čtvrtek 5. října 2017

Náhodný záběr #14: Pan Žloutek

Pan Žloutek se proslavil tím, že... je žloutek. Je velká hvězda a toto je část jeho oficiálních reklamních předmětů.


302 komentářů:

  1. To jsme tu ctyrstovku stihli jen tak tak.Fuka už osnoval zakerny plán, jak nám ji překazit, ale nepovedlo se mu to! Sláva anonymnímu!!

    OdpovědětVymazat
  2. Fuko, kurva, doprdele, my jsme jeli na 500! A ty nám to takhle zresetuješ. Víš co? Piš si ty komentáře sám, ať vidíš, jaký to je, ty kundo.

    pan žloutek... ty vole... to mě poser... kretén jeden...

    OdpovědětVymazat
  3. Ted se nedozvime jak vypada parodie ridic ten tezky zivot ma v podani anonymniho. Jestli nahodou franta neni taky zmrd jako my. Co myslite?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Franta i to zmrdství fláká. Pokud by chtěl bejt fakt hnusnej, tak dá pana Žaluda, nebo jak se ten kokot jmenuje, až bude u Žárskýho 499 komentářů.

      Vymazat
  4. Dobry, takze si to shrneme. Fuka a jeho pritelkyne Zuzana nekdy v roce 2015 vybrali penize na cestu do Japoonska, za ktere zaplatili letenky, hotely, restaurace etc, Za to nam tvrdili ze pry nam natoci film. Po navratu jeste fotili spolecne prispevky typu "jsme back". Pote se rozhodla slecna Zuzana ze s tim vlastne nechce byt spojovana (ano, skutecne dospely pristup) a Frantisek jako ritir na bilem koni se pokusil zachranit cest sve pritelkyne ktera vlastne prece nebyla v japonsku a tudiz nema povinost podilet se na vyrobe dokumentu a zcela zamere zacal lhat ze s tim slecna Z. nikdy nemela nic spolecneho. Ale pozor! Tim to nekonci. On potom dokonce sam pan Fuka zacal prohlasovat ze ani on prece neslibil zadny film, tedy ok tvrdi ze kdyz mu date penize ze ho natoci, ale neslibuje to. Franto? Jsi dusevne v poradku? Nepotrebujes pomoc? Ja bych strasne nerad sikanoval nekoho kdo vlastne za sve postizeni nemuze.

    OdpovědětVymazat
  5. Fuko, psalo jsi, ze film by mel byt vtipny. A nyni:
    F: Hele, lidi, v Japonsku, no to se smichy poserete, maji takovou postavicku, ktera, ale to je fakt neco, tak pozor, se jmenuje, neceho se drzte, pan Zloutek!"
    My: "Aha... ok a dal?"
    F: "No, pan Zloutek prece! Ta vec z to vajicka! Chapete, ne? To je tak vtipny prece :))))"
    My: "No, neni..."
    F: "Ok, nasadim tezsi kalibr! Pan Zloutek je v Japonsku fakt slavny a je na spouste reklamnich predmetu! Joj, jeste ted se s Zuzikem smejeme, az se po zemi valime. Tak se taky smejte, jak je to bizarni! Chapete? Bizarni Japonsko!"
    My: "Ok... a kdy bude film?"
    F: "Co co, jaky film? Ja nic neslibil a pokud jsem nejaky slib dal tak plati jen do te chvile, dokud neni porusen!!!"

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jsem se těšil na náhodný záběr #14 a tvl, pak Žloutek...?! A to má bejt jako co?? Fuko, ty čůráku!
    Heil Anonymní!

    OdpovědětVymazat
  7. Je mi lito, ale musim konstatovat ze fukova zlodejska strategie vychazi. Pomalu nas unudit k smrti. Nikdo mu nemuze vycitat necinnost kdyz 1x za mesic napostuje obrazek stazeny z google pics. Ono, kdo mu bude porad dokola predhazovat ze kdyz vybral penize se svou zlatokopkou na film, oba by meli pracovat na tom aby film dodali. Kdyz navic podle fukologiky slib plati jen dokud se neporusi, kradez neni kradezi tedy dokud se neco neukradne a lez neni lzi vlastne dokud se nestane pravdou, to uz jsem trochu pomotal,ale to se stane kazdemu kdo se pokusi pochopit myslenkove pochody Franty a jeste mene jeho zlatokopky ktera proste odjede na dovolenou a tim to pro ni "hasne!". Hlavne ze Cervinka uz prozral svou provizi v podobe tlacenky a jitrnic.

    OdpovědětVymazat
  8. Pane Fuko, prosím Vás, kdy bude ten film? Moje babička Vám poslala na Startovač nějaké peníze - teď leží na JIPce a bojí se, že se již filmu nedočká. Můžete prosím reagovat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedočká, ale přeju ji 100 let (tedy pokud neslaví 100 zítra..)

      Vymazat
  9. Pan Žloutek tyvole... pan Žloutek! To není možný, ten Fukák nás má fakt úplně na háku. Takhle si z nás dělat prdel, to už je jako moc kurva! Příště očekávám Náhodný záběr #15 - Tohle hovno jsem vysral v Tokiu.

    OdpovědětVymazat
  10. A toto ti, Fero, jako pride tak divne, ze chces koli tomu natocit dokument na ktory si potreboval startovat? Ok asi to zacinam chapat, on to bude bizar dokument o tom co Frantu zaujima a vzrusuje, co bude o dost vacsi bizar nez Japonsko kedy dokaze vyprodukovat. Teda nebude lebo to nikdy nedokonci, ale pri tychto srackach to bude lepsie.

    OdpovědětVymazat
  11. Fukologika #1: Moje sliby plati jen do te chvile, dokud nejsou poruseny.

    Piste dalsi.

    OdpovědětVymazat
  12. Fukologika #2: Kdyz mi poslete 100tisic, natocim vam film, kdyz 200 tisic, nic jsem neslibil.

    OdpovědětVymazat
  13. Fuko ty zmrde, děláš si z nás prdel?? Debilního Žloudka už si ukazoval v 05 2015, to už sme všichni viděli stokrát ty mentále
    https://www.youtube.com/watch?v=ff_kbo8vAnc
    Tak buď si mentál co si nepamatuje ani hovno, nebo si za naše prachy nenatočil víc než těch 15 videí co už sme viděli + max 13 dalších z kterejch byly předchozí screenshoty??
    S pozdravem backer ze startovače

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lidičky je to v píči, film tutově nebude, fuka nenatočil 15 hodin videí ale 15 videí /půlminutovejch/

      Vymazat
    2. To ti doslo az teraz, ze to lepsie nebude?

      Vymazat
    3. hahaha ten Fuka vas ma uplne u prdele Franto vyborne uz zadne dalsi nahodne zabery napis skript ktery predchozi posty bude donekonecna recyklovat takhle se na ne musi na retardy

      Vymazat
  14. Tak z tohohle materiálu by neposkládal koukatelnej film ani Troška.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Troska poskladal koukatelnej film naposled v roce 1989 :-)

      Vymazat
  15. Krejcikovalogika #1: o svem vyletu do japonska nenapisu nic na blog tomuto tematu venovany a radeji o tom napisu do ledecskeho zpravodaje, aby si spoluzacky ze zakladky mohly zazavidet.

    OdpovědětVymazat
  16. A ja to zopakuji: Fuka proste uzavrel nejakou smlouvu a ted na ni kasle. Takze bych mu klidne vypnul proud. Az by se s dodavatelem prel, ze prece vcas podle smlouvy plati, tak jakypak vypinani proudu, tak bych se mu vysmal, ze proc se divi, ze prece sliby uzavrene ve smlouve plati jen do chvile, dokud nejsou poruseny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plus ked sa to nejak utrasie tak mu povedat, ze by mu chceli dodavku elektriny obnovit do konca dna, ale nic neslubuju.

      Vymazat
  17. Odpovědi
    1. Tobe ten humor v nahodnem zaberu dosel? To ti zavidim. Stastlivce!

      Vymazat
  18. Tad ted sem mluvil s Frantou film je pry hotov. Takze premiera bude oznamena kazdym dnem. Mozna uz ted o vikendu. Tak prestante Frantovi nadavat, bude to totalni pecka! Frantovi sliby plati, pokud nejsou poruseny. Franta nekrade, leda ze se rozhodne si neco privlastnit, tak to potom kradez neni. Pokud zena rekne NE, tak Franta se rozhodne podle sveho svedomi jak to vlastne myslela. Tohle jsou elementarni zaklady fukologiky ktera je nadrazena logice obycejneho zmrda, jako jsi treba prave ty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, měl to hotový už několikrát. Pak na to ale kouknul a zase to smazal.

      Vymazat
  19. Fukologika #3: Kdybych film delal jen tak, nic by me nedonutilo ho dokoncit. Kdyz na nej vyberu na startovaci, bude me vedomi, ze mi na nej lide prispeli svymi penezi, k dokonci nutit. Ale ted uz to neplati, ja na to nechvatam a vlastne film uz asi nikdy nedokoncim. Ted na backery zvysoka seru.

    OdpovědětVymazat
  20. Je sobota, v pondělí jdu MAKAT jako každý sklušný člověk. Očekávám film nejpozději do zítřka do 12 hodin, protože na ten 10 hodinový director's cut chci mít dostateček času a v pondělí vstávám v 5:00. Doufám, že mě Fuko Fuko nezklame. Jinak kurva rozbiju pár žloutků a pustím se do páté= řady Beverly Hills. NESERTE MĚ!!!

    OdpovědětVymazat
  21. A mimochodem slovenské kapele ČAD navrhnu song Zkurvenej karpatskej bastard předělat na Zkurvenej pražskej bastard. Bude to singl na 7" vinylu a na obalu bude František se Zuzankou v lascivní milionářské póze a uvnitř miniplakát s panem Žloutkem jak nožem defloruje slečnu Bílkovou.

    OdpovědětVymazat
  22. BLESKOVA ZPRAVA! Frantovy narozeniny(49) budou jiz toto pondeli, u prilezitosti oslav je naplanovano zverejneni filmu! Zustante s nami, pripravujeme podrobnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo se stará o naplánování akce/hostů? Mynář?

      Vymazat
    2. Už si chystám recenzi.

      ...A je nutno upozornit, že toto jsou vybrané ty výpravnější a svižnější kousky filmu! Ve většině stopáže takové štěstí nemáte, a musíte se spokojit jen s tím, že BarkovováFuka vede dlouhý monolog, dlouze na někoho kouká, nebo nedělá vůbec nic, aniž by scéna byla jakkoliv audiovizuálně zajímavá.

      Občas přijde animovaná vsuvka, občas odkaz na Mrazíka, ale celkově to není ani zdaleka tolik nápadité a nadupané, aby byl film zajímavý jen svým blbnutím. A kromě toho vizuálu a blbnutí nenabízí mnoho věcí, kterých by se mohl divák jakkoliv chytit. Záměrně se snaží být WTF, ale není ani zdaleka dost WTF, aby to odůvodňovalo jeho existenci.

      Vymazat
    3. Pokračuji.

      Film je rozdělený do osmi kapitol (hlav), které nejsou v chronologickém pořadí a Fuka navíc vypadá pořád zcela stejně, ať mu má být 10 nebo 40 let (což se dá brát jako vtipný nápad, ale také jako lišácké šetření za make-up, protože nebylo na nic dost peněz). Takže jsem ani nepochopil, co se odehrálo po čem, natož abych v tom mohl hledat nějaké hlubší smysly a dvojsmysly.

      A - bohužel - Fuka není ani zdaleka tak dobrá herečka, aby takhle náročnou roli utáhla (je na plátně skoro pořád), ať se snaží sebevíc.

      Pokud je pravda, že se na filmu pracovalo osm let, tak je to velice smutné, protože jsem si dlouho před jeho koncem přál, aby už proboha skončil. Jistým způsobem všem zúčastněným fandím, že se o něco takového pokusili, ale pokud to pro někoho funguje, tak asi jen pro velmi úzký okruh diváků, do kterého nepatřím.

      Vymazat
    4. Jinými slovy je to něco jako kdyby se Tarantino pokoušel o dokument, ale došly mu drogy, nacisti, nápady a herci a zachoval pouze členění na kapitoly? Nebo je to celé meta a úplně o něčem jiném jako Terrence Malick, kdy člověk jde na válečná jatka z druhé světové a ve výsledku koukáte na 10 hodinové zamýšlení se zda náhodou manželka ve Státech je či není věrná?

      Vymazat
  23. ze ste to vy...

    https://www.sanrio.co.jp/special/gudetama/gudetukami/pc/

    OdpovědětVymazat
  24. ...a vubec...

    https://www.sanrio.co.jp/character/gudetama/

    OdpovědětVymazat
  25. Tak si říkám, že fukafutokyu od svých počátků až po život na tomhle blogu je docela slibný námět. Když mi to někdo zaplatí, tak to natočím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. at to natoci klusak, jeho unikatni pohled na celou kauzu by mohl byt eminentne zajimavy

      Vymazat
  26. Ty náhodné záběry už nejsou to co bývaly. To před lety, to bývaly záběry! Kdepak dneska. To už je jenom řídký odvárek.

    OdpovědětVymazat
  27. Ja jen doufam, ze Krajnice je uplne vypatlana krava v podmince, jinak by si to trapny a dnes jiz zcela debilni Fuko vubec nezaslouzila.

    OdpovědětVymazat
  28. Nemyslíte si třeba, že se Franta mohl "umělecky vyčerpat" tím návrhem loga FUKAFUTOKYU a na film samotný už neměl dost sil?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Logo fukafutokyu je z dilny studia najbrt. Je ale mozne ze kdyz franta videl tak neprotrely napad jako je cervena tecka misto o v nazvu dokumentu o japonsku tak uznale pokyval hlavou, rek si ze nic originalnejsiho nesvede a na vyrobu filmu se vykaslal.

      Vymazat
    2. Ta cervena tecka je tak debilni ze si ji musel vydupat franta protoze chce stvorit originalni film ktery jste jeste nevideli a taky je to hodne legracni a chytry a hravy.

      Vymazat
  29. Doufam ze priste pojede priban do tokya a natoci o tom film. 1) by film dodal driv nez fuka zacne vubec nahravat voiceover k fukafutokyu 2) bych moc chtel slyset frantu v palcich jak by hodnotil tu svini ktera vykradla jeho napady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice ne od Pribane, ale dokument o Japonsku je na Streamu uz davno. Puvodne to chteli tocit s Frantou, ale ten nemel zajem, protoze by pak musel film dodat. Tak to udelali bez nej, bez Startovace a je t davno venku.

      Vymazat
  30. Dekuji za dalsi povedeny zaber. S rodinou jsme se nad panem Zloutkem velmi pobavili. Mala Alenka se prerekla a pojmenovala ho pan Zaloudek, toho smichu okolo, co vam mam povidat. Povedena taskarice, jen co je pravda. :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a je to to pritom vyfocene u vietnamce na zizkove

      Vymazat
  31. Toho bohdá nebude, aby František Fuka s penězi backerů utíkal!

    OdpovědětVymazat
  32. A vsimli jste si, jak Fukak zamerne ignoroval otazky na sveho stryce? Rikam vam, ten stryc pracujici v pocitacivem stredisku a s dobrymi znamymi ve Svazarmu, to tehdy nebylo jen tak, ten si musel s rezimem dost zadat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten samy strýc co mu koupil zahraniční počítač nebo to byl jiný strýc?

      Jinak na Fukovi je vidět že prominentní režimu měli v 90. letech náskok ale pokud nemakali tak o něj přišli. Kde jaky podnikatel co tehdy začal s nulou v garáži je dneska v lepší situaci než spekulant z Vysočan ve Škoda Citogo s divnou SPZ.

      Vymazat
    2. Pocitac mu koupil stryc-emigrant a to az po tom, co ho jiny stryc z protekce dostal do pocitacoveho krouzku. Tedy ten stryc z pocitacoveho strediska a kontakty ve Svazarmu, tzn. znovu zopakuji: musel si s rezimem dost zadat. Mj. mu tento stryc koupil i programovatelnou kalkulacku TI-58, coz zase nebylo tehdy zbozi, ktere jste si normalne mohli koupit cestou z prace v elektru, a to, ze se k te kalkulacce stryc nejak dostal jen dale podporuje fakt, jak si s rezimem zadal.

      Vymazat
    3. Stryc je jenom jeden, do Svazarmu me dostal predtim nez utekl.

      Vymazat
    4. Fuko, tvoje citace k tvemu prvnimu pocitaci (Commodore VIC-20) zde: "Dostal jsem jej od strýce z Ameriky, kam emigroval ještě za těžkého komunismu." Ale ok, budu Ti zatim verit, ze to je jeden a ten samy stryc. Jak se jmenoval?

      Vymazat
    5. Kdyby uz nebyl tezky komunismus, tak by nemusel ilegalne emigrovat. Mysli trochu. Jmenuje se Hubert Hubik a neni na Facebooku.

      Vymazat
    6. A ono slo do roku 1989 emigrovat jinak nez ilegalne? Podle Fukologiky tedy byl tezky komunismus do roku 89, ok... Jinak do Svazarmu si zacal chodit cca 1981, 82, takze pocitam ze stryc emigroval cca 83, 84? Ve srovnani s 50. lety fakt tezky komunismus...

      Vymazat
    7. Hubert Hubík, krycí jméno Vědec 8, zatleskejte mi, investigativnímu anonymovi, přátelé :) Děkuji předem :)

      Vymazat
    8. Hubert Hubík, narozen 5.8.1955, prověřovaná osoba. Číslo svazku 37125, název svazku VĚDEC 8, rozpracování objekta ukončeno 14.9.1983. Viz zde na straně 20: https://www.abscr.cz/data/pdf/knihy//PRA/PRA_35.pdf

      Vymazat
    9. Podle výpočtů anonyma výše by to mohlo odpovídat, že rozpracování objekta bylo ukončeno v návaznosti na jeho neoprávněné opuštění území republiky.

      Vymazat
    10. Existuje někdo z Fukovy přízně, kdo nebyl estébácký důstojník, přisluhovač režimu nebo alespoň aktivní konfident?

      Vymazat
    11. Otec Huberta Hubika (rocnik 55) jmenem opet Hubert Hubik (rocnik 1908) v seznamech neni, ani jeho matka Anezka Hubikova (narozena 1915, umrti 2000)... Ale to uz je zase dost vzdalena prizen... Jo a ty jmena a data nejsou lez, to jsem fakt vypatral!

      Vymazat
    12. a nevlastním bratrancem Huberta Hubíka byl Hubert Pilčík

      Vymazat
    13. Manzele Hubert Hubik a Anezka Hubikova nebyli Fukova vzdalena prizen, byli to jeho dedecek a babicka z matciny strany (tedy rodice Fukova stryce Huberta Hubika a matky Heleny Hubikove). To je tak pro zajimavost, jak se nam Fukuv rodokmen hezky doplnuje...

      Vymazat
    14. Jaa by som to pre istotu prehnal aj cez mormonov.
      www.familysearch.org

      Vymazat
    15. A bydlí tady?
      http://bit.ly/2yIbBxF

      Vymazat
  33. pokud se doziju toho, ze film bude, tak si ho stahnu, behem dvou hodin prestriham a vyhraju stim artoveho oskara
    prisaham backu!

    OdpovědětVymazat
  34. V cechach ma taky stanky pan zloutek, akorat je na nich napsano SPD a nic tam neprodavaj ale davaj veci zadarmo.

    OdpovědětVymazat
  35. Tak už ani Jean Rochefort...

    OdpovědětVymazat
  36. Má pan Žloudek něco společného s panem Vajíčkem?
    https://www.youtube.com/watch?v=R2d0z4ukgcw

    OdpovědětVymazat
  37. Koukám že svazky StB byly ve Fukově rodině takový předchůdce Facebooku sve doby. Společní přátelé, psaní o statusech známých osobností. Zabavné přezdívky. A hlavně kdo tam nebyl, není dost cool.

    OdpovědětVymazat
  38. Typek asi nemel cele pribuzenstvo v 5TB, jinak by prosel soudem jako nic (jako franta po te smeline s BTC, drogami pro duchodce a udajnou treti osobou, na kterou se to vzdycky obvineni snazi hodit). http://domaci.ihned.cz/c1-65908590-prvni-cesky-bitcoinovy-pirat-dostal-devet-let-vezeni-v-prepoctu-ukradl-16-milionu-korun-obchodoval-i-s-drogami

    OdpovědětVymazat
  39. Takze si to shrnme: Fukuv otec, Fukova matka a Fukuv stryc (bratr matky) se zapletli s STB.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nebude kratsie zhrnutie tych, ktori sa s STB nezaplietli?

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Fukovo dite Atari Fuka(ova) ... a to jen proto, ze se dosud nenarodilo.

      Vymazat
  40. A fuka ve swarmu prochazel bojovym vycvikem na ty zapadni internety

    OdpovědětVymazat
  41. Uz je to jasne. Fuka je agent vychodu ktery ma nasincum ukazat jak je kapitalizmus spatny protoze vas kazdy muze okrast. Jo zlaty komunisti!

    OdpovědětVymazat
  42. A pokračujeme: Fukova teta, Ludmila Homolková (roz. Fuková, tzn. sestra otce) byla členkou KSČ...

    OdpovědětVymazat
  43. A Jana Bajnarová, družka Fukova otce, krycí jméno Václav... Hele to je prostě komunismem prolezlá rodina skrz naskrz a já pro dnešek své investigativní pátrání končím a jdu spát.

    OdpovědětVymazat
  44. Franta, nenechaj sa vyprovokovat a neodpovedaj na (zatial) nepolozenu otazku - ci by si (ak by sa to dalo) kolaboroval tiez s STB.

    OdpovědětVymazat
  45. Jisteze spolupracoval, minimalne jako dustojnik propagandy byl kazdou chvilku v televizi.

    OdpovědětVymazat
  46. Fuko, vyser se na nejakou geek sracku z Japonska a natoc radeji syrove drama o sve stbacke rodine. Jako odborneho poradce si vezmi investigativniho anonymniho, ktery zjisti i co nevis..nebo nechces vedet..

    OdpovědětVymazat
  47. !!! TOTO JE JUBILEJNÍ 5000. KOMENTÁŘ NA TOMTO BLOGU !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A zrovna nejdebilnejsi komentar ze vsech, to sis nemohl dat trochu zalezet?

      Vymazat
  48. Kdy bude premiéra filmu Fukafutokyu? Pokud chceš Fuko odpověděť, až bude film hotový, tak se ptám, kdy bude film hotový? A chci vědět alespoň čtvrtletí a rok!

    OdpovědětVymazat
  49. Fuka si na G+ dělá srandu z Forbesu.

    ROZCHOD. SE. BLÍŽÍ.

    OdpovědětVymazat
  50. Je to tak, rozchod.
    Tak uz ani... Katalansko.

    "Puigdemont požádal katalánský parlament o mandát k vyhlášení nezávislosti..."
    http://archiv.ceskatelevize.cz/ct24/onlineReport/835/#onlineReportId=835&page=1

    OdpovědětVymazat
  51. Hubík, Pukník, Pičák. Začíná to do sebe všechno nechutně zapadat.

    OdpovědětVymazat
  52. Co bude dříve dokončený FUKAFUTOKYU nebo Skywind?
    Hlasujte:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neviem co je Skywind ale aj let na Mars bude skor nez Fukafu.

      Vymazat
  53. Generalni tajemnik ÚV KSČ Miloš Jakeš nechal zřídit tajnou kyberválečnickou jednotku Svazarmu, která měla za ukol ovládnout sílu počítačů a získat kontrolu nad vojenskými systémy v NATO. Když zjistil že Fuka misto zadaného ukolu vytvořil Tetris, zděsil se. Ale protože mladý Fuka nic neslibi a i kdyby ano tak slib přestal platit v okamžiku jeho poruseni a i kdyby ne tak nikdy neřekl kdy to bude hotove a tak to muže kdykoliv smazat a začít znovu. Tou silnou logikou unikl popravě. Jakeš uznal že je všechno ztraceno a odevzdal se osudu. A zbytek je historie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Realita: Někdy kolem roku 1985 ke mně domů přišel neznámý pán, a nabídl mi, že bych místo tradiční vojenské služby mohl sloužit v armádě u počítačů. Což jsem nadšeně přijal. Pak se mě zeptal, jak se dostat přes bažinu v Indiana Jonesovi. Když se pak řešil můj odvod, měl jsem v materiálech poznámku "Poslat k Rychlým šípům do Suchdola" (myslím že přesně takto). Naštěstí (bohužel) jsem dostal modrou knížku na atopický ekzém. Ale je docela dobře možné, že někde mám taky svazek...

      Vymazat
    2. Satoshi Nakamoto = František Fuka, BTC king?

      Vymazat
    3. fuka, ty mas hlavne v hlave nasrano ty bolsevicka zrudo

      Vymazat
    4. Jen si nemysli bůh ví co. Kamarád krátce po revoluci byl na vojně u počítačů. Znamenalo to že odborne formatoval důstojníkům diskety. Na jednu potřeboval 24 hodin.

      Vymazat
    5. Rychlé šípy ve větě Františka Fuky? Jestřáb se musí v hrobě obracet...

      Vymazat
  54. Františku Fuko, mohl bys popsat, kdy, jak dlouho apod. jsi za poslední cca půl rok dělal na filmu? (Pokud vůbec.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DETTO
      http://fukafutokyu.fuxoft.cz/2017/07/nahodny-zaber-11-ztracen-v-prekladu.html?showComment=1499522580877#c3924709259102392348

      "Mohl bych povedet, jakym zpusobem jsem koho uz zapojil, ale nechci. Ma to byt prekvapeni."

      Vymazat
  55. Přesně před půl rokem:

    "... mi stále zbývá dokončit nejméně dvě důležité věci (v Čechách), a v nejbližších týdnech je nedokončím ..."

    Tak co, Fukáku, už jsi ty dvě věci dokončil?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. www.startovac.cz/projekty/fukafutokyu/#komentare

      Vymazat
  56. no comment

    https://instagram.fbts2-1.fna.fbcdn.net/t51.2885-15/e35/22278214_137170250347371_1040810166552887296_n.jpg

    OdpovědětVymazat
  57. Lidi, nenadavejte mi! Dyt ja vas mam rad!! Vas Frantisek

    OdpovědětVymazat
  58. Je zajimavy, jak Fuka citi, ze se kolem nej zacina stahovat smycka (otec-stb, matka-stb, stryc-stb, teta-v ksc, otcova druzka-stb) a radsi si pripravuje alibi, ze na nej mozna taky nekde nejaky spis je.

    OdpovědětVymazat
  59. Volte 8!!! (Jsem tu správně, že?)

    OdpovědětVymazat
  60. Tvle takze kscm chtela z franty elitniho hackera ale vysvetluj neco autistovi. Vsechno uz bylo domluveny a v tom franta zacal mavat neopravnene drzenou modrou knizkou kterou dostal od doktora-partizana, nepritele rezimu. Kdyby nebylo par let pred padem komunismu posel bys v kamenolomu. Mas vic stesti nez rozumu.

    OdpovědětVymazat
  61. Fukův fotr byl vlastně takovej československo-izraelskej koprodukční Clark Kent. Ve dne ušlápnutej nerd, kterej se bojí rány a radši někde v koutě hudlá etudu na kontrabas, přičemž mu ustavičně sklouzávaj brejličky z nosu.
    No a v noci ďábelskej estébák, kterej ve známým Hradčanským Domečku mučil lidi elektrickým proudem a ustřihoval uvězněným ženám pysky rezavými nůžkami, přičemž mu zářily oči, chlastal vodku přímo z láhve a ve vyceněných zubech držel hořící bělomorku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky měl pistoli Makarov PM a jednou s ní střelil tlustého kulaka do hlavy.

      Vymazat
    2. Jo, hodně židů to takhle mělo.

      Vymazat
  62. Navrhuji novou rubriku Nahodny svazek. Film stejne uz nikoho nezajima.

    OdpovědětVymazat
  63. Ale zajima, zajima... To, ze je Fukova rodina komunismem a STB prolezla, neznamena, ze to Fuku nejak zprostuje smluvniho vztahu, ktery uzavrel..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemluvim o procesu dokonceni dila, ale o jeho obsahu. Podle nahodnych zaberu to vypaday ze nahodne svazky budou vetsi zabavou.

      Vymazat
    2. Čili takové dokudrama o STB v Japonsku. To by mohlo mít úspěch i na pornohábu.

      Vymazat
  64. Fuka v březnu 2016: "Kdybych nikdy žádné peníze nevybíral, bez větších problémů bych ten film mohl natočit taky, ale líbilo se mi, že když udělám projekt na Startovači, budu mít motivaci, abych musel ten film dokončit a nevykašlal se na to. Tak jsem to chtěl, tak to je."

    Fuka v září 2017: "...pokud chce někdo dál čekat, třeba se dočká..."

    OdpovědětVymazat
  65. Fuko, povinnosti film dokoncit te nikdo nezprostil. Tohle jsi mj. podepsal: "Předmětem smlouvy je též závazek zakladatele projektu poskytnout Přispěvateli odměnu za příspěvek formou, která bude součástí projektu a která bude spolu s projektem uveřejněna na Portálu Startovac.cz."

    OdpovědětVymazat
  66. Maloverni, Franta zodral mys pri hrani, ehm strihani DokuFilmu100KIA a vy nanho takto.
    https://plus.google.com/+fuxoft/posts/dHPjrDTpHxh

    OdpovědětVymazat
  67. Ví někdo kolik má fuka asi IQ? Já mám pocit, že musí mít buď hrozně hodně, nebo naopak hrozně málo.

    OdpovědětVymazat
  68. Myslíte, že bychom mohli panu Fukovi vybrat na cestu do Norska na Startovači? Že by pak třeba taky natočil film Fuka v norském hlavním městě.

    OdpovědětVymazat
  69. Sprosté útoky některých českých tepláků na pana režiséra považuji za skřeky z neandrtálské jeskyně, které nepatří do moderní Evropy.

    OdpovědětVymazat
  70. Jako pravnik jsem si temer stoprocentne jisty, ze Frantisek Fuka zadny film vyprodukovat NEMUSI. Duvodu je cela rada, nejrozhodnejsim pak je absence pravniho jednani, ktere by tuto povinnost jednoznacne zakladalo (leda by mel Frantisek uzavrenou nejakou dalsi, neverejnou smlouvu se Startovacem nebo kymkoli jinym). Pouze v pripade zadosti backeru o vraceni penez by Frantisek zrejme mel penize coby bezduvodne obohaceni vydat, ale ani toto neni zcela jednoznacne, pokud by prokazal, ze finance byly ucelne vynalozeny na nataceni. Z hlediska backeru je vstup do takoveho pravniho vztahu naprosto dobrovolnym a extremne rizikovym krokem a zadny zapadni pravni rad neposkytuje v takovem pripade jejich ochranu. Lze to pripodobnit situaci, kdy hodite zebrakovi peniz se slovy "Ale ne na chlast!" V pripade potreby jsem pripraven poskytnout Frantiskovi pravni zastoupeni (http://www.e-advokacie.cz/cs)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji panu právníkovi a podotýkám, že e-advokacie již mě zastupovala v jiných sporech a byl jsem nadmíru spokojen, viz např. http://www.e-advokacie.cz/cs/z-medii?slider_page=5

      Jinak nadále trvám na tom, že se cítím povinován film dokončit pokud všichni backeři nezažádají o vrácení peněz (a je irelevantní jestli jich "zůstane" 300 nebo 5).

      Vymazat
    2. aha takze uz ne "film dokoncim" ale "citim povinovan"!!!
      zajimavy posun pravdepodobne pravnikem porazena formulka aby "nic nebylo slibeno"

      Vymazat
    3. Pane pravniku vyse, pisete nesmysly. Jak uz bylo citovano vyse, Fuka svym podpisem stvrdil mj. tento text: "Předmětem smlouvy je též závazek zakladatele projektu poskytnout Přispěvateli odměnu za příspěvek formou, která bude součástí projektu a která bude spolu s projektem uveřejněna na Portálu Startovac.cz." Prave toto zaklada Fukovu povinnost film dokoncit a backerum predlozit.

      Vymazat
    4. jako pravnik, takze pica, nabuduce pis kratsie vety, ty kunda, staci to, ze si pravnik.

      Vymazat
    5. Neklikejte prosim na ty odkazy. Pan Fuka se živí jako generátor provozu na stránkách. Zaplatíš mu, on napíše nějakou blbost a da do ni odkaz a jeho fanoušci se postarají o zbytek.

      Ale tipuji že v dnešní době ho v tomto oboru strci do kapsy kdejaká kozata jůtuberka.

      Opakuji. Neklikat. Ať si na právníky vydělá prací.

      Vymazat
    6. Anonymní 13. října 2017 11:06 Nemluvite pravdu, priteli. Predmet plneni musi byt ve smlouve definovan zcela konkretne a urcite, coz subjektivne hodnocene autorske dilo rozhodne neni. Lze tedy teoreticky namitat relativni neplatnost smlouvy a pozadovat vraceni bezduvodneho obohaceni, nicmene vzhledem k tomu, ze Frantisek sam penize na vyzadani vraci, je toto zcela bezpredmetne. Co se tyce konkretnich, materialnich odmen v podobe vyobrazeni exkrementu na lednici, Frantisek tyto radne dodal "kupujicim" zahy po skonceni kampane. I ze samotne logiky veci vuci Frantiskovi neexistuje zadna paka (vyjma vlastniho svedomi a vule), ktera by jej mohla prinutit film vydat (nebo myslite, ze soud rozhodne o domacim vezeni a povinnosti pracovat na filmu?). Nesplneni "slibu" neni nijak sankcionovano, pokud toto tedy neni osetrene v jine, neverejne smlouve o dilo uzavrene se Startovacem, jejiz poruseni by implikovalo pripadny exekucni mandat proti Frantiskovi. I tam by ale musela byt sankce a jeji vyse jasne stanovena. Pochybuji ale, ze by Startovac takove smlouvy uzaviral, nebot by to nemelo zadny zjevny ekonomicky duvod. Shrnuto, podtrzeno cela vec se nachazi toliko v ramci moralne hodnotovem, nikoli pravne postizitelnem a je tedy ciste na Frantiskove uvazeni, zda vubec a pripadne kdy film vyda.

      Vymazat
    7. Jak už jsem psal výše, film hodlám dokončit. Hodlám, hodlám, hodlám. Ale pokud se bavíme v čístě právní rovině, tak bych v rámci zjednodušení další diskuse chtěl upozornit, že ten text, který se zde objevuje, a který jsem údajně podepsal, mi nic neříká. Nepamatuji si, že bych v průběhu celé kampaně COKOLIV podepisoval. (A myslím to přesně tak, jak to píšu. Je teoreticky možné, že jsem to někdy někde podepsal, ale vůbec si na to nepamatuju, ani mě nenapadá příležitost, při které bych to mohl udělat.)

      Vymazat
    8. Takze Fuko, resp. i pane pravniku:
      1) Nevim, jakym zpusobem presne jsi, Fuko, smlouvu se Startovacem uzavrel, ale nejakym zpusobem jsi ji uzavrit musel, jinak bys nemohl na Startovaci publikovat kampan k Fukafutokyu.
      2) Uzavrenim teto smlouvy jsi souhlasil s Obch. podminkami. Nevim, zda byli soucasti smlouvy, nebo byl na ne ve smlouve pouze odkaz, ale v kazdem pripade plati, ze jsi s nimi souhlasil. Tak to dela kazdy, kdo ma na Startovaci projekt a tak to bylo v cele historii Startovace.
      3) Soucasti techto podminek je i zminovany text "Předmětem smlouvy je též závazek zakladatele projektu poskytnout Přispěvateli odměnu za příspěvek formou, která bude součástí projektu a která bude spolu s projektem uveřejněna na Portálu Startovac.cz". Tento text byl soucasti podminek Startovace v cele jeho historii, mozna se nekdy v historii drobne zmenil, ale nikdy se nezmenila jeho podstata.
      4) Pokud ti, Fuko, citovany text nic nerika, mozna mas pravdu, ale je to ciste tvuj problem, protoze z vyse uvedenych duvodu jsi ho odsouhlasil.
      5) Pane radobypravniku: Opet pisete nesmysly. Predmet plneni je definovan naopak zcela presne: je jim umozneni downloadu filmu v HD kvalite (backerum). Ano, film muze byt autorsky mizerny apod., nicmene musi byt. Jak pisete "teoreticky namitat neplatnost smlouvy" sice muzete, ale to je asi tak vsechno - nema to zadny pravni zaklad.

      Vymazat
    9. Mno, napadá mě několik způsobů, jak bych mohl publikovat na Startovači kampaň a přitom s ním neuzavírat smlouvu, ani smlouvu nečíst, ale nebudu je zde rozebírat, protože cítím, že by z toho mohli mít hoši ze Startovače potenciální problémy, které jim dělat nechci.

      Rozhodně souhlasím, že jsem se zavázal poskytnout přispěvovatelům všechny slíbené odměty, a také to hodlám udělat. Vypadalo to někdy, že tvrdím opak?

      Pokud se domníváš, že má dosavadní činnost je v rozporu se smlouvou se Startovačem - Bylo by této smlouvě vyhověno, pokud bych dal k downloadu jeden záběr z Tokia, zaloopovaný tak, aby měl 90 minut? (Vlastně, to by vyhověno nebylo, musel bych ještě pozvat lidi na premiéru.)

      Vymazat
    10. 1) Zpusoby publikovani projektu na Startovaci bez smlouvy jiste jsou. Ale byl to podvod min. ze strany Startovace. Protoze Startovac to prezentuje tak, ze kazdy zakladatel projektu s nim ma smlouvu (a tedy odsouhlasil jiz zminovane podminky).

      2) Ano, castokrat to uz z tvych diskuznich prispevku vypadalo, ze tvrdis opak. Viz tvoje prispevky kdo chce cekat, treba se docka nebo ze slib plati jen do te chvile, nez je porusen apod.

      3) Tuto otazku nechavam zatim otevrenou.

      Vymazat
    11. tak doprdele jsem sam komu vadi ze fuka misto "slibuji ze film dokoncim" nebo "film dokoncim" rika cituji "nic jsem neslibil" a "mozna dokoncim" nebo "hodlam dokoncit"? je toto normalni?

      Vymazat
    12. fuka ty jsi picus, uplne stejny bolsevicky retard jako klaus se zemanem a budes uz do smrti, stejne jako oni. mlet tady dokola hovna tvym retardovanym nestylem je fakt vysoke umeni retardu, stoprourco bys ted byl v paty be nejvetsi drson. tady jsi ale nejdnudnejsi blb, jeste vetsi nez corvus a to je co rict

      Vymazat
  71. "modrou knížku na atopický ekzém"
    to je ale chuj, bezdetny, nekvalifikovany chuj a zlodej s hovnom na hlave.

    OdpovědětVymazat
  72. A Fuko specialne pro tebe: je minimalne pozoruhodne, jak si protirecis. Zde pises "se cítím povinován film dokončit pokud všichni backeři nezažádají o vrácení peněz", ale v minulosti jsi psal, ze film dokoncis, i kdyby o penize zpet zazadali vsichni backeri. Ale vime jak to s temi tvymi sliby je, ze...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty jeho kecy jsou klasicke lzi bolsevika a jeste si tady nad temi slovicky vyhoni retard jak ovcacek
      jo svazak fuka ted mohl s ovcackem ridit zem, jenze ma plochy smradlavy nohy tak jezdi do jopanska se starou

      Vymazat
  73. Fuko, zkusim na tebe dotaz, uvidime jestli budes mit odvahu odpovedet:

    Predpokladejme, ze min. do roku 2040, kdy ti bude 72, budes nazivu a ve zdravotni forme zpusobile pro praci na filmu. Vyber prosim jednu z nasledujich moznosti:

    1) Jsem si jisty, ze film dokoncim do konce roku 2017.
    2) Nejsem si jisty, ze film dokoncim do konce roku 2017, ale jsem si jisty, ze film dokoncim do konce roku 2018.
    3) Nejsem si jisty, ze film dokoncim do konce roku 2018, ale jsem si jisty, ze film dokoncim do konce roku 2020.
    4) Nejsem si jisty, ze film dokoncim do konce roku 2020, ale jsem si jisty, ze film dokoncim do konce roku 2025.
    5) Nejsem si jisty, ze film dokoncim do konce roku 2025, ale jsem si jisty, ze film dokoncim do konce roku 2030.
    6) Nejsem si jisty, ze film dokoncim do konce roku 2030, ale jsem si jisty, ze film dokoncim do konce roku 2040.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se dalo cekat, srab a zbabelec Fuka tu odvahu nenasel.

      Vymazat
    2. tahle otazka ho sestrelila headshotem

      Vymazat
    3. jedina spravna odpoved je, ze FUKA JE PIIICUS
      jenze tu tam nemas, a franta ze stydlive skromnosti, neee blbosti, neplest! haha a fuka ti do toho nechce kecat, tak ani nepip PIIIICUS ZACHCANEJ

      Vymazat
  74. Uz verim ze ma fuka IQ 154. Jedinej zpusob jak dokazat ze vybrany prachy zproneveril a prosral za dovolenou je totiz naplni jeho startovaci kampane. Na dovolene skutecne byl, neco tam natocil a je z obliga. Kdyby byl debil vybral prachy treba na vyvoj hry, pak by ty prachy prosral v japonsku, tak to by byla jina. Ale frantisek ma holt por cepici. Respekt!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proc by měl byt z obliga? Co je to tu za grupu Fukovovych obdidovatelu, kteri ho buhviproc maji za novodobeho Enspigla... Fuku ma povinnost film dodelat a backerum dodat a dosud ho nikdo a nic teto povinnost nezprostilo.

      Vymazat
    2. Vzdyt ty prachy pouzil na to co rekl ze je pouzije. Rekl ze chce prachy na dovolenou a dostal je. Ja v tom nevidim zly umysl, jen nechapu tu kupu backeru co si rekla ok, tak ja mu na tu dovolenou prachy dam. Po frantovi nelze nic vymahat. Spocital si to dobre.

      Vymazat
    3. Pravnik rikal ze zadnou povinnost nema...tak nevim

      Vymazat
    4. jo, fuka je takovy cesky Keyser Söze jenze mhonem refinovanejsi. a tohle je terprve zacatek na jeho kubikove ceste

      Vymazat
  75. Franta sice NEMUSÍ dokončit film, ale MUSÍ dodat všechny odměny, jejichž součástí je mj. HD download filmu. Pokud by bez závažného důvodu vyhlásil, že na film sere, BYL BY TO PODVOD.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...a na tomto by se dalo stavet!

      Vymazat
    2. Nebyl... viz clanek 8 Listiny ZPS (2) Nikdo nesmí být stíhán nebo zbaven svobody jinak než z důvodů a způsobem, který stanoví zákon. Nikdo nesmí být zbaven svobody pouze pro neschopnost dostát smluvnímu závazku. O podvod by mohlo jit jedine tehdy, kdyby se Frantiskovi prokazal umysl film nikdy nedodat. A to prakticky nejde, protoze Frantisek na nejakem filmu pracuje. Ze film dosud neni, je irelevantni. I kdyby nebyl nikdy, tak by to nemohl byt podvod. Uz jen to, ze do Japonska odjel, ho z mozne trestnosti zcela vyvinilo. Proste jez obliga abasta.

      Vymazat
    3. "Nikdo nesmí být zbaven svobody pouze pro neschopnost dostát smluvnímu závazku."

      Ano, to by fungovalo např. v případě, že by se s Frantou rozešla Forbeska a nějak by se jí povedlo soudně zakázat Fukovi použít veškeré záběry s ní, což by poškodilo film natolik, že by ho skutečně nebylo možné dokončit.

      Pokud se na to Franta vysere proto, že místo toho radši hraje na playstationu, tak to není "neschopnost", ale "neochota".

      "O podvod by mohlo jit jedine tehdy, kdyby se Frantiskovi prokazal umysl film nikdy nedodat. A to prakticky nejde, protoze Frantisek na nejakem filmu pracuje."

      Ano, dokud Franta na filmu pracuje, tak je v suchu. Pokud se na to oficiálně vysere, tak v suchu být přestane. To jinými slovy znamená, že v konečném důsledku Franta film dokončit musí, což je to, co tady celou dobu tvrdím.

      "Uz jen to, ze do Japonska odjel, ho z mozne trestnosti zcela vyvinilo."

      Nevyvinilo, Franta nedostal peníze za to, že pojede do Japonska, ani za to, že tam něco natočí. Dostal je mj. za HD download výsledného filmu. Všechna Frantova práce okolo filmu je jenom předstupeň ke splnění jeho závazku, tj. samotnému zveřejnění.

      Ano, Franta do vězení nepůjde, z těchto tří důvodů:
      1) Není žádná deadline, takže může předstírat práci donekonečna.
      2) Nabídl vrácení peněz, což si může díky bitcoinovému bohatství dovolit.
      3) Vždycky může v MovieMakeru za 10 minut spatlat nějakou píčovinu a prohlásit to za film. Tím splní všechny svoje závazky.

      Teoreticky ale, pokud by se Franta z čistého trollingu rozhodl všechny tyto trumfy zahodit a vyšel by tady článek přibližně ve znění: "LOL, na filmu přestávám dělat a vy ho nikdy neuvidíte, jo, a prachy vám taky nevrátim, sbohem, děvky," a pak by se toho skutečně držel, tak by existovala reálná (i když asi ne moc pravděpodobná) šance, že za to skutečně půjde sedět.

      Vymazat
    4. nemusi jit sedet, staci kdyz bude stat v cernejch ovcich nebo v reporterech ct!

      Vymazat
  76. Franta má jediný štěstí, že nedal do Odměn ten obligátní "dobrý pocit", co tam maj všichni jako základní odměnu. V tuhle chvíli totiž z backerů nemá z filmu dobrý pocit nikdo a pachuť tam zůstane i po případném dokončení, a taková psychická újma, to už je něco jinýho, než vracet bitcoinovým spekulantstvím zdesetinásobenou stokorunu. To by se Fukovi prodražilo.

    OdpovědětVymazat
  77. Startovači kampaň a přitom s ním neuzavírat smlouvu, ani smlouvu nečíst, ale nebudu je zde rozebírat, protože cítím, že by z toho mohli mít hoši ze Startovače potenciální problémy, které jim dělat nechci.

    Ty nechces praskat na kamarady? Jsi vubec synem svyho otce a svy matky? Nevymenilite v nemocnici? Nebo je to tak ze bys zaroven praskal na sebe a to je ten duvod proc to nechces rict?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Červ je mnohem větší ryba než Fuka. To je, jakoby Fuka senior práskal na svýho řídícího důstojníka. Fuka si nechal zaplatit dovolenou, ale pro Červa to je regulérní podnikání, ze kterýho má velký prachy, a Fuka ho už teď určitě pěkně sere tím, jak se vysmívá backerům. Červ sice dělá jakože nic, pohodička, aby to vypadalo, že všechno funguje, jak má, ale ve skutečnosti chápe, že Startovač je hlavně kvůli Fukovi pokládanej za neseriózní platformu, která je zneužívaná zlodějema, takže všichni slušný lidi jdou radši na HitHit. Kdyby teď Fuka začal ještě mluvit o Červovejch tajnejch dírách v systému, který využívá na kradení, tak už by asi překročil hranici toho, co je Červ ochotnej snášet. Taky by se mohlo stát, že Fuku najdou ráno plavat v Čertovce, uškrcenýho šňůrou od PlayStationu a s Aminou strčenou v prdeli.

      Vymazat
    2. ...cetl jsem "v Cervovce" a s "Amigou" a davalo to smysl...

      Vymazat
    3. Jsi vubec synem svyho otce a svy matky?

      Nutno jeste dodat synovcem sveho stryce (kryci jmeno VEDEC 8) a pripomenout druzku Fukova otce Bajnarovou (kryci jmeno VACLAV). Fukova teta, clenka KSC, to uz je jen takovy bonbonek...

      Vymazat
    4. Cerv je posranej az za usima, stacilo, kdyz se Franta jen letmo zminil o filmu v Labuzu a Cerv ho hned prerusil a snazil se to zamluvit.

      Vymazat
    5. https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/20769990_10208900765027401_5832171622604857142_n.jpg?oh=f1e63574a2c9e4073d504d46e6f0258f&oe=5A7E2A99

      Vymazat
    6. Fuj to sem se lek

      Vymazat
  78. Apropo, ty obch. podminky Startovace plati jak pro zakladatele projektu, tak samozrejme pro backery. I kazdy backer defacto vstoupil do smluvniho vztahu se Startovacem a aby mohl prispet na nejaky projekt, musel tyto obchodni podminky odsouhlasit. Pokud Cervinka nebo nekdo jiny ze Startovace Fukovi umoznil publikovat projekt na Startovaci projekt bez toho, aniz by Fuka nejakym zpusobem tyto podminky odsouhlasil (pisemne, elektronicky), byl by to podvod min. ze strany Startovace. A je rekneme pikantni kdyz Fuka naznacuje, ze se tak mozna i stalo...

    kazdy backer a aby prispel nejaky projekt, musel take (

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. z podmínek startovače jasně vyplývá, že smlouva mezi zakladatelem projektu a startovačem je uzavřena konkludentně zveřejněním projektu na startovači

      Vymazat
  79. "Nutno jeste dodat synovcem sveho stryce (kryci jmeno VEDEC 8) a pripomenout druzku Fukova otce Bajnarovou (kryci jmeno VACLAV). Fukova teta, clenka KSC, to uz je jen takovy bonbonek..."

    LOL cela zasrata fuckova rodina vratane curaka fucku su kundy !!

    OdpovědětVymazat
  80. Pokud neni smluvne stanovena sankce za nedodani výsledného produktu vuci Startovaci, tak Franta NEMUSI zadny film nikdy dodavat. Ze backeri nekam poslali penize, je zcela irelevantni, rozumite uz tomu konecne? Proste je to riziko (idiocie/naivita) backeru, ze se tech penez dobrovolne vzdali.
    Nejhorsi mozny scenar s nedodanim filmu: Franta se rozhodne prace na filmu ukoncit s tim, ze ho to nebavi/nechce se mu pokracovat/nejde mu to/penize dosly. Backer muze pozadat Frantu o vraceni penez, kdyz je dostane, vse ok. Kdyz je nedostane, resi se Startovacem, kteremu penize poslal. Startovac ovsem dokonceni dila nijak negarantuje, v obchodnich podminkach je jakekoli odpovědnosti chytre zprosten. Konec. Startovac teoreticky muze vec resit s Frantou, nicmene jak rikam, pochybuji, ze ve veci je podepsana jakakoli smlouva o dilo s pripadnou sankci, tudiz, pokud zadna smlouva neexistuje, asi by teoreticky slo zalovat Frantu o vraceni bezduvodneho obohaceni. To je jedina mozna pravni cesta, jak pripadne penize ziskat, ale i tak velmi nejista, protoze Frantiskovi by stacilo prokazat, ze penize ucelne vynalozil na projekt. Startovac by neuspěl ani s pripadnou zalobou na ochranu dobreho jmena, protože se jedna o pripustne podnikatelske riziko, ktere je kompenzovano poplatkem z kazdeho projektu.
    Skreky o trestni odpovednosti jsou zcela mimo, nebot neni naplnena subjektivni stranka skuktove podstaty podvodu,protoze Franta prokazatelne projevil snahu na projektu pracovat, navic neziskal financni castku, ktera by vuci celkovym nakladum byla ve vyraznem nepomeru (jako kdyby vyzebral miliardu, a pak dodal jen par obrazku). Proste Frantisek stejne jako v pripade bitcoinu vyuzil jisteho pravniho vakua a nehrozi mu tedy absolutne zadna sankce a ma naprostou svobodu ve svem tvurcim počínání. Jinymi slovy, na svem filmu muze pracovat libovolne dlouho. Neustalymi nadavkami a vyhruzkami ctenari poukazuji jen na sve nizsi pravni vedomi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi opravdu radobypravnik :) Dalsi varka nesmyslu... Precti si podminky Startovace, ktere Fuka odsouhlasil a pokud jsi je uz cetl, precti si je znovu a dukladneji.

      Vymazat
  81. O tom, ze podvadet, nebo krast se da i chytre a pravne nepostizitelne se tu snad nikdo nepre. O tom preci zdejsi posty nejsou. Pokud by FF prokazatelne naplnil skutkovou podstatu podvodu, tak mu nebudou lidi psat na blog, ale podaji trestni oznameni. Ja nejsem backer, jako zadny anonymni zde, nicmene jako soudni znalec bych se samozrejme nerozmyslel. Tech par fotek rozhodne neni dukazem, ze FF mel kdy v planu film dodelat. Naopak z neexistence jakehokoliv projektoveho planu, a zde je dukazni bremeno na strane FF, se da jednoduse dovodit, ze dokonceni filmu v planu proste neni a nikdy nebylo. Proste tvrzeni FF, ze hodla, hodla, hodla nic neznamena. Kazdy druhy zlodej u soudu tvrdi, ze si jen pujcil a hodla vratit. Kazdy normalni clovek, ktery chodi do prace vi, ze pokud je treba neco vytvorit, tak se to musi naplanovat po strance casove i z pohledu zdroju, jinak jsou to jen kecy v kleci. FF nikdy nicim nedolozil, ze hodla film dodelat, krome jiz par let starych verejnych prislibu, ktere prokazatelne neplni.

    OdpovědětVymazat
  82. Vsimli jste si, ze Fuka uplne preskocil produktivni vek? Nezbyva nez doufat, ze preskocil i reproduktivni vek, jinak by to mohlo bejt jeste hodne smutny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fuka navzdy zustane patak s malym bolsevickym perem, jen to je na nem cim dal lepe videt

      Vymazat
  83. "...a doufám, že můj film dopadne líp a dřív." (než 8 hlav šílenství)
    "Tak mám ještě 7 let."
    FF v Palcích 12.10.2017

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tvurcum 8HS muze Fuka jen tise zavidet. Spis si muze podat ruku s tvurci Posledniho z Aporveru. Vlastne ani to ne, protoze ztroskotat na tvorbe velkofilmu je jeste jakz takz pochopitelne, ale neschopnost udelat cestopis do 2,5 let je... no proste je to neschopnost s velkym N.

      Vymazat
  84. Frantisku, jak mame rozumet tvym vyrokum, ze hodlas, hodlas, hodlas, film dokoncit a zaroven to negujes vyroky kdo chce cekat, treba se docka nebo ze moje sliby plati jen do te chvile, nez jsou poruseny apod.?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemate tomu rozumet nijak, to je prece ucel, jinak by lide zjistili, ze Fukak je krivak a levak. Stejne nevim, proc ho zvou do tech palcu, stejne si tam jen hraje s telefonem a obcas neco zaskrehota.

      Vymazat
    2. S těma Palcema to taky moc nechápu. Fuka je tam jako host, který dostává za odvysílání pořadu od rádia zaplaceno. Je to normální práce na ŽL. Jak je tedy možné, že je schopen fuko v polovině pořadu a v půlce věty oznámit "spěchám do Drážďan, nashledanou," načež prostě odkráčí a bouchne dveřma?

      Vymazat
    3. specham do drazdan je heslo fuky a dealera pro sraz na hajzliku na hlavaku

      Vymazat
  85. Takze znovu a doufam ze uz naposledy, pro naproste pravni ignoranty a analfabety mezi Vami. Podminky Startovace jsem si opet podrobne procetl (tedy tech par radku) a znovu mi vysel jednoznacny zaver: clovek, ktery vstoupi do podobneho pravniho vztahu coby backer, je bud idiot, nebo je naprosto lhostejny vuci tomu, zda projekt uspeje nebo ne. Ani vuci Startovaci natoz vuci ZP neboli zakladateli projektu mu NEVZNIKA zadny mandat nebo narok na dodani projektu! Zaroven Startovac se zrika jakekoli zodpovednosti vuci ZP a pripadne realizaci projektu. Startovac pouze prezentuje a predava penize (a ukousne si obrovskou cast plneni ovsem smluvne definovanou, cimz splnuje nutne pravni predpoklady). Zkratka a dobre, Frantisek NEMUSI zadny film nikdy dodat. Proste to tak je a smirte se s tim, tohle je pravo, nikoli naivni internetova diskuze. Ze se Vam to nelibi, je pochopitelne, ale je to dano velice pofiderni smlouvou uzavrenou mezi ZP a Startovacem potazmo backery. Backerum zaslanim penez NEVZNIKA zadny pravni narok (je ciste jejich rizikem, ze do takoveho vztahu vstupuji - pro obzvlast natvrdle novinare uvedu priklad: chcete jet na vylet. Bud jdete k registrovane kancelari a uzavrete kupni smlouvu o nakupu zajezdu za plnou cenu se vsemi spotrebitelskymi pravy, ktera se na takovy pravni vztah vztahuji. Nebo prijdete na nadrazi kde nejaky clovek nabizi, ze mu muzete dat jakoukoli castku a on po vybrani dostatecneho mnozstvi penez sezene autobus a ridice, ktery vas MOZNA vezme nekam na vylet, ale negarantuje to, jen mu proste Vase penize preda a o nic dalsiho uz se nebude starat a vy s tim musite souhlasit. Inu asi byste si zatukali na celo a odesli. V komunitnim financovani to ovsem presne takto funguje).

    Uz asi podesate opakuji, ze jedinou moznosti, jak pripadne penize ziskat zpet je zaloba na bezduvodne obohaceni, ale i to je problematicke a musel by se do toho aktivne vlozit Startovac, coz ovsem postrada logiku, kdyz mu nevznika zadna ujma. Pravni nevzdelanci, zadam Vas tedy o ukonceni mystifikaci o Frantiskove povinnosti film dodat. Je to totiz naprosto mylna predstava vychazejici z laickeho pristupu k pravnim predpisum a pravu vubec. Podle me by neuspela ani pripadna zaloba na Podminky Startovace kvuli rozporu s dobrymi mravy, nebot ten by argumentoval mnoha uspesnymi kampanemi a odkazal na ochranu dobre viry, s niz k uzavirani smlouvy pristupuje. Opravdu bych si na jednu stranu pral film videt, na druhou stranu bych byl rad, kdyby zadny film nakonec nevysel a bylo Vam pochybovacum dokazano, ze jsem hovoril pravdu. Samozrejme nejsem backerem projektu. Ve vysledku jsem tedy v absolutni win win situaci. Pouceni? Studujte nebo alespon pochopte pravo a usnadnite si tak zivot v mnoha situacich.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dalsi varka nesmyslu, radobypravniku :) Samozrejme, ze pravni narok na film, resp. na jeho HD download, backeri maji a to prave na zaklade tech. podminek Startovace, jez Fuka musel odsouhlasit. Pokud Fuka vyslovne rekne, jakoze to zatim jen naznacoval, na film kaslu a nikdy nebude, bude to poruseni pravniho vztahu, ktery kazdy backer s Fukou uzavrel (prostrednictvim Startovace). Otazka sankci je vec jina, ale pokud by teoreticky vec dosla k soudu, zadny soud Fukovu povinnost dodat backerum film nepopre. Fukovi povinnosti jsou smluvne dane a tvoje pindy to nijak nezmeni, jen ukazuji, ze jsi opravdu jen radobypravnik.

      Jinak napr. v USA uz probehlo nekolik soudu, kdy backeri prispeli na Kickstarter a zakladatele projektu se na to vysrali, resp. nedokazili slibene produkty dodat apod. (Napr. Nedokazali dokoncit slibenou pc hru). A ty soudy backeri vyhrali. Takze tak.

      Vymazat
    2. Radobypravnik je fuka! Neverte mu! Poslete ho do bane!

      Vymazat
    3. V USA především soudí porota, takže by Frantovi žádná fukalogika nepomohla a dostal by křeslo už tehdy, když okradl toho důchodce o léky.

      Vymazat
  86. Prosím vás, pane právníku, vy jste z e-advokacie.cz? To je tedy asi velmi seriózní firma, když si její pracovník za celou několikadenní diskuzi nevšiml, že tu nemluvíme o dodání projektu, ale o dodání odměn.

    OdpovědětVymazat
  87. Pro zvlast retardovane je vhodne zduraznit, ze jen nekterych odmen. S hovnama na televizi pokud vim zadne problemy nebyly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A z toho jako má něco vyplývat...?

      Vymazat
    2. No kdyz uz jste se dobrovolne prihlasil, tak ano, vyplyva. Ale pro vas to dobra zprava neni.

      Vymazat
    3. LOL, rádobyprávník je boží. Když jsme se bavili o nedodání projektu, kde měl navrch, tak psal příspěvky přes celou obrazovku, ale u odměn napíše stěží 2 věty a tváří se tajemně :DDD

      Vymazat
    4. ta hovna byla snad na lednici nee
      kdo je poouziva na telku ci jinak, plati soudruhu fukovi neautorsky poplatek tri hrivny lepsich zitrku a kolorovanou krajinku s rudou zari nad kladnem, a to detskou verzi.

      Vymazat
  88. Film bude, Frana ho doda, ac teda asi nemusi, verim mu!!

    OdpovědětVymazat
  89. Fuka je fakt jelito. Dostal nabídku byt na vojně u kyberjednotky a vysral se na to. Dostal by se k jinym technologiím než na hrani her a získal by zkušenosti a kontakty. A dnes by mohl byt těžce za vodou.
    Známý tam byl a resil třeba řízení palby tanku. Po X vystrelech hlaveň zmekne a trochu se ohne a musí se na to udělat korekce. Nebo že převody v natáčení hlavně jsou vykloktane a každý tank trochu jinak a musí se na to udělat korekce a pod. Zábava pro prave muže.
    Ale pan Fuka si udělal atopický exem a sel hrát videohry.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechapu, proc by se mel nedouk Franta pachtit s nejakymi fyzikalnimi vzorecky, kdyz si mohl radeji udelat atopicky exem, jit hrat videohry a penize si nakrast na internetu...

      Vymazat
    2. Franta by to robit nemohol lebo by sa furt pytal na G+ a svoje poznamky priebezne daval na blog ale ono je to kurva tajne.
      Franta totiz utaji len to co nevie, napriklad progress prace na filme.

      Vymazat
    3. Franta_atopicky.exe

      Vymazat
  90. Mašek, Kočí, Aujezdský, Zpatlal & Doprasil Advokátní kancelář.

    Bacha na ně, jsou to stejní zmrdi jako Fuka. Varujte před nimi i ostatní. Ať si je tady dá ten kokot mezi hlavní producenty filmu. Možná bude ty právníky brzo potřebovat víc, než si myslí.

    OdpovědětVymazat
  91. Je opravdu smutne pozorovat, jak bezni lide nejsou schopni i pres nekolikere upozorneni chapat relevantní pravni souvislosti, no kdyz uz nic, tak z toho vyplývá alespon vice prace pro nas... Opravdu uz nemam silu ani chut opakovat recene a přesvědcovat zabednene. Snad jen zaverecne doporuceni; az budete resit nejaky problem, nespoléhejte prosim na svuj mizerny úsudek a poridte si profesionalni pravni pomoc. Uz jen vase amaterska argumentace americkymi precedenty by vyvolala u ceskeho soudu kdyz ne primo zlost, tak prinejmensim soucitny usmev (vim o cem mluvim, skutečně to zde v praxi neni tak vyjimecna situace, kazdopadne takove pripady se pak stavaji velmi snadnymi:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Profesionalni pravni pomoc si jiste poridime, neboj. Takze tobe urcite volat nebudeme.

      Vymazat
    2. promin, strasne ti smrdi penis

      Vymazat
    3. Hlavne, kdo se te zde na neco ptal? Ty si tady meles tu svoji pisnicku postizeneho a prokladas to vyhrezy typu: "Opravdu uz nemam silu ani chut opakovat recene". To jako nastavujes zrcadlo nejakym dementum?

      Vymazat
  92. Kde boli doteraz pravnici, ked ich Anonymny volal??

    A teraz zrazu kolka ochota, pravny rozbor i na pockanie, ba aj pro bono.
    A ver takemu pravnikovi - co si ani nezapyta.
    Preto ta nedovera, jasne?

    OdpovědětVymazat
  93. O pozadí celé věci se toho ví dost na to, abychom nestavěli na roveň podpis Anticharty třeba s podpisem úvazku StB. Dobře víme, že mezi „antichartisty“ byla spousta skvělých a velmi slušných umělců.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdezto vedomi kolaboranti s stb byly stezi prumerni a rozhodne ne slusni umelci! Fuko, vychovaly te zrudy a proto ses zruda! Ja uz ti rozumim! Jsi obet!

      Vymazat
    2. tak ja bych fukovi udelal tri klony a zavrel bych ho s nima na rok do vily, ale to je muj nazor.

      Vymazat
    3. Ctyri fukove a jen tri ovladace od playstationa mi zni jako velmi slusny namet na psychologicke drama ktere se strhne ve vyvrazdovacku. Dej by se odehraval behem prvniho dne ve vile.

      Vymazat
  94. Franto!!!? Kdy kurva bude ten film? Nikdy? Jako za me je to v pohode. Nejsem demenet abych nakymu kokotovi strkal penize za nic, tedy za "film" muhehe, to jsme se zasmali vid, cha cha. ale proc to teda neodpiskas? Dyt sam nejlip vis ze jsi neschopny a liny hovno a tvoje zlatokopka ta to ma uplne v pici ne? Ta jakmile vybere prachy na sebe, tak zapomene kdo/co na co je vybiral. Ale ja to te slepičce nevycitam, takova hloupoucka blboučká nanynka z lifestajlovyho casaku, ta ani netusi co je to crowdfunding. Ze ji zaplatil dovcu v Tokiu? Ji pripomenout ze by za to mohla taky neco dodat, nejspis vyvali ty svoje kukadla a s tupym vyrazem blby husičky "a za cooooo?" Takova bimbo barbie :-)

    OdpovědětVymazat