chtel, uz by je davno mel.
Jenze to bylo kdysi. Dneska je fuka pod pantoflem forbestie a ta vladne pevnou rukou. Forbeska se do roka s fukou spari, pak ho odkopne a skrze alimenty si bude uzivat fukovo pohadkoveho bohatstvi. Zahy fuka umre a mdo bude dedic a kdo bude jeho hodna maminka? Dejte na me.
SmazatOhledně toho dokumentu: nějaká změna? Třeba, že se na něm už začalo pracovat. Uznávám, že jsem vynechal slovo "znovu". Zdravím a pozdravuji!
OdpovědětSmazatFrantišku Fuko, znovu opakuji své 2 otázky na tebe:
OdpovědětSmazat1) Kdy jsi naposledy delal na tvorbe filmu FUKAFUTOKYU a o jakou slo konkretne cinnost?
2) Kolik casu jsi v obdobi cervenec - listopad 2017 tvorbe filmu FUKAFUTOKYU zhruba venoval?
Říkal jsi, že film hodláš, hodláš, hodláš dokončit, tak mě zajímá, co pro to děláš.
Ad 1) Na filmu jsem dělal, přestože jsem nic neslíbil.
SmazatAd 2) Rozhodně byla delší období, kdy jsem například pět nebo šest měsíců na film vůbec nesáhl.
Franpiček Fuka: Já v tom cítím le-hou-lin-ký rozpor. Ale opravdu jen nepatrný. Tudíž existuje možnost, že někdy mezi kinem, hrami a sledováním kurzu bitcoinu, František zavadil pohledem o složku "Jaoponcko - film".
SmazatTuhle jsem četl, že František prý uvažuje o tom, že udělá hru. Viděl bych to na nějaký promakaný tabulkový manažer (napsaný jednoduchým skriptem ve Frostbitu či Unreal Enginu). Něco jako bylo The Movies od Petera Molyneuxa. Akorát, že by v ní hráči netočili vlastní film, ale okrádali důvěřivé fanoušky filmu, načež by hráč z takto kapitalisticky ukořistěných peněz, stavěl vlastní impérium na Manhattanu. Cítím, že by to mohl být trhák! Akorát by to tedy chtělo asi nějakou kampaň na rozjezd. Asi bych ale volil Kickstarter nebo Fig. Na Figu jsou i investoři. Františku?
OdpovědětSmazatChlapcí prosímvás, co je tohle ^ za čůráka? Dík.
SmazatTy jsi puvodni corvus? Mam te zase zahnat? Fejkovej corvus je prima, nech bejt.
SmazatDržte huby, nuly, nebo už nenapíšu o Beverly Hills ani čárku.
SmazatFranto, teď se tak koukám na tvoje fotky, nemáš ty nějakou deformaci?
OdpovědětSmazatFrantišku Fuko, znovu opakuji své 2 otázky na tebe:
OdpovědětSmazat1) Kdy jsi naposledy delal na tvorbe filmu FUKAFUTOKYU a o jakou slo konkretne cinnost?
2) Kolik casu jsi v obdobi cervenec - listopad 2017 tvorbe filmu FUKAFUTOKYU zhruba venoval?
Říkal jsi, že film hodláš, hodláš, hodláš dokončit, tak mě zajímá, co pro to děláš.
Doneslo se mi, že příští náhodný záběr bude animovaný gif. Máme se na co těšit! Fuka ovšem řekl: "nic neslibuji" - to kdybyste si zase chtěli stěžovat. Je tedy právně i morálně z obliga.
OdpovědětSmazatTak je to potvrzené, právě mi přišel hovor od Žárského (z Bostonu)
OdpovědětSmazatFranta byl údajně v Japonsku zavražděn, celou práci na filmu dělá jeho nastrčený dvojník, který bohužel nemá tak vysoké IQ a punc geniality jako Franta. Nějakou práci na filmu Franta ještě stihl v Japonsku, odtud pochází fotky náhodných záběrů, které dvojník pravidelně posílá aby se jako nepřišlo na to, že Franta je mrtev.
TO je právě ten důvod proč Žárský (Boston) stáhl své prachy. Odhalil pravdu a potřebuje si zacálovat svoji bezpečnost.
Takže tak přátelé. Je to smutná zpráva, já vím.
A kde bola zverejnena ta kampan pre Yakuzu?
SmazatCi sa im da aspon dodatocne nieco poslat.
Františku Fuko, znovu opakuji své 2 otázky na tebe:
OdpovědětSmazat1) Kdy jsi naposledy delal na tvorbe filmu FUKAFUTOKYU a o jakou slo konkretne cinnost?
2) Kolik casu jsi v obdobi cervenec - listopad 2017 tvorbe filmu FUKAFUTOKYU zhruba venoval?
Říkal jsi, že film hodláš, hodláš, hodláš dokončit, tak mě zajímá, co pro to děláš.
Pan Červinka psal, že autoři projektů na Startovači mají komunikovat. Mohl bys ted už začít komunikovat a na tyto dvě otázky odpovědět?
SmazatJsou to obyčejné nezáludné otázky. V čem je problém, že je neustále ignoruješ?
SmazatTo se opravdu neceho bojis, ze neodpovis? Ceho proboha? Me jen zajimaji tvoje uprimne pravdive odpovedi na vyse uvedene otazky, nic vic, nic mene.
SmazatTo jsi Fuko takový srab? Jak ti mám, že film opravdu hodláš, hodláš, hodláš dokončit, když nejsi schopen a ochoten odpovědět na 2 jednoduché otázky?
SmazatPostovat na G+ o bitcoicech čas máš a já ti ty bitcoiny upřímně přeju, ale to není důvod, proč bys nemohl odpovědět. Čeho se bojíš? Mě nejde o to tě nějak dostat, dokopat a podobně. Prostě mě zajímá jak to je.
OdpovědětSmazatHAHA prej ne dokopat! JASNE ZE JO! Franto, nenech se vyprovokovat , jinak tady budeme zase mesic poslouchat frajereni o tom, jak te nekdo k necemu dokopal, ac to vubec neni pravda! Ses borec Franto, jsem s tebou a ser tady na ty zmrdy, co neprispeli.
SmazatFrantišku Fuko:
OdpovědětSmazat1) Jak se daří otci?
2) Jak se daří manželce?
Na Startovači se mj. píše:
OdpovědětSmazatDoporučujeme vést si přesné záznamy, jak nakládáte s penězi, které přes Startovač.cz na projekt získáte, neboť příspěvky, které jste získal/a přes Startovač jsou typicky příjmy podle zákona č.586/1992 Sb., o daních z příjmů, § 10, odst. (1) a), tj. příjmy z příležitostných činností, kde podle odst. (4) je základem daně příjem snížený o výdaje prokazatelně vynaložené na jeho dosažení.
Fuko, vedl sis přesné záznamy?
Tento komentář byl odstraněn autorem.
SmazatPresne 20 sekundove zaznamy.
SmazatCopak Franta, ten si všechno nějak obhájí, ale pamatujete si, jak tady psal, že Zuzaně za spolupráci na dokumentu PLATIL? Odvedla z toho daň? Nemyslím si.
SmazatDopadne to s FUKAFUTOKYU podobně jako s touto jinou Fukovou píčovinou? http://www.dynawa.org/ (Tzn. nedopadne.) Co myslíte?
OdpovědětSmazatPicovina ktora normalneho cloveka nenapadne, lebo uz toho existuje pokokot a v lepsom prevedeni?
SmazatZaroven je to picovina ktora nadchne len uslintaneho retarda a vyuzije to na nejaku strasne specificku a neprakticku picovinu typu?
V reale to ale konci v rannej faze lebo uslintani retardi netusia ako funguje a co chce zvysok sveta?
Mhm, znie to presne ako Frantov projekt ktory si sam vymysli a nezrealizuje.
Tyvole, tak to nechápu, jak to mohlo selhat. Kdo by si nekoupil chytrý hodinky od nerda, co si ani neumí sám napsat pořádnej web a musí používat hnusnou šablonu od bloggeru s načíst další?
SmazatROFL to je kokot, vzal nakej nahodnej mikrokontroler, nasadil na ruku a prohlasil ho za hodinky... no pravda, pebble takhle vojebali miliony lidi, takze vlastne typicka fukovina
SmazatZa neuspech dynawa hodinek fuka nemuze, jeho jednoduche lua scripty byly bezchybne. To ti ostatni to posrali.
SmazatBitcoin je za 15000 a Franta si už vybírá šikovný ostrov s připojením k internetu. Pak zhasne a odlétá. Nedal by se žalovat za hromadné znásilnění, když nás takhle vomrdal?
OdpovědětSmazatOmrdal pouze zmrdy, kteří solili (asi tebe?), takže nás neházej do jednoho pyje!
SmazatPresne tak. Na Fukokotokyo nemohol prispiet niekto kto nieje retardovany alebo inac hlupy.
SmazatAhoj Franto, co práce na dokumentu? Pokročily?
OdpovědětSmazatSteam přestává brát v potaz Bitcoin!!! Františkovi se blíží konec příjmů!!! Možná (až si koupí to BMW na baterky) ho to donutí dodělat dokument o Japoncku a prodávat ho, aby si vydělal nějakou kačku!
OdpovědětSmazatPodívejme se na to z ekonomického hlediska.
SmazatFunkce peněz jsou následující:
a) Prostředek směny = můžu si za ně kupovat věci.
b) Zúčtovací jednotka = můžu jimi vyjádřit cenu nějakého statku
c) Uchovatel hodnot = můžu si v nich spořit
A teď co na to Bitcoin:
a) Každá transakce stojí strašný prachy, takže se jima platit skoro nedá -> viz ten Steam. Plus cena roste tak rychle, že by jima platil jen kretén.
b) Cena se mění tak rychle, že se v podstatě nedá určit, kolik BTC stojí třeba 1 rohlík nebo 1 Citigo, protože za 10 minut to bude zase jinak.
c) BTC je skvělý uchovatel, a dokonce i násobitel hodnot v případě, že jeho cena roste, což je teď. Ale stále je tady reálné riziko, že investoři mohou o všechno přijít. Z toh vyplývají i všechny ty rady, že máte do BTC dát jen to, o co si můžete dovolit přijít. To je ke spoření dost k hovnu.
Jediným rozumým využitím BTC je momentálně spekulantství. Koupit, počkat a pak prodat dalším kreténům, co udělaj to samý. A tady se podle mě blíží moment, kdy kreténi (toto slovo budu nadále používat jako synonymum pojmu "potenciální kupec BTC") dojdou a bublina praskne.
Po celý rok cena výrazně stoupala. Probíhalo to přibližně takto: Cena rostla, překonala nějaký důležitý milník ($1000, $2000, $3000), pak klesla, chvíli "odpočívala" a pak vyskočila k novým výšinám. Tohle se letos zopakovalo asi čtyřikrát nebo pětkrát, jenže problém je v tom, že ty skoky jsou čím dál vyšší. Za poslední DVA DNY překonal Bitcoin milníky $12 000, $13 000, $14 000, $15 000, jede na šestnáctku a nereálná není ani sedmnáctka ještě dnes. Informují o tom už i mainstream zprávy typu idnes nebo novinky. To vyvolává další poptávku, ale tím se zároveň zrychluje spotřeba kreténů, jichž je na planetě Zemi jen omezený počet. Všichni tihle lidé budou chtít v budoucnu Bitcoin prodat za dvojnásobek, trojnásobek, desetinásobek, ale bude ještě komu? Krom toho se blíží Vánoce. Za Bitcoiny kvůli transakčním poplatkům nic kupovat nejde, takže nejrozumnější taktika je vyměnit jednorázově za dolary (eura, czk), zaplatit jeden poplatek a pak už vesele nakupovat za fiat. Velký počet lidí tedy začne bitcoiny prodávat. To by nebyl problém, kdyby byl dostatek kreténů, kteří je koupí, jenže pokud mánie potrvá, je možné že všichni nakoupí už teď a pak už nebude takový zájem. Nabídka překoná poptávku a cena klesne. A pokud je pravdivý můj předpoklad, že ony čím dál vyšší skoky jsou způsobeny přílivem laických kreténů, je též možné předpokládat, že se tito investoři v případě problémů začnou BTC zbavovat. Stejně za ně chtějí nakoupit ty dárky, tak ať to je, dokud mají ještě nějakou hodnotu. Což způsobí další nárůst nabídky a místo vysokých skoků najednou přijdou velké pády. Nakonec se cena stabilizuje někde okolo reálné hodnoty BTC, což může být okolo toho tisíce dolarů.
TL;DR Fuka bude mít neveselé Vánoce. A to nemluvím o tom, že
R O Z CH O D
S E
B L Í Ž Í.
Fuka ma nasysleno / nakradeno. Potomek se blizi. Pak az bude rozchod a pravni bitva o fukovi miliony.
SmazatDěkuji biznis otrokovi za analýzu ceny bitcoinu. Taky jsem kdysi poslal stovku složenkou a poslal dopis pěti lidem.
OdpovědětSmazatTen rozchod odhadujete na základe nějakých zákulisních informací, nebo ciste jen na zaklade statistiky?
Na Frantu se vykašlete. Tady je kanál do češtiny překládaných videí z Japonska:
OdpovědětSmazatOde dneška se každý čtvrtek ráno podíváme do Japonska. Budu překládat videa od známějších japonských Youtuberů, kteří se snaží představit japonskou kulturu široké veřejnosti. Ať už jsou to kanály jako Rachel a Jun nebo Abroad in Japan, či Pouze v Japonsku.
Haffy
https://videacesky.cz/profil/79335/videos
www.csfd.cz/tvurce/33362-frantisek-fuka/
SmazatProč je na ČSFD uveden dokument FUKAFUTOKYU z roku 2015? Nějaká časová smyčka?
Smazatwww.csfd.cz/film/53539-fukafutokyu/diskuze/
SmazatFrantišku Fuko, znovu opakuji své 2 otázky na tebe:
OdpovědětSmazat1) Kdy jsi naposledy delal na tvorbe filmu FUKAFUTOKYU a o jakou slo konkretne cinnost?
2) Kolik casu jsi v obdobi cervenec - listopad 2017 tvorbe filmu FUKAFUTOKYU zhruba venoval?
Říkal jsi, že film hodláš, hodláš, hodláš dokončit, tak mě zajímá, co pro to děláš.
________________1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1________________
OdpovědětSmazat_____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1____________
__________¶¶¶¶118¶¶8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___________
_______8¶¶¶¶888¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8________
______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______
____8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8¶¶¶___
__8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8¶¶¶¶__
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶88881__¶¶¶¶¶¶¶__
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶81___________¶¶¶¶¶¶__
1¶¶¶¶¶111____________________________8¶¶¶¶¶¶_
¶¶¶¶¶1___________________________1___1¶¶¶¶¶¶_
¶¶¶¶¶8111___________________________11¶¶¶¶¶¶_
1¶¶¶¶88111__________________________111¶¶¶¶¶_
_¶¶¶¶1881________________________11111_¶¶¶¶¶_
_¶¶¶¶18811_____________________¶¶¶¶¶¶8_1¶¶¶¶1
_¶¶¶¶118¶¶¶¶81______________8¶¶¶¶¶¶¶¶¶_1¶¶¶8¶
_8¶¶881¶¶¶¶¶¶¶¶¶1_________1¶¶¶¶811__1¶811¶¶1¶
¶¶¶¶118¶1__18¶¶¶¶¶8118818¶¶¶88¶111¶888¶11¶¶18
¶8¶¶11¶¶11¶¶111¶¶¶¶¶1___1¶¶¶¶1_1¶__¶¶8888¶¶8_
_1¶¶11¶¶¶¶¶_8¶8_8¶8¶¶____8188__¶¶__¶1__18881_
__8¶88111¶¶_8¶8__1__11___1___111_181___18811_
__11881___181111____11_________________1881__
__118¶81_____________8_________________1881__
___18¶¶1__________1111_____1_11______1_188___
___88¶¶8________88____________8¶81____188____
______1¶1_____8¶888_11____18¶¶118¶8888888____
_______¶¶8881¶¶818¶¶¶¶¶8_1¶¶¶8118¶¶¶¶8888____
_______¶¶¶¶¶¶¶¶881188¶¶¶¶¶¶818¶¶¶¶¶__1888____
_______¶888¶18¶¶¶¶¶8888¶¶¶8¶¶¶¶8_11__88¶_____
______1¶¶8181_118¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶8111___8¶¶______
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶88¶8_1_18¶¶¶¶¶¶¶8881_____1¶8_______
88888¶¶¶¶¶¶¶¶¶8_11118881111_______8¶¶________
88118¶__¶¶8¶8888_1_____________18¶¶_¶¶_______
88888¶___¶¶8818¶¶11_1_______11¶¶¶8__¶¶¶______
¶81¶¶¶____1¶¶¶88¶¶¶88888188¶¶¶¶81__¶¶¶¶¶_____
88¶¶¶8______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶811__1¶¶¶¶¶¶1____
8¶¶8_________11_1¶¶¶¶¶¶¶888811__¶¶¶¶8¶¶¶¶1___
¶¶8_______¶¶¶¶¶_____11118881__1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___
¶1_______¶¶¶¶¶¶______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶8¶¶¶8__
¶_______¶¶¶¶¶¶¶____________1¶¶¶¶¶¶¶8¶¶¶88¶¶8_
_______1¶¶¶¶8_____________¶¶¶¶¶8¶¶¶888888¶¶¶8
_______¶¶¶¶_____________1¶¶¶¶¶88¶¶¶¶¶88¶¶¶88¶
______¶¶¶¶¶____________¶¶¶¶8888¶8¶88881¶8¶888
_____¶¶¶¶¶8__________8¶¶88¶18818¶88118¶88888¶
Rad bych zde verejne prislibil vernost Frantisku Fukovi, slibuji na svou cest a svedomi, ze jej budu uprutne branit pred nenavistnymi utoky a urazkami zejmena v souvislosti s jeho bohulibym projektem Fukafutokyu. Tyto utoky jsou vedeny zakerne, soustavne a jsou s to poskodit vaznost a reputaci Frantiska v ocich verejnosti, cimz mu prokazatelne vznika ujma. To vse za necinnosti prislusnych statnich organu, jez Frantisek Fuka masivne dotuje poctive dodrzovanou danovou povinnosti, na rozdil napriklad od ceskych sportovcu sidlicich v zahranici, kteri se naopak tesi nezaslouzenemu priznivemu medialnimu obrazu. Tak slibuji!
OdpovědětSmazat